quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
A_R kan ik niets weigeren.. Hoe staat het met jouw verbouwing en heb je foto's van de keuken?
Ik kraak het niet af. Ik vroeg me eigenlijk alleen af of je niet liever gordijnen tot de vloer had gehad, gezien dat raam op de derde foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2010 03:39:32 ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
A_R kan ik niets weigeren.. Hoe staat het met jouw verbouwing en heb je foto's van de keuken?
Ziet er goed uit DaD! Vrouwelijk uiteraard, maar op een goede manier, mooi gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met ons kluswerk gaat het goed hoor, al het grote werk is klaar. Nu alleen nog de details enzo.
Ik zal eens even kijken of ik een foto van de keuken hier kan plaatsen
(Die gaat k_man zeker rillingen bezorgen)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
Heb ik ook over getwijfeld, inderdaad. Maar met het oog op de koude wintermaanden heb ik besloten om de enige radiator niet te bedekken. Ik ben nogal een koukleum en ik heb alle warmte nodig die ik kan krijgen. Er is ten slotte ook niemand meer om me op te warmenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kraak het niet af. Ik vroeg me eigenlijk alleen af of je niet liever gordijnen tot de vloer had gehad, gezien dat raam op de derde foto.
Eigenlijk had dwerg zelf een goeie grap willen maken, maar ik heb het ontraden omdat ik het topic nogal stom vond worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:56 schreef ShadyLane het volgende:
Zou jij een relatie met een dwerg kunnen aangaan?
Ik heb net iets gepost.quote:Op zondag 13 juni 2010 09:31 schreef sigme het volgende:
Lienekien, kan jij in Slank niet even ons uit het loosprobleem helpen?
Ik denk niet dat Danny meeleest, dus ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
TVP'en mag hier toch nog steeds?
Ik ben gevleid, JAM. Koffie, bier of vrouwen met dikke billen lust ik graag en over theater is ook wel het een en ander te zeggen.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:40 schreef JAM het volgende:
Ringo,- mag ik jou eens uitnodigen voor een koffie of een biertje? Dan oudehoeren we wat over vrouwen met dikke billen en een theaterstuk.
Ah, ze doen in elk geval mee aan de goede oude metaltraditie om je band naar gruwelijke, onsmakelijke dingen te vernoemen.quote:
Fantastisch is het. Ik gebruik het al langere tijd via allerlei getruc met proxyservers maar dat hoeft nu gelukkig niet meer.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef Frollo het volgende:
Dat Spotify is trouwens helemaal zo gek nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |