Mens, je weet niet waar je het over hebt en oordeelt. Ik heb tig muziek, ook van Wacko, zelfs boeken maar in mijn ogen maakte hij popmuziek, verder was behoorlijk labiel als mens en totaal de realiteitszin kwijt. Zijn muziek zijn geen hoogstandjes, hij schreef wat leuke teksten maar bespeelde niet eens een muziekinstrument. Verder beweer ik nergens dat ik hem niet moet maar ik bekijk deze 'man' een stuk realistischer en ik maak zeker geen heilige van hem wat hij ook zeker niet is. Bovendien blijf ik van mening dat hij nog altijd zelf verantwoordelijk is voor zijn dood want niemand heeft hem gedwongen om medicijnen als een gek te gaan gebruiken, het is nog altijd zijn eigen verantwoordelijkheid geweest. Had dr Murray dit niet aan hem gegeven dan had hij een andere dokter gevonden die hem zou voorzien. Wat een voorbeeld ook voor zijn kinderen. Doorgaans worden zulke ouders uit de ouderlijke macht ontzet. Zal me niks verbazen als deze kids over jaartje of 10 ook aan de drugs hangen en bij the shrink belanden. De hele familie Jackson is zo gek als ik weet niet wat, dus erg gezond zal het wel niet met die kinderen aflopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet. Ik zie iemand die sinds zijn dood, ruim een jaar geleden, haar best doet haar gal over hem te spuwen. Prima. Een normaal mens blijft dan uit dit soort topics weg, als ze hem niet moet. Maar jij niet.
Je kan het niet uitstaan dat MJ zoveel fans heeft, en altijd zal hebben.
En oh, hij staat te boek als one of the great entertainers of all time. Ook al degradeer jij zijn songs tot:"wel leuke liedjes, en geen hoogstandjes". Who cares, zo iemand als jij wordt toch niet serieus genomen.
Je hoeft van mij niets op te zettenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mens, je weet niet waar je het over hebt en oordeelt. Ik heb tig muziek, ook van Wacko, zelfs boeken maar in mijn ogen maakte hij popmuziek, verder was behoorlijk labiel als mens en totaal de realiteitszin kwijt. Zijn muziek zijn geen hoogstandjes, hij schreef wat leuke teksten maar bespeelde niet eens een muziekinstrument. Verder beweer ik nergens dat ik hem niet moet maar ik bekijk deze 'man' een stuk realistischer en ik maak zeker geen heilige van hem wat hij ook zeker niet is. Bovendien blijf ik van mening dat hij nog altijd zelf verantwoordelijk is voor zijn dood want niemand heeft hem gedwongen om medicijnen als een gek te gaan gebruiken, het is nog altijd zijn eigen verantwoordelijkheid geweest. Had dr Murray dit niet aan hem gegeven dan had hij een andere dokter gevonden die hem zou voorzien. Wat een voorbeeld ook voor zijn kinderen. Doorgaans worden zulke ouders uit de ouderlijke macht ontzet. Zal me niks verbazen als deze kids over jaartje of 10 ook aan de drugs hangen en bij the shrink belanden. De hele familie Jackson is zo gek als ik weet niet wat, dus erg gezond zal het wel niet met die kinderen aflopen.
Maar afijn: ik zal straks een fijn liedje van MJ opzetten; Beat it ofzo
Hou gewoon je teringbek over Michaelquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mens, je weet niet waar je het over hebt en oordeelt. Ik heb tig muziek, ook van Wacko, zelfs boeken maar in mijn ogen maakte hij popmuziek, verder was behoorlijk labiel als mens en totaal de realiteitszin kwijt. Zijn muziek zijn geen hoogstandjes, hij schreef wat leuke teksten maar bespeelde niet eens een muziekinstrument. Verder beweer ik nergens dat ik hem niet moet maar ik bekijk deze 'man' een stuk realistischer en ik maak zeker geen heilige van hem wat hij ook zeker niet is. Bovendien blijf ik van mening dat hij nog altijd zelf verantwoordelijk is voor zijn dood want niemand heeft hem gedwongen om medicijnen als een gek te gaan gebruiken, het is nog altijd zijn eigen verantwoordelijkheid geweest. Had dr Murray dit niet aan hem gegeven dan had hij een andere dokter gevonden die hem zou voorzien. Wat een voorbeeld ook voor zijn kinderen. Doorgaans worden zulke ouders uit de ouderlijke macht ontzet. Zal me niks verbazen als deze kids over jaartje of 10 ook aan de drugs hangen en bij the shrink belanden. De hele familie Jackson is zo gek als ik weet niet wat, dus erg gezond zal het wel niet met die kinderen aflopen.
Maar afijn: ik zal straks een fijn liedje van MJ opzetten; Beat it ofzo
Mooi. En blijf je nu weg, aangezien je niets met hem hebt? Dom mens.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:40 schreef controlaltdelete het volgende:
oh oh zie daar de ware aard komt naar boven. De fans zijn in hun kruis getast als iemand niet met hun windje meewaait best kortzichtig te noemen, how sad can a person be nevertheless FUNNYBegrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd... helaas. Ik ga zo eens de stad in en sfeer proeven van de huldiging. Het is er een mooie dag voor.
Sterkte met de verrering van jullie held.
Dat heb ik nooit beweerd. Dit is toch een openbaar topic of mogen er alleen maar mensen reageren die alleen maar goede dingen over Wacko posten? Bovendien: schelden is voor mensen die woorden tekort komen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:41 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mooi. En blijf je nu weg, aangezien je niets met hem hebt? Dom mens.
En maar zeiken dat het belastinggeld kost.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd. Dit is toch een openbaar topic of mogen er alleen maar mensen reageren die alleen maar goede dingen over Wacko posten? Bovendien: schelden is voor mensen die woorden tekort komen.
Ga jij nu maar naar je poster kijken van MJ of zet zijn dvd'tje op voor de zoveelste keer. Laterstis feest in MASTERDAM!!!!!
De enige die hier scheldt ben jij, met je "Wacko".quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beweerd. Dit is toch een openbaar topic of mogen er alleen maar mensen reageren die alleen maar goede dingen over Wacko posten? Bovendien: schelden is voor mensen die woorden tekort komen.
Ga jij nu maar naar je poster kijken van MJ of zet zijn dvd'tje op voor de zoveelste keer. Laterstis feest in MASTERDAM!!!!!
Daar betaal ik zelf toch aan mee dus mag ik er ook van genieten bovendien werk ik zelf bij de gemeente. Maar nu moet ik echt weg. Laters allemaal en FOK je niet, daar word je alleen maar sneller oud en lelijk vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En maar zeiken dat het belastinggeld kost.
Ja, kijk maar naar jou, je bent nog lelijker dan je avatar van binnen. En dat zei ik ruim een jaar geleden ook al.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar betaal ik zelf toch aan mee dus mag ik er ook van genieten bovendien werk ik zelf bij de gemeente. Maar nu moet ik echt weg. Laters allemaal en FOK je niet, daar word je alleen maar sneller oud en lelijk van
Jaja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar betaal ik zelf toch aan mee dus mag ik er ook van genieten bovendien werk ik zelf bij de gemeente. Maar nu moet ik echt weg. Laters allemaal en FOK je niet, daar word je alleen maar sneller oud en lelijk van
Tjonge jonge, ik ben niet tegen de rondvaart, ik vind dat ze het alleen verdient hebben bij het behalen van de beker. Wat betreft de meerkoetjes: ik zie een hoop nestjes aan woonboten die versleept worden maar meerkoeten zijn beschermde diersoort. Dus vroeg ik me af hoe dit opgelost is want het is strafbaar om ze te verwijderen. Ik zit middenin de stad, mijn collega's gaan ook naar de huldiging dus ik zou gek zijn als ik bleef zitten nietwaar? Nu heb ik me genoeg verdedigt en het is 1500 uur bovendien. Fijne middag nog allemaal.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jaja.Ik volg twee topics waar jij toevallig in post vandaag. In het WK forum ben je tegen de rondvaart want het is slecht voor de nestjes van meerkoetjes, kost belastinggeld, ze hebben toch geen prijs en je moet er nog doorheen fietsen. In het MJ topic ben je tegen MJ en vóór een groot feest in Amsterdam. I smell a troll.
Blijf dan weg, na je negativiteit van het afgelopen jaar. Je lokt het zelf uit. Zoek onderwerpen op die je wel aanstaan, en waar je wel wat mee hebt. Jaloers mens.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Tjonge jonge, ik ben niet tegen de rondvaart, ik vind dat ze het alleen verdient hebben bij het behalen van de beker. Wat betreft de meerkoetjes: ik zie een hoop nestjes aan woonboten die versleept worden maar meerkoeten zijn beschermde diersoort. Dus vroeg ik me af hoe dit opgelost is want het is strafbaar om ze te verwijderen. Ik zit middenin de stad, mijn collega's gaan ook naar de huldiging dus ik zou gek zijn als ik bleef zitten nietwaar? Nu heb ik me genoeg verdedigt en het is 1500 uur bovendien. Fijne middag nog allemaal.
Beste Static,quote:
Nee dat klopt. Ik weet echter nog van een tijd geleden dat je zei dat het MJ topic je geen barst meer interesseerde, na zoveel topics.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef static het volgende:
Ik hoef niet in álle topics te posten natuurlijk.
Je zou ook de offtopic posts van controlaltdelete over rondvaartboten en ander getroll even kunnen opruimen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef static het volgende:
Ik hoef niet in álle topics te posten natuurlijk.
Geniale plek moet dat zijn geweest om op te groeien. Jammer dat die klootzak van een Sneddon alles heeft verpest. Sommige beelden zijn echt treurig, zoals die van een leeg Neverlandquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:55 schreef Righteous het volgende:
Schitterende footage van Michael (@ Neverland Ranch) in betere tijden :
Dit schilderij (excuus voor de brakke kwaliteit , is een Youtube screenshot) zou ik maar wat graag als herinnering willen . Nep maakt niet uit , gaat om wat het uitsraalt namelijk hoe hij écht was als mens .
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:20 schreef gifkwal het volgende:
Ik zit net even door de CD-collectie van mijn vriend te zoeken, kom ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Zien jullie wat ik zie? Volgens mijn vriend verbeeld ik me dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |