Het voelde hier afgelopen dagen echt 25+ met benauwdheid, en dan heb ik het over oost-nederland.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:33 schreef trovey het volgende:
Nu al een ventilator aanHet is niet eens echt warm geweest de laatste paar dagen en mijn woonkamer zit vol op het Zuiden dus het kan heel erg warm worden hier.
Neuh, de klacht is dat deze oplossing te laat kwam!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:32 schreef nattermann het volgende:
Onterechte klacht, er wordt TS een oplossing aangeboden welke hij waardeert.
Door jouw avatar krijg ik het nog warmer,quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:02 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Door jouw avatar krijg ik het nog warmer,zal gelijk de nieuwe ventilator testen.
Dat is nu voor het eerst dat ik een retorische antwoord krijg i.p.v. een retorische vraag te hebben gesteld.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:03 schreef RoelDH het volgende:
[..]
Ik heb hem alvast een slinger gegeven
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Het voelde hier afgelopen dagen echt 25+ met benauwdheid, en dan heb ik het over oost-nederland.
met andere woorden: jezelf een antwoord geven op de vraag dat je zelf heb gesteld, maar in dit geval dus dubbel andersomquote:
soort ventilator in spiegelbeeld en op de kop dusquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:18 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
met andere woorden: een antwoord krijgen op de vraag dat je zelf heb gesteld, maar in dit geval dus dubbel andersom
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:20 schreef RoelDH het volgende:
[..]
soort ventilator in spiegelbeeld en op de kop dus![]()
Je ben een held
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |