Daar zie je het ook ja. Die foto van The Sun is helaas niet te kopiëren of naar te linken. Ik vind dit toch best wel bewijs dat het Michael's eigen kind is hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik had de foto wel gezien, maar dacht dat The Sun creatief was geweest![]()
Hier een andere, geen oceaan te bekennen, dus dan zal het idd wel kloppen![]()
[ afbeelding ]
@Robijn48, ik was het lang van plan, maar tickets voor de zomer zijn superduur en die euro keldert ook erg rap, waardoor alles daar ook stukken duurder is... Dus werd het kiezen: VS in de zomer, of Japan in november, 't is het laatste geworden...
They print my messagequote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:42 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Daar zie je het ook ja. Die foto van The Sun is helaas niet te kopiëren of naar te linken. Ik vind dit toch best wel bewijs dat het Michael's eigen kind is hoor.
Vet dat je naar Japan gaat!
Hee bedankt! Prince is volgens mij al een stukkie breder dan z'n ouweheerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:50 schreef matthijst het volgende:
Paginabron bekijken, dan kan je de link er meestal wel uitvissen:
[ afbeelding ]
Die Cirque de Soleil show lijkt mij ook wel gaaf, zou die daarna misschien gaan reizen ipv alleen in de VS blijven? Ik ben twee jaar geleden in de winter in Japan geweest, wil ook graag nog eens terug in voorjaar of najaar. Je kan nog in MJ-stijl naar Disneyland Tokyoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:48 schreef matthijst het volgende:
Tweede keer Japan, vorige keer waren we in het voorjaar, nu de herfst 's checken, en wat meer de tijd voor alles, vorige keer was het vooral zoveel mogelijk indrukken op doen en zoveel mogelijk dingen zien... Al redelijk wat keer in de VS geweest, dus trok Japan toch meer
Ik had nog hoop dat die MJ Exhibition in de Tokyo Tower d'r zou zijn, maar die is tegen die tijd allang pleite, helaas.
Lijkt me wel cool om de MJ Cirque de Soleil show in de VS te zien trouwens, maar dat duurt nog ruim een jaar...
Dit vraag ik me eigenlijk altijd al af... wat bedoelt hij ermee? Wat voor message? En Michael was toch juist wel second to none?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:48 schreef Dynd het volgende:
[..]
They print my message
In the saturday sun
I had to tell them
I ain't second to none
Mooi! (Wel groot hoofd plaatje op officiële site)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:57 schreef matthijst het volgende:
Nieuwe Hot Toys Michael Jackson 'action figure' is ook gereleased gisteren:
Michael Jackson is forever in our heart. Paying tribute to the King of Pop, the most successful and influential entertainer of all time, we are proud to present the Michael Jackson's collectible figure again, this time depicting his image in his popular hit Bad's music video in 1987.
Extreem gedetailleerde outfit erbij (klikbaar voor fullsize)![]()
[ afbeelding ]
Ah zo. Ja, logisch. Ik wilde eerst ook dit jaar gaan-september/oktober- maar ga ook niet, te weinig tijd gehad om te sparen, is idd. duur. Wie weet volgend jaar, want wil wel graag. De kustroute doen lijkt me mooi, van LA naar San Francisco bijvoorbeeld. En dan rond LA Michael's plekken opzoeken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik had de foto wel gezien, maar dacht dat The Sun creatief was geweest![]()
Hier een andere, geen oceaan te bekennen, dus dan zal het idd wel kloppen![]()
[ afbeelding ]
@Robijn48, ik was het lang van plan, maar tickets voor de zomer zijn superduur en die euro keldert ook erg rap, waardoor alles daar ook stukken duurder is... Dus werd het kiezen: VS in de zomer, of Japan in november, 't is het laatste geworden...
Een LP is ook +/- 30cm. Dus het zou kunnen, nog geen Bad LP van binnen gezien. Echt mooi!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:17 schreef matthijst het volgende:
Die LP is nep volgens mij....
Of beter gezegd: die LP is sowieso nep, aangezien volledige pop +/- 30cm hoog is), de vraag is ff of het nog wel vinyl is, of een stuk karton
+/- 150 euro inclusief verzenden vanaf Hong Kong.
Plaatjes op hun site zijn oude promofoto's. Uiteindelijke hoofd is nog een beetje aan geklooid (ogen en kaaklijn)...
Ga jij er één kopen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef matthijst het volgende:
[ afbeelding ]
lp is idd ook 30cm, maar zoals je ziet is de lp op de foto niet zo hoog als de pop.
Prijs is idd vrij fors, maar wel normaal voor dit type 'pop'.
Ik vind ze meesterlijk![]()
quote:Michael Jackson wilde chimpansee leren praten
Uitgegeven: 11 juli 2010 18:46
Laatst gewijzigd: 11 juli 2010 18:46
AMSTERDAM - Michael Jackson wilde graag dat zijn chimpansee Bubbles zou leren praten. De zanger zou duizenden dollars hebben uitgegeven om te laten onderzoeken of het mogelijk was de aap via een operatie stembanden te geven.
Dat zegt de zus van de overleden 'King of Pop', La Toya Jackson, tegen het Britse tabloid New of the World. "Michael wilde altijd al weten hoe hij Bubbles kon laten praten", vertelt La Toya.
"Ze hadden ook zeker contact met elkaar. Op een ochtend riep Michael me en zei: 'je moet dit zien, hij doet alles na wat ik doe'. Dus Michael begon zijn tanden te poetsen en Bubbles zag dat, pakte een tandenborstel en begon zijn eigen tanden te poetsen."
Luchtgolven
Volgens de zus van de zanger wilde Michael heel graag weten wat er door het hoofd van de aap ging. De zanger zou het strottenhoofd van de chimpansee willen laten verlagen zodat de luchtgolven het geluid van woorden zouden kunnen produceren.
Artsen zouden de zanger hebben laten weten dat de ingreep te risicovol was.
Luier
Bubbles werd in 1988 uit Jacksons huis geplaatst maar mocht vaak op bezoek komen op de Neverland Ranch. Daar liep de chimpansee in een luier rond, gebruikte hij het toilet van de zanger en sliep hij in de slaapkamer van Jackson.
Na de geboorte van de jongste zoon van de zanger, werden de bezoekjes van Bubbles helemaal afgeschaft. Jackson belde hem af en toe op om hem zijn stem te laten horen.
Agressief
In 2003 was Bubbles zo agressief geworden dat trainers bang waren dat hij Jackson iets zou aandoen. De zanger zag hem voor het laatst in 2004. Momenteel verblijft de 26-jarige chimpansee in een apenverlijf in Florida.
La Toya vertelt dat zij in tranen uitbarstte toen ze hem daar in mei een bezoekje bracht.
© Novum
Oh heb je haar ook weerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Michael was ook gek, zo gek als een deur. Dat dat joch vertiligo heeft kan best zo zijn dat MJ zijn zaad bij een draagmoeder geinjecteerd heeft en daar zwaar voor heeft betaald. Heeft ie evengoed zijn kinderen gekocht. Verder vind ik die Prince er niet knapper op worden en er zit al en flinke spekrand om hem heen. Teveel cola en Kentuckcy Fried wellicht? Dit geldt ook al voor zijn zus whats her name? En als die Blanket in september naar school zou gaan wordt het dan niet eens tijd dat hij zijn echte naam gaat genruiken? Gaat ook een beetje lastig worden want die heet toch ook Prince als ik het goed heb? Hoe origineel zeg
Als de kippen nog wel, overdrijven is ook een kunde he? Dat ik hier eens zo af en toe bijlees en me verbaas hoe dweperig men nog steeds met Jacko bezig kan zijn waardoor men het realisme over hun held verliest en geen kwaad woord over hem kunnen/willen horen? Grow up denk ik dan, hij was zo gek als deur. Inhoudelijk verwacht ik van jou ook nada dus het is beter idd dat jij je zwijgt tegen mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh heb je haar ook weerAls de kippen erbij als je ook maar dénkt dat er iets negatiefs over hem te melden valt.
Zeg...je vind het toch niet erg dat ik er niet inhoudelijk op in ga he..op iemand die ik hier op het forum nog nooit een vriendelijk woord over iemand heb zien zeggen
Ik overdrijf niet. Ik zie iemand die sinds zijn dood, ruim een jaar geleden, haar best doet haar gal over hem te spuwen. Prima. Een normaal mens blijft dan uit dit soort topics weg, als ze hem niet moet. Maar jij niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als de kippen nog wel, overdrijven is ook een kunde he? Dat ik hier eens zo af en toe bijlees en me verbaas hoe dweperig men nog steeds met Jacko bezig kan zijn waardoor men het realisme over hun held verliest en geen kwaad woord over hem kunnen/willen horen? Grow up denk ik dan, hij was zo gek als deur. Inhoudelijk verwacht ik van jou ook nada dus het is beter idd dat jij je zwijgt tegen mijmaar eerlijk is eerlijk, hij heeft wel wat leuke liedjes gemaakt, geen hoogstandjes gewoon leuke popsongs waar de gemiddelde 40+ bij wegzwijmelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |