Sorry, dat was de bijnaam van Thomas Mesereau, Michael's advocaat in 2003 en simpelweg een chille kerel. Die met dat halflange grijze haar.quote:
OOOOH, weer wat geleerd, hahaha ja Tom M. heb ik wel gezienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:53 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Sorry, dat was de bijnaam van Thomas Mesereau, Michael's advocaat in 2003 en simpelweg een chille kerel. Die met dat halflange grijze haar.
Zeker een goeie ventquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:56 schreef gifkwal het volgende:
Leuk dat je hem ook gezien hebt. Ik vind het echt sympathiek dat hij langskomt.
Heb ik ook wel eens met dat nummerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:25 schreef Righteous het volgende:
Ik heb vanmiddag keihard zitten janken in de auto toen Earthsong voorbij kwam .
Tja, het blijft Gary he.quote:Michael Jackson Coffee Table Book -- A Steal
The first shipment of Katherine Jackson's coffee table book about Michael Jackson isn't exactly flying off the shelves in Gary, Indiana. In fact the books never even made it to the shelves, because they were stolen.
A rep from the publisher, Vintage Pop, tells TMZ they FedEx'd seven boxes of "Never Can Say Goodbye" to the home of a Jackson family friend in Gary ... and they were supposed to end up for sale at the new MJ monument. But someone absolutely, positively wanted them so badly, they stole them right off the front steps of the house where they were left.
We're told a police report was filed with the Gary PD.
Zwaar kut voor hem.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:07 schreef gifkwal het volgende:
Prince heeft overduidelijk vitiligo, blijkt uit foto's van Hawaii.
http://www.thesun.co.uk/s(...)-Jacksons-death.html
(2e foto)
Nooit aan getwijfeld ook dat Michael die ziekte hadquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:07 schreef gifkwal het volgende:
Prince heeft overduidelijk vitiligo, blijkt uit foto's van Hawaii.
http://www.thesun.co.uk/s(...)-Jacksons-death.html
(2e foto)
Ik denk dat je de juiste foto niet hebt gezien. Je moet op de site even doorklikken en dan zie je bij Prince z'n oksel (doorgaans het startpunt voor vitiligo) een best grote witte vlek.quote:
Geen idee, maar in Gary zijn er boeken gestolen:quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:09 schreef matthijst het volgende:
Vaag dat dat boek alleen id vs kan worden besteld...
Op zich wel benieuwd wat z'n ma te melden heeft.
Je krijgt er een PDF versie bij, dus misschien duikt die binnenkort wel ergens op?
Gaaf he?? Hmmm, wie weet kan ik het wel zien!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:41 schreef gifkwal het volgende:
Wat gaaf!! Jammer dat het maar 14 dagen blijft staan, kan ik het niet opzoeken.
Ik had de foto wel gezien, maar dacht dat The Sun creatief was geweestquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:53 schreef gifkwal het volgende:
Ik denk dat je de juiste foto niet hebt gezien. Je moet op de site even doorklikken en dan zie je bij Prince z'n oksel (doorgaans het startpunt voor vitiligo) een best grote witte vlek.
Ach, ik zou het al leuk vinden om je verhaal te horen!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gaaf he?? Hmmm, wie weet kan ik het wel zien!
Maar ja, daar heb jij niets aan natuurlijk.
Dat vind ik ook altijd. Als ik vroeger langs het Amstel hotel fietstte bijvoorbeeld, of met de trein langs de ArenA kwam. Dacht ik altijd "hier was Michael ook ooit." Of als ik op het vliegveld van Tokyo ben of in London of in Dubai of waar dan ook "hier was Michael ook"quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:10 schreef Dynd het volgende:
Heel vet! Jammer inderdaad dat het maar voor 14 dagen is, zo'n bord doet toch niemand kwaad?
Het is gek, maar om precies op dezelfde plek te zijn als waar Michael ooit stond brengt je toch een stukje dichterbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |