Walgelijk hoorquote:Graftombe Michael Jackson beklad
LOS ANGELES - Het mausoleum waarin Michael Jackson begraven ligt is beklad door fans. De vandalen gebruikten stiften om boodschappen op het graf achter te laten. De teksten gericht aan de King of Pop zijn op het eerste gezicht nauwelijks te zien.
Maar als de bosjes bij het graf opzij worden geduwd is onder meer 'mis je' en 'houd de droom levend' te lezen. Medewerkers van de Forest Lawn begraafplaats zijn slecht te spreken over de teksten. "Dit is precies de reden waarom we de toegang tot het mausoleum beperken", vertelt een woordvoerder aan entertainmentwebsite TMZ.
Op 25 juni, de sterfdag van Jackson, kregen fans beperkt toegang tot de laatste rustplaats van hun idool. De begraafplaats laat weten dat elke vandaal die wordt betrapt voor de rest van zijn leven de toegang tot het terrein wordt ontzegd. (NOVUM)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)Jackson-beklad.dhtml
Wie doet dat nu?? Als je zo n boodschapppen op die plaats wil achterlaten doe et dan met briefjes ofzo ma wie beklad er nu zijn graf??quote:
Dat is een handgemaakt ~$25000 jasje door Bill Whitten, is er maar één van. Dus ik betwijfel het.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:28 schreef Dynd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je verbeeld je niks hoorEn dan ook nog eens handen die te wit zijn, die vogel en een regenboog (captain eo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zoek ik et nu te ver??
sprookje:
er was eens een rechtvaardige man.
Wat moet die vogel dan symboliseren?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:21 schreef Tinkerbel3 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens handen die te wit zijn, die vogel en een regenboog (captain eo)
Of zoek ik et nu te ver??
Maar het jasje op de cover van de Marillion cd is toch niet hetzelfde jasje als die van Michael ?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:16 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dat is een handgemaakt ~$25000 jasje door Bill Whitten, is er maar één van. Dus ik betwijfel het.
quote:And it was morning
And I found myself mourning,
For a childhood that I thought had disappeared
I looked out the window
And I saw a magpie in the rainbow, the rain had gone
I'm not alone, I turned to the mirror
I saw you, the child, that once loved
etc
1985 past wel perfect bij de tijd van dat jasjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:31 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Maar het jasje op de cover van de Marillion cd is toch niet hetzelfde jasje als die van Michael ?![]()
Volgens mij heeft Marillion zich vooral door Genesis laten inspireren als het om album art en teksten ging .
Bovendien is die cd uit 1985, ver voordat Michael überhaupt zijn uitspraken over zijn jeugd deed en ver voordat hij Neverland-Ranch liet bouwen .
De art is trouwens grotendeels gebaseerd op de lyrics van Childhoods End?
[..]
Voor zover ik het heb kunnen uitpluizen hebben zowel titel als artwork niets met MJ te maken :quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:41 schreef gifkwal het volgende:
[..]
1985 past wel perfect bij de tijd van dat jasjeIk vind het wel erg frappant, denk eigenlijk wel dat het daarvan is afgeleid. Anders is het wel een heel groot toeval (nogmaals in combinatie met die broek en de albumtitel). Ik las dat het hele album als thema een beetje 'loss of childhood' heeft dus het kan toch best dat ze het daarmee proberen te symboliseren?
En het jochie op de foto was simpelweg destijds een buurjongen van Mark Wilkinson die het art-work deed voor o.a. Marillion :quote:Childhoods End? (4.33)
Then the moment of clarity comes. The child is not gone, it is still there, deep inside you. He realises that he has to get on with his life, that he can't go on mourning about the child he was, as he still is that same child. The title comes from an Arthur C. Clarke novel which had earlier inspired Genesis for the track Watcher of the skies. (Of 1972's Foxtrot)
http://www.dprp.net/proghistory/index.php?i=1985_01quote:Marillion's artwork has always been very special and unique. Painted by airbrush artist Mark Wilkinson it first showed "the artist" (portrayed by a jester) writing his music in his own bedroom, hoping to find success once, on the cover of Script for a jester's tear. On Fugazi the same jester had found his success but also its drawbacks. It showed the jester passed out on a bed in a hotel room, glass of wine still in his hand.
The artwork for Misplaced Childhood followed the concept of the album. The artist is portrayed as a child, with the thunderclouds surrounding him while the jester is sneaking out of the window on the backside of the album. Links to previous (and even forthcoming) albums are as numerous as they always had been.
The boy on the album, Robert Mead (who lived next door to Wilkinson at the time) became the face of Marillion for the next year, as the jester had been in the previous two years.
Toch opvallend zo'n toevalligheid tussen childhood, maar ik denk dat dat jasje wel geïnspireerd is door die van Michael (MTV Music Awards 1984). Dat was toen echt een item waaraan hij gelinkt werd, maar in iets mindere mate dan de handschoen en sokken. Een action figure uit de 80's draagt hem ook geloof ik. Misschien niet bewust met het doel hem te linken, maar meer dat die buurjongen MJ geralteerde kleren had. Er waren in de 80's ook genoeg Beat It jasjes te bewonderen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Voor zover ik het heb kunnen uitpluizen hebben zowel titel als artwork niets met MJ te maken :
[..]
En het jochie op de foto was simpelweg destijds een buurjongen van Mark Wilkinson die het art-work deed voor o.a. Marillion :
[..]
http://www.dprp.net/proghistory/index.php?i=1985_01
Wel erg toevallig idd . Maar er bestaat in ieder geval geen (aantoonbare) relatie tussen die cover en MJ .
Oven rondvaartboten gesproken, volgens mij ging Michael in '96 ook in een rondvaartbootje door Amsterdam.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:00 schreef Righteous het volgende:
[..]
Je zou ook de offtopic posts van controlaltdelete over rondvaartboten en ander getroll even kunnen opruimen natuurlijk
http://www.at5.nl/artikelen/18968/michael-jackcon-dood-9quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oven rondvaartboten gesproken, volgens mij ging Michael in '96 ook in een rondvaartbootje door Amsterdam.
Ja, die dingen had ik ook gelezen, daarom zei ik dat ik niks had kunnen vinden. Maar ja, ik blijf er gewoon het mijne van denkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Voor zover ik het heb kunnen uitpluizen hebben zowel titel als artwork niets met MJ te maken :
[..]
En het jochie op de foto was simpelweg destijds een buurjongen van Mark Wilkinson die het art-work deed voor o.a. Marillion :
[..]
http://www.dprp.net/proghistory/index.php?i=1985_01
Wel erg toevallig idd . Maar er bestaat in ieder geval geen (aantoonbare) relatie tussen die cover en MJ .
Wat leuk om te zien, maar tegelijkertijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikelen/18968/michael-jackcon-dood-9
@your service
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:10 schreef gifkwal het volgende:
Ik wil het ook wel schoonschrobben hoor. Mooi excuus om daar binnen te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |