Hihi, Dynd helemaal blij. Ik ben zelf ook niet zo van de games, maar vind het wel leuk voor degenen die dat wel zijn. Ik wil wel even kijken wat het precies is hoor, als ie uit is. En je kan ook meezingen, heb ik begrepen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:37 schreef Dynd het volgende:
[..]
En raadt eens! Een Michael Jackson game, zojuist aangekondigd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Zal later een filmpje zoeken, ineens kwamen allemaal danser van This is It on stage en begonnen Beat It te dansen.
[ afbeelding ]
Toch jammer van die PS3 he Dentz(geen Kinect
)
Jaaaa, was al bekend. Hoort bij die enorme deal die er is gemaakt voor de komende zeven jaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:49 schreef gifkwal het volgende:
Ik ben zelf niet zo van de games maar het klinkt wel grappig. En moeilijk
Persoonlijk vind ik dit nog interessanter: "The game's launch will roughly coincide with the planned sale of a new album containing unreleased Jackson recordings in November." Was dat al bekend?
Ja helemaal happy, m'n twee grootste interesses; Games en Michael, samengevoegd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:23 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hihi, Dynd helemaal blij. Ik ben zelf ook niet zo van de games, maar vind het wel leuk voor degenen die dat wel zijn. Ik wil wel even kijken wat het precies is hoor, als ie uit is. En je kan ook meezingen, heb ik begrepen!
Hoorde het vanmorgen voordat ik naar werk gingquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:42 schreef gifkwal het volgende:
Randy heeft een hartaanval gehadhttp://news.yahoo.com/s/ap/20100616/ap_on_en_ot/us_randy_jackson
Het lijkt ook wel of hij degene is van alle broers die zich het meest druk maakt om alles, hopelijk komt het goed met hem... Vind hem erg sympathiek overkomen.
Ik hoop dat Joe snel overlijdt zodat Katherine, de kids en broeders lekker van het geld kunnen genieten. Zonder dat het wordt verspeelt door Joe. Hij heeft al genoeg naars gedaan, zeker met die opmerking naar katherine afgelopen week.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:52 schreef Robijn48 het volgende:
quote gifkwal
Van dat nieuwe album wist ik niet, bedankt. Is daar meer over bekend, bijvoorbeeld wat voor nummers daar op komen te staan, of uit welke periode?
Future album
Following the massive surge in sales of Jackson's catalogue following his death, Sony Music Entertainment, spearheaded by its Columbia/Epic Label Group division, signed a new deal with the Jackson estate to extend distribution rights to his back catalogue until 2015, which was later extended to 2017, as well as permission to release ten new albums with previously unreleased material and new collections of released work. The first album is scheduled to be out in November 2010 (featuring songs recorded 2001 - 2009), and the final album before December 2017. The songs will range from the early Off the Wall era, up to months before Jackson's death. The deal was unprecedented in the music industry as it is the most expensive music contract to a single artist in history, with Sony Music reportedly paying $250 million for the deal and with the Jackson estate getting the full sum as well as its share of royalties for all works released.
Bron: wiki
Joe heeft weinig menselijks.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:42 schreef gifkwal het volgende:
Dank je Robijn, ik ben eigenlijk best wel benieuwd wat hij de laatste jaren heeft zitten doen.
Hee Dynd, niet mensen dood wensen heMaar ik snap wel wat je bedoelt.
Mooi en interessant interview!quote:Op zondag 20 juni 2010 15:26 schreef gifkwal het volgende:
Raar hè, Steeldogg.... Hoe snel alles gaat en hoe surrealistisch het toch nog blijft. Ben benieuwd naar je video.
Hier een interview met Katherine. Ze gaat een koffietafelboek uitbrengen met privé-foto's van Michael en stuurt de kinderen per september naar school: http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
Vaccarro schijnt iemand te zijn die Michael's ondergoed en andere privé items op Ebay zette en Marc Schaffel heeft Michael eens voor 3 miljoen dollar aangeklaagd, dus ik vraag me ook een beetje af waarom zij nou iets met dat boek te maken hebben.quote:Well, its dodgy because its Henry Vaccarro's website (remember him) and Marc Schaffel has had a hand in it too so a lot of fans think Katherine's been taken advantage of.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er weer een Michael-game komt koop ik hem sowieso.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:41 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja helemaal happy, m'n twee grootste interesses; Games en Michael, samengevoegd.![]()
Het zal wel een kutgame zijn maar het mocht er wel eens van komen na Moonwalker 21 jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |