Zo eentje bedoel je?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:59 schreef Gert het volgende:
0-0 nog steeds [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is er ook een gewóne vuvu-smiley, zonder zonnebril?
Hmmm.... 'Lieve Joran' vind ik meer voor brief 4 of 5 denk ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Gauw! Pak je pen en papier.
Lieve Joran,
nog maar 50 jaar en dan ben je vrij. Misschien!
![]()
![]()
Kusjes, CarO
Wat een vooroordelen Pietje! Een heel volk ervan betichten dat ze slecht zijn!quote:
Lieve Caro,quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Gauw! Pak je pen en papier.
Lieve Joran,
nog maar 50 jaar en dan ben je vrij. Misschien!
![]()
![]()
Kusjes, CarO
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen Pietje! Een heel volk ervan betichten dat ze slecht zijn!
Doe maarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik gaat effe zo'n ijskoffie drinken want bij sommigen posten moet ik heel hard nadenken...
Kutwedstrijd hè.quote:
quote:
Ja hoor, daar heb je t al, ik smelt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieve Caro,
Het is hier heel zwaar. Ik hoop dat ik snel oud word. Dan hoef ik geen zeepjes meer te rapen.
Kun je me 100 euro lenen? Je krijgt het terug zodra ik vrij ben, écht!
Een zoen met trouwe hondenogen van je Joran
die wel, maar deze nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:01 schreef Disana het volgende:
Nog maar een keer, is grappig:
Tientallen vogels oranje geverfd!
quote:Meeuw volledig oranje geverfd
Middelburg - Sommige fans gaan te ver in het betonen van hun liefde voor Oranje. Bij een dierenopvang in Middelburg is donderdag een volledig oranje geverfde zilvermeeuw binnengebracht.
Het zal moeilijk worden de meeuw schoon te maken, want het beest is niet bewerkt met zomaar waterverf. De vogel kan niet in de verf gevallen zijn, omdat zijn poten nog schoon zijn. "Dit moet mensenwerk zijn," zegt medewerkster Coby Louwerse tegen BN/De Stem.
"Zijn verenpak is lek en hij kan niet meer vliegen," aldus Louwerse. Een bouwmarkt heeft aangeraden terpentine te gebruiken voor het schoonmaken. Als het niet lukt de vogel schoon te krijgen, is het enige alternatief hem in te laten slapen.
De vogelopvang heeft donderdag aangifte gedaan. Louwerse hoopt dat de dader snel wordt gepakt. „Dan kan hij hier komen kijken wat hij met het dier heeft gedaan. En wij willen dan ook wel eens met een kwast tekeer gaan.”
Ja, had ik ook gelezen. Dat mensen zo ver kunnen gaan in hun voetbalgektequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die wel, maar deze niet![]()
[ afbeelding ]
[..]
Eh... even kijken.. ik ook! Maar hierna komt niets meer hè, doe er zuinig mee!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:05 schreef CarOnline het volgende:
Ik denk veel he.
Ik denk dat ik mn was in de droger gooi en met mn boek op de bank ga zitten.
Waar ben jij Gert? Ik halverwege!!
hoofdstuk 2![]()
Ja, balen he!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Eh... even kijken.. ik ook! Maar hierna komt niets meer hè, doe er zuinig mee!
Erg hè.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, had ik ook gelezen. Dat mensen zo ver kunnen gaan in hun voetbalgekte
Die laatste zinnen van dat artikel! Wat een rare kwasten!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die wel, maar deze niet![]()
[ afbeelding ]
[..]
Wang!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Gadver! Zo een bol vochtig oog op je mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |