abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:09:48 #151
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_83997607
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:47 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik overdrijf niet. Ik zie iemand die sinds zijn dood, ruim een jaar geleden, haar best doet haar gal over hem te spuwen. Prima. Een normaal mens blijft dan uit dit soort topics weg, als ze hem niet moet. Maar jij niet.
Je kan het niet uitstaan dat MJ zoveel fans heeft, en altijd zal hebben.
En oh, hij staat te boek als one of the great entertainers of all time. Ook al degradeer jij zijn songs tot:"wel leuke liedjes, en geen hoogstandjes". Who cares, zo iemand als jij wordt toch niet serieus genomen.
Mens, je weet niet waar je het over hebt en oordeelt. Ik heb tig muziek, ook van Wacko, zelfs boeken maar in mijn ogen maakte hij popmuziek, verder was behoorlijk labiel als mens en totaal de realiteitszin kwijt. Zijn muziek zijn geen hoogstandjes, hij schreef wat leuke teksten maar bespeelde niet eens een muziekinstrument. Verder beweer ik nergens dat ik hem niet moet maar ik bekijk deze 'man' een stuk realistischer en ik maak zeker geen heilige van hem wat hij ook zeker niet is. Bovendien blijf ik van mening dat hij nog altijd zelf verantwoordelijk is voor zijn dood want niemand heeft hem gedwongen om medicijnen als een gek te gaan gebruiken, het is nog altijd zijn eigen verantwoordelijkheid geweest. Had dr Murray dit niet aan hem gegeven dan had hij een andere dokter gevonden die hem zou voorzien. Wat een voorbeeld ook voor zijn kinderen. Doorgaans worden zulke ouders uit de ouderlijke macht ontzet. Zal me niks verbazen als deze kids over jaartje of 10 ook aan de drugs hangen en bij the shrink belanden. De hele familie Jackson is zo gek als ik weet niet wat, dus erg gezond zal het wel niet met die kinderen aflopen.
Maar afijn: ik zal straks een fijn liedje van MJ opzetten; Beat it ofzo
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:15:05 #152
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83997848
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mens, je weet niet waar je het over hebt en oordeelt. Ik heb tig muziek, ook van Wacko, zelfs boeken maar in mijn ogen maakte hij popmuziek, verder was behoorlijk labiel als mens en totaal de realiteitszin kwijt. Zijn muziek zijn geen hoogstandjes, hij schreef wat leuke teksten maar bespeelde niet eens een muziekinstrument. Verder beweer ik nergens dat ik hem niet moet maar ik bekijk deze 'man' een stuk realistischer en ik maak zeker geen heilige van hem wat hij ook zeker niet is. Bovendien blijf ik van mening dat hij nog altijd zelf verantwoordelijk is voor zijn dood want niemand heeft hem gedwongen om medicijnen als een gek te gaan gebruiken, het is nog altijd zijn eigen verantwoordelijkheid geweest. Had dr Murray dit niet aan hem gegeven dan had hij een andere dokter gevonden die hem zou voorzien. Wat een voorbeeld ook voor zijn kinderen. Doorgaans worden zulke ouders uit de ouderlijke macht ontzet. Zal me niks verbazen als deze kids over jaartje of 10 ook aan de drugs hangen en bij the shrink belanden. De hele familie Jackson is zo gek als ik weet niet wat, dus erg gezond zal het wel niet met die kinderen aflopen.
Je hoeft van mij niets op te zetten
Ik zou zeggen: open er een topic over. Over hoe slecht hij toch was. En open dan ook gelijk een topic over jezelf: een gebrek aan empathie, bijvoorbeeld. En een gebrek aan mensenkennis. Doei, ben je meer dan zat na ruim een jaar. Nogmaals: je moet hem niet nee. Prima. Open er je topic over.
Leef en Laten Leven
pi_83998166
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hou gewoon je teringbek over Michael
Ja hij had problemen , niemand die dat ontkent . Tegelijkertijd zijn er tal van redenen WAAROM het zover heeft moeten komen .
En dan nog iets . Michael had op zijn 5e jaar al meer talent en fame dan jij in je gehele leven op aarde ooit zal hebben .
Als je hem zo nodig wilt afkraken open er dan een topic over en ga niet hier de boel zitten verstieren ja ?

Kuttroll
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:40:13 #154
189978 controlaltdelete
pi_83998976
oh oh zie daar de ware aard komt naar boven. De fans zijn in hun kruis getast als iemand niet met hun windje meewaait best kortzichtig te noemen, how sad can a person be nevertheless FUNNY Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd... helaas. Ik ga zo eens de stad in en sfeer proeven van de huldiging. Het is er een mooie dag voor.

Sterkte met de verering van jullie held.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:41:07 #155
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83999001
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:40 schreef controlaltdelete het volgende:
oh oh zie daar de ware aard komt naar boven. De fans zijn in hun kruis getast als iemand niet met hun windje meewaait best kortzichtig te noemen, how sad can a person be nevertheless FUNNY Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd... helaas. Ik ga zo eens de stad in en sfeer proeven van de huldiging. Het is er een mooie dag voor.

Sterkte met de verrering van jullie held.
Mooi. En blijf je nu weg, aangezien je niets met hem hebt? Dom mens.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:43:42 #156
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_83999112
Hij bespeelde overigens zeker wel een muziekinstrument, meerdere zelfs Alleen niet op het podium Hij is op verschillende albums verantwoordelijk voor gitaar, drums, synths etc. En heb je hem wel eens horen beatboxen?

Voor mij staat Michael onbetwist aan de top in zijn muziekgenre: popmuziek. De gebroken records en verkoopcijfers verklaren genoeg imho! Of hij voor iemand persoonlijk een topartiest is, doet er niet toe. Ik ben zelf groot fan, maar desondanks kan hij in mijn ogen dan weer niet tippen aan Pink Floyd bijvoorbeeld

Gelukkig hebben we allemaal eigen smaken en meningen
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:45:15 #157
189978 controlaltdelete
pi_83999175
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:41 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Mooi. En blijf je nu weg, aangezien je niets met hem hebt? Dom mens.
Dat heb ik nooit beweerd. Dit is toch een openbaar topic of mogen er alleen maar mensen reageren die alleen maar goede dingen over Wacko posten? Bovendien: schelden is voor mensen die woorden tekort komen.
Ga jij nu maar naar je poster kijken van MJ of zet zijn dvd'tje op voor de zoveelste keer. Laters tis feest in MASTERDAM!!!!!
pi_83999256
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit beweerd. Dit is toch een openbaar topic of mogen er alleen maar mensen reageren die alleen maar goede dingen over Wacko posten? Bovendien: schelden is voor mensen die woorden tekort komen.
Ga jij nu maar naar je poster kijken van MJ of zet zijn dvd'tje op voor de zoveelste keer. Laters tis feest in MASTERDAM!!!!!
En maar zeiken dat het belastinggeld kost.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:48:16 #159
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83999287
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De enige die hier scheldt ben jij, met je "Wacko".
Als jij hem niet moet, en doe niet zo schijnheilig, want je moet hem niet, blijf dan weg. Je kan het niet uitstaan dat MJ zoveel fans heeft, en probeert maar steeds er tegenin te gaan. Tevergeefs. Want niemand luistert naar iemand die geen goed woord voor een ander over heeft.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:49:31 #160
189978 controlaltdelete
pi_83999329
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:47 schreef DrDentz het volgende:

[..]

En maar zeiken dat het belastinggeld kost.
Daar betaal ik zelf toch aan mee dus mag ik er ook van genieten bovendien werk ik zelf bij de gemeente. Maar nu moet ik echt weg. Laters allemaal en FOK je niet, daar word je alleen maar sneller oud en lelijk van
  dinsdag 13 juli 2010 @ 14:50:51 #161
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83999383
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar betaal ik zelf toch aan mee dus mag ik er ook van genieten bovendien werk ik zelf bij de gemeente. Maar nu moet ik echt weg. Laters allemaal en FOK je niet, daar word je alleen maar sneller oud en lelijk van
Ja, kijk maar naar jou, je bent nog lelijker dan je avatar van binnen. En dat zei ik ruim een jaar geleden ook al.
Leef en Laten Leven
pi_83999481
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jaja. Ik volg twee topics waar jij toevallig in post vandaag. In het WK forum ben je tegen de rondvaart want het is slecht voor de nestjes van meerkoetjes, kost belastinggeld, ze hebben toch geen prijs en je moet er nog doorheen fietsen. In het MJ topic ben je tegen MJ en vóór een groot feest in Amsterdam. I smell a troll.
pi_83999585
Schitterende footage van Michael (@ Neverland Ranch) in betere tijden :

Dit schilderij (excuus voor de brakke kwaliteit , is een Youtube screenshot) zou ik maar wat graag als herinnering willen . Nep maakt niet uit , gaat om wat het uitsraalt namelijk hoe hij écht was als mens .

dinsdag 13 juli 2010 @ 14:57:46 #164
189978 controlaltdelete
pi_83999693
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Jaja. Ik volg twee topics waar jij toevallig in post vandaag. In het WK forum ben je tegen de rondvaart want het is slecht voor de nestjes van meerkoetjes, kost belastinggeld, ze hebben toch geen prijs en je moet er nog doorheen fietsen. In het MJ topic ben je tegen MJ en vóór een groot feest in Amsterdam. I smell a troll.
Tjonge jonge, ik ben niet tegen de rondvaart, ik vind dat ze het alleen verdient hebben bij het behalen van de beker. Wat betreft de meerkoetjes: ik zie een hoop nestjes aan woonboten die versleept worden maar meerkoeten zijn beschermde diersoort. Dus vroeg ik me af hoe dit opgelost is want het is strafbaar om ze te verwijderen. Ik zit middenin de stad, mijn collega's gaan ook naar de huldiging dus ik zou gek zijn als ik bleef zitten nietwaar? Nu heb ik me genoeg verdedigt en het is 1500 uur bovendien. Fijne middag nog allemaal.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:00:03 #165
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83999837
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Tjonge jonge, ik ben niet tegen de rondvaart, ik vind dat ze het alleen verdient hebben bij het behalen van de beker. Wat betreft de meerkoetjes: ik zie een hoop nestjes aan woonboten die versleept worden maar meerkoeten zijn beschermde diersoort. Dus vroeg ik me af hoe dit opgelost is want het is strafbaar om ze te verwijderen. Ik zit middenin de stad, mijn collega's gaan ook naar de huldiging dus ik zou gek zijn als ik bleef zitten nietwaar? Nu heb ik me genoeg verdedigt en het is 1500 uur bovendien. Fijne middag nog allemaal.
Blijf dan weg, na je negativiteit van het afgelopen jaar. Je lokt het zelf uit. Zoek onderwerpen op die je wel aanstaan, en waar je wel wat mee hebt. Jaloers mens.
Leef en Laten Leven
pi_83999903
STFU !
Michael Jackson !
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:04:49 #167
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_84000120
Nok eens met dat gezeik zeg.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:08:13 #168
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_84000282
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef static het volgende:
Nok eens met dat gezeik zeg.
Beste Static,

Het is jammer dat we jou alleen zien als er problemen zijn. Verder zien we je nl. niet.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:37:56 #169
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_84001701
Ik hoef niet in álle topics te posten natuurlijk.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:58:26 #170
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_84002734
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef static het volgende:
Nee dat klopt. Ik weet echter nog van een tijd geleden dat je zei dat het MJ topic je geen barst meer interesseerde, na zoveel topics.
Hoe dan ook weet je niet wat hier speelt, en enkel roepen: "hou op met dat gezeik" zet dan ook geen zoden aan de dijk.
Leef en Laten Leven
pi_84002804
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef static het volgende:
Je zou ook de offtopic posts van controlaltdelete over rondvaartboten en ander getroll even kunnen opruimen natuurlijk
pi_84015028
Zo lekker gezellig hier vanavond! Kan dat mens zichzelf niet even controlaltdeleten?

Nu ga ik even die Neverland filmpjes kijken, leuk. Bedankt voor het posten!
pi_84019397
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 14:55 schreef Righteous het volgende:
Schitterende footage van Michael (@ Neverland Ranch) in betere tijden :

Dit schilderij (excuus voor de brakke kwaliteit , is een Youtube screenshot) zou ik maar wat graag als herinnering willen . Nep maakt niet uit , gaat om wat het uitsraalt namelijk hoe hij écht was als mens .

[ afbeelding ]
Geniale plek moet dat zijn geweest om op te groeien. Jammer dat die klootzak van een Sneddon alles heeft verpest. Sommige beelden zijn echt treurig, zoals die van een leeg Neverland
pi_84020939
Ik zit net even door de CD-collectie van mijn vriend te zoeken, kom ik dit tegen:

Zien jullie wat ik zie? Volgens mijn vriend verbeeld ik me dingen
pi_84021383
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:20 schreef gifkwal het volgende:
Ik zit net even door de CD-collectie van mijn vriend te zoeken, kom ik dit tegen:

[ afbeelding ]

Zien jullie wat ik zie? Volgens mijn vriend verbeeld ik me dingen

Je verbeeld je niks hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')