abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83130598
Het is een Dreamcast-port, je weet wel, die console die vrij hard flopte. Sega ging daarna games voor andere consoles maken. Maar ik wist niet dat dit op PS2 was.. dat betekent dat ik het ook nog kan spelen op mijn backwards compatible PS3. Zou het nog te vinden zijn? Space Michael, we have to save our galaxy!
pi_83130657
Dreamcast wat was dat ding pauper zeg.
Komt er een update die de PS3 backwards compatible maakt?, mijn slim leest alleen PS3 en PS1 games, best kut nu ik verslaafd ben aan GT4
pi_83134993
Zo straks maar weer verdergaan met mn tribute.

Vind dit trouwens ook een mooi filmpje,

Gewoon, niet te ingewikkeld, gewoon simpel, met een hoofddoel en mooi muziek
-
pi_83146113
Uitgebreid,nieuw en goed onderbouwd artikel van de SHE.
"Hoge spreekstem Michael Jackson was nep, om geliefd te zijn"
quote:
Michael Jackson 'verdiende' sinds dood ruim een miljard dollar

Uitgegeven: 21 juni 2010 22:51
Laatst gewijzigd: 22 juni 2010 08:31

AMSTERDAM - Michael Jackson blijft ondanks zijn dood ruim verdienen. Jackson heeft volgens een berekening van het Amerikaanse tijdschrift Billboard in een jaar tijd ruim een miljard dollar verdiend.

De muziek van de overleden zanger alleen al bracht het afgelopen jaar 429 miljoen dollar op.

Sinds zijn dood zijn ruim 34 miljoen albums verkocht, zijn platen werden meer dan 26 miljoen keer gedownload en zijn nummers als ringtone werden door anderhalf miljoen mensen gedownload, aldus Billboard.

This is it

Ook de documentaire This is It zorgde voor aardig wat geld in het laatje. De film werd met een opbrengst van 260 miljoen dollar de best bezochte concertfilm ooit.

De verkoop van de dvd loopt ook niet slecht, tot nu toe bracht dit alleen in de Verenigde Staten al 43 miljoen op. De film is wereldwijd doorverkocht voor een kleine 24 miljoen dollar.

Sony Records

Zijn muziekuitgeverij Mijac draait ondertussen gewoon op volle toeren door. Het bedrijf is goed voor 150 miljoen dollar per jaar. Verder verdient de overleden zanger een goed zakcentje aan zijn aandelen in Sony Records en de vele merchandising rondom de 'This is It'-toer.

De geldstroom houdt voorlopig nog niet op. Zijn platenlabel Sony Music Entertainment mag tot 2017 albums onder zijn naam uitbrengen. Dit contract is goed voor tussen de tweehonderd en 250 miljoen dollar.

Deel van geld naar kinderen

De kinderen van Michael Jackson zien maar een deel van het geld terug. Pas op hun veertigste verjaardag krijgen zij zeggenschap over de erfenis van hun vader. Tot die tijd krijgen Prince (13), Paris (12) en Blanket (8) een maandelijkse bijdrage, die ze vrij kunnen besteden aan huishouding, een chauffeur, kleding en vermaak.

De drie kinderen herdenken hun vader nog veel, in hun huis hangen overal foto's aan de wand. De advocaat van Michaels moeder vertelt dat het bijzonder goed gaat met het kroost. Michaels oudste zoon Prince heeft een passie voor films maken ontwikkeld. Hij zet zijn broer en zus vaak in als acteur. In de herfst begint hij aan de middelbare school.
© Novum
quote:
Kinderen Michael Jackson hebben geen vriendjes

LOS ANGELES - De kinderen van Michael Jackson hebben vrijwel geen vriendjes. En dat vindt oma Katherine Jackson erg zielig voor haar kleinkinderen.

"Ze hebben geen vriendjes. Ze gaan niet naar school, want ze krijgen thuis privé-les". De grootmoeder van de Jackson-familie vertelde dit in een openhartig interview met de Britse tabloid The Daily Mirror.

Katherine is echter opgelucht dat haar kleinkinderen per september naar een school met andere leerlingen gaan. Prince, Paris en Blanket kunnen zo eindelijk beginnen een normaal leven te leiden, iets wat hun vader nooit gehad heeft toen hij jong was. Volgens ma Jackson lijken de drie kinderen best wel op hun bijna een jaar geleden vader: "Alledrie lijken ze op een andere manier op Michael". (BRUNOPRESS)
22/06/10 12u24
pi_83146218
Jaar geleden vader?
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:31:10 #81
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_83192867
Tjonge het is alweer bijna de 25ste van juni Als ik dan die vette dance moves van MJ weer zie, of zijn muziek luister, krijg ik toch zo'n enorme brok in mijn keel Bah voel me belabberd.

Mis MJ nog steeds, wat een geniale man is het toch
pi_83210431
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:31 schreef ShaoKing het volgende:
Tjonge het is alweer bijna de 25ste van juni Als ik dan die vette dance moves van MJ weer zie, of zijn muziek luister, krijg ik toch zo'n enorme brok in mijn keel Bah voel me belabberd.

Mis MJ nog steeds, wat een geniale man is het toch
Join the club
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:24:25 #83
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83219251
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:38 schreef Dynd het volgende:
[..]

[..]

Ik weet niet of ik dit geloof. Het lijkt me nogal moeilijk nl. om dat tientallen jaren vol te houden, en constant op je hoede te moeten zijn qua spreekstem.
Zou dit wel eens van een van zijn zangleraren willen horen.
Leef en Laten Leven
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:53:29 #84
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83221336
Leef en Laten Leven
pi_83222261
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dit geloof. Het lijkt me nogal moeilijk nl. om dat tientallen jaren vol te houden, en constant op je hoede te moeten zijn qua spreekstem.
Ik vind het ook een beetje een sterk verhaal. Zijn stem is wel zwaarder geworden de laatste jaren natuurlijk (bijv. het nummer Shout, of 2000 Watts) maar het lijkt me sterk dat hij zijn hele leven zijn stem gefaked zou hebben (sinds de J5 zeker, dan ). Bovendien op die private home videos en Schmuley tapes en zo heeft hij toch ook gewoon die stem. Al kan ik me wel inbeelden dat hij zijn toch al hoge stem soms nog hoger inzette.

Interessante video, Robbie!
pi_83227507
quote:
Leuke video, ik vind dat die dikke neger afro-amerikaan heel goed verwoord waarom hij zo graag rond kinderen was.
pi_83236110
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 01:07 schreef Dynd het volgende:

[..]

Leuke video, ik vind dat die dikke neger afro-amerikaan heel goed verwoord waarom hij zo graag rond kinderen was.
Ja he! Die kan ik nog eens gebruiken tegen domme mensen.

Wijze woorden van Al Sharpton over Michael:

"He was a good man and he deserved a lot more than he got and he gave a lot more than he received."

http://uk.news.yahoo.com/(...)jacko-s-686f718.html
pi_83269449
Video van nu.nl met reacties van mede-artiesten.

Onbekende foto Michael Jackson onder de hamer

LONDEN - Vrijdag is het een jaar geleden dat Michael Jackson op 50-jarige leeftijd overleed. Maar het is nog steeds niet stil rond de zanger. Nu blijkt dat een nooit eerder vertoonde foto van de King of Pop in december wordt geveild, aldus de Daily Mail.

De foto, getiteld Michael Jacksons Blauwe Oog, is in 1999 gemaakt door de Franse fotograaf Arno Bani. Het beeld was een van de opties voor de cover van Michaels tiende en laatste album Invincible, dat in 2001 uitkwam.

Op de foto is de King of Pop te zien met blauwe glittermake-up rond zijn oog. De foto gaat met nog elf andere foto's onder de hamer. Veiligmeester Frederic Chambre denkt dat het bod voor een foto begint bij 1000 euro.

Islam
Jackson overleed nadat zijn arts Conrad Murray een buitengewoon zwaar slaapmiddel toediende. Murray is aangeklaagd voor dood door schuld. Hij zegt onschuldig te zijn en is in afwachting van een rechtszaak.

Volgens Jermaine Jackson, de broer van de artiest, zou Michael overigens nog hebben geleefd als hij zich had bekeerd tot de islam. 'Ik heb het gevoel dat als Michael de islam had omarmd, hij er vandaag nog zou zijn. Ik zeg dat om verschillende redenen', aldus Jermaine tegen de BBC. 'Want als je 100 procent helder bent over wie en wat je bent en waarom jij en de mensen om je heen bestaan, dan kunnen dingen veranderen op een manier die beter voor je is.' (ANP)

Een nog nooit eerder gepubliceerde foto van Michael Jackson wordt in december geveild. ANP

***************************************************************************************************************************************
quote:
Arts Michael Jackson opnieuw onder vuur

van onze redactie
AMSTERDAM - Dokter Conrad Murray zou een paar uur voor de dood van Michael Jackson alcohol hebben gedronken in een stripclub.

Conrad werd op 25 juni 2009 gespot in de stripclub Sam's Hofbrau in Los Angeles. Dit meldt TMZ. Die avond zou hij zanger Michael Jackson een fatale dosis Propofol hebben toegediend.

De woordvoerder van de arts zegt dat er niets klopt van het verhaal. "Mijn cliënt drinkt geen alcohol." Een stripper laat weten dat ze Conrad niet heeft gezien in de club. "Ik kan me die avond nog goed herinneren. Ik ben fan van Michael Jackson. Als zijn arts bij ons te gast was geweest, had ik dat zeker geweten!"

Joe Jackson, de vader van de King of Pop, heeft opnieuw een aanklacht ingediend tegen Conrad.

Wordt ongetwijfeld vervolgd...

@Telegraaf.nl
***************************************************************************************************************************************
quote:
Fans mogen niet dansen op Jacksons graf

Het bezoek van fans aan het graf van Michael Jackson op zijn sterfdag is aan banden gelegd. Een woordvoerder van begraafplaats Forest Lawn in Los Angeles laat weten dat de fans zich aan bepaalde regels moeten houden. Zo mogen er geen duiven worden losgelaten en geen ballonnen worden opgelaten.

Ook moeten fans hun plannen staken om liedjes te zingen en dansjes uit te voeren bij het graf. De politie heeft volgens entertainmentwebsite TMZ haar eigen regels opgesteld. Zo mag er niet overnacht worden in de buurt van de begraafplaats en is parkeren rondom Forest Lawn die dag niet toegestaan. De politie kijkt er ook streng op toe dat er geen straatverkoop plaatsvindt.

Vrijdag is het een jaar geleden dat de King of Pop thuis stierf aan een overdosis propofol. Fans worden die dag beperkt toegelaten tot de begraafplaats. Ze krijgen echter geen toegang tot het mausoleum waar hun idool begraven ligt.
pi_83269814
Tja, wie wilt er niet eeuwig leven. Toch ironisch dat hij uiteindelijk toch in een gouden kist is begraven.
pi_83279696
Prince, Paris en Blanket waren gisteren op Hawaii.

http://www.dailymail.co.u(...)niversary-death.html
pi_83280516
quote:
Hij leeft voor altijd in ons hart
sprookje:
er was eens een rechtvaardige man.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:56:30 #93
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_83281549
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 03:21 schreef Braddie het volgende:
Dreamcast wat was dat ding pauper zeg.
De DC was een van de meest briljante consoles ooit man. Sega deed daar eigenlijk alles goed mee. Zeker superieur aan de PS2, technisch gezien.
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:38 schreef Dynd het volgende:
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik hier ook wel eens aan gedacht heb. Immers sprak MJ ook niet altijd op dezelfde manier.
Soms was het echt zoals 'Michael Jefferson' en andere keren was het een stuk normaler (hoewel nog steeds zacht en zonder 'brom'). In zijn nummers hoor je ook regelmatig een andere stem. Dus het opzetten van een andere stem was hem alles behalve vreemd. Echt moeilijk om het vol te houden is het ook niet. Je kan het gewend raken. Ik praat regelmatig tegen vreemde mensen ook met een heel andere toon dan mensen die ik wel ken. Maar dat is wellicht een overblijfsel uit een periode dat ik sociaal wat zwakker was. Maar MJ had er welliocht zelfs minder moiete mee, aangezien hij door een aangepaste neus een breder bereik had.

In This Is It heb je ook een stuk waar hij heel anders praat (inclusief 'brom'), namelijk dat stuk achter een monitor, volgens mij voor TDCAU over hoeveel verschillende mensen hij wilde hebben oid. Maar hij kwam toen ook net binnen. Voor hetzelfde geld was hij nog maar een kwartier wakker oid.
pi_83284339
Vandaag moeten we MJ alweer een jaar missen. RIP!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 25 juni 2010 @ 18:29:24 #95
163650 Greys
pi_83296280
Prijsvraag over Michael Jackson:

Win MIJN MICHAEL, fanboek Michael Jackson
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:31:57 #96
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83296375
Op dit moment zijn er drie livestreams op TMZ buiten het Mausoleum van Forest Lawn en het Encino huis
Leef en Laten Leven
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:40:33 #97
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83296712
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Prijsvraag over Michael Jackson:

Win MIJN MICHAEL, fanboek Michael Jackson
Hee leuk! Ik doe mee.
Leef en Laten Leven
pi_83297134
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:40 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Hee leuk! Ik doe mee.
pi_83299011
Nu T-Mez op de TMZ livestream Leuk dat hij ook even op Forest Lawn komt buurten.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 19:49:44 #100
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83299226
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:45 schreef gifkwal het volgende:
Nu T-Mez op de TMZ livestream Leuk dat hij ook even op Forest Lawn komt buurten.
Wies T-Mez?
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')