Zou wel leuk zijn de 25ste.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:18 schreef zatoichi het volgende:
Niks toe te voegen aan dit topic, behalve dat ik nu lekker het album Thriller aan het luisteren ben, en er nooit meer zo'n goede artiest als MJ zal komen![]()
(kan er geen moonwalkend smiley komen op dit forum?)
TMZ ?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Robijn48 het volgende:
Op TMZ nu livestream van hearing Murray!
Top , dank jequote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
www.tmz.com, even naar beneden scrollen
Ja, gaat best wel weer ver wat ie doet...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef gifkwal het volgende:
Lekkere naaistreek weer van Joe, al is het nog maar de vraag in hoeverre de media zijn woorden eventueel hebben verdraaid.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, gaat best wel weer ver wat ie doet...
Af en toe valt het geluid weg, hebben jullie dat ook?
Oh joh! Nou ja, er is niets te zien behalve de fans buiten.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:54 schreef gifkwal het volgende:
Spannend, die hearing... kan het niet live volgen vanwege crappy internet en omdat men hier tv aan het kijken is, moet zeggen dat ik er ook niet echt energie voor heb of zo. Lees de samenvatting wel
Wat is E3? Heb je even een linkje/quote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef Dynd het volgende:
Ik ben de E3 nu aan het kijken, maar het zal wel niet zo heeel interessant zijn toch?
Idd, zoals ik het begrijp gaat het enkel om die license en het zetten van een nieuwe datum voor de volgende hearing.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef gifkwal het volgende:
Oh dus het gaat alleen om die license en verder niets?
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:20 schreef Robijn48 het volgende:
Kut...Murray's license is NIET ingetrokken.
En raadt eens! Een Michael Jackson game, zojuist aangekondigd!quote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat is E3? Heb je even een linkje/
Edit: never mind, hoeft niet.
Zal later een filmpje zoeken, ineens kwamen allemaal danser van This is It on stage en begonnen Beat It te dansen.quote:Jackson fans will moonwalk in motion-sensing game
(AP) – 48 minutes ago
LOS ANGELES — Michael Jackson fans will be able to moonwalk next to the King of Pop in a new video game to be released this holiday season by Ubisoft Entertainment.
The as-yet-unnamed game will be among the first to use new motion-detecting camera systems to be available later this year for Microsoft's Xbox 360 and Sony's PlayStation 3. The announcement was made Monday at the E3 video game show in Los Angeles.
The game will also work with hand-held controllers on Nintendo's Wii and on the smaller Nintendo DS and PSP portable console from Sony.
The game's launch will roughly coincide with the planned sale of a new album containing unreleased Jackson recordings in November.
Ubisoft marketing vice president Tony Key says as part of the game, players will learn how to mimic the late Jackson's signature moves. Key says, "You are going to learn to moonwalk."
Copyright © 2010 The Associated Press. All rights reserved.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |