Ik wilde per se de logsitiek in, en was op mn 17e te jong om op mezelfquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom ging je dan ook MBO doen na je vwo?
Ik ben tegen geweldquote:
mjaiddquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
oke toch niet, die keuring kom je toch niet door.
ff zijn achtergrond mee laten wegen he!quote:
Ik wou per se een vmbo opleiding doen omdat ik dacht dat vroeg gaan werken goed was, achteraf had ik toch maar beter voor de Havo kunnen kiezenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wilde per se de logsitiek in, en was op mn 17e te jong om op mezelfNaar Venlo gaan was dus geen optie, dus ik dacht, ik word eerst volwassen op het MBO. Achteraf het op één na domste wat ik ooit heb gedaan in mn leven
Meetingpoint voor sjonnies met gepimpte auto'squote:
Dus daar ben jij ook wel regelmatig te vindenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Meetingpoint voor sjonnies met gepimpte auto's![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:22 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Dus daar ben jij ook wel regelmatig te vinden![]()
![]()
Vertalingquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef Ensaf het volgende:
Scooterdief botst mei eigner
In scooterdief (21) út Ljouwert is tiisdeitemiddei op in bysûndere wize trapearre. De man ried mei hege snelheid yn in bocht op de Pilotenspel yn Ljouwert. Hy ferlear de macht oer it stjoer en botste tsjin de auto fan de eigner fan de scooter, in Jelsumer (19). Doe't dy de plysje belle, naaide de scooterdief út mei help fan freonen.
De plysje sette in Burgernetaksje op en koe de dief mei help fan tsjûgen oanhâlde yn in wenning oan de Achter de Hoven.
Omdat de scooterrider ferwûne rekke wie, waard hy earst nei it sikehûs brocht. Dernei is hy meinaam nei it plysjeburo. It gie om in bysûndere wedstriidscooter, dy't bedoeld is om mei te racen.
[ afbeelding ]
Thankkssquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef Ensaf het volgende:
Scooterdief veroorzaakt aanrijding met auto
Leeuwarden, 16-06-2010 • De politie heeft dinsdagmiddag een 21-jarige inwoner van Leeuwarden aangehouden op verdenking van heling en voor het doorrijden na een aanrijding. Een 19-jarige inwoner van Jelsum reed in zijn auto op de Pilotenespel toen de Leeuwarder op een scooter met hoge snelheid door de bocht reed.
De scooterrijder verloor daarbij de macht over het stuur, botste tegen de auto van de Jelsumer aan en kwam ten val. Daarbij raakte de bestuurder van de scooter gewond aan zijn hoofd.
Toen de automobilist hem aansprak en hem vertelde dat hij de politie had gebeld, ging de man er met de scooter vandoor.
Op dat moment herkende de Jelsumer de scooter die bij de aanrijding betrokken was. Dit bleek zijn eigen scooter te zijn die, met nog andere goederen, de afgelopen nacht uit zijn woning waren gestolen. Hij had daarvan aangifte bij de politie gedaan.
Vervolgens werden 200 deelnemers van Burgernet opgeroepen om mee uit te kijken naar de verdachte. Een onderzoek in de omgeving leverde in eerste instantie niets op. Via getuigen kwamen de agenten de verdachte op het spoor. In een woning aan de Aggemastate kon de hij worden aangehouden.
Omdat hij gewond was aan zijn hoofd, werd hij voor onderzoek overgebracht naar het ziekenhuis. Na medisch onderzoek werd de verdachte voor verhoor in het politiebureau ingesloten.
PVC buis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:28 schreef Opdekop het volgende:
Bijna klaar, moet alleen nog een handvat zoeken.
Waar haal je die? Gamma zag ik ze nietquote:
er is vaak verstopt wel een hoekje pvc buizenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:00 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waar haal je die? Gamma zag ik ze niet
Vogelaarwijk hequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Ensaf het volgende:
Vrijheidswijk is landelijk nieuws!
http://news.google.nl/news/story?pz=1&cf=all&ned=nl_nl&cf=all&ncl=dmm1et0gkCUKFPMOWbO4xyLpDlPtM
Bouwmarkt. Welke dan ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:00 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Waar haal je die? Gamma zag ik ze niet
http://www.demorgen.be/dm(...)n-eigenaar-aan.dhtmlquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Ensaf het volgende:
Vrijheidswijk is landelijk internationaal nieuws!
Hoe kest de belangriekste nou fergete juhquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:22 schreef Ensaf het volgende:
En de FP natuurlijk:
Automobilist botst met eigen scooter
JE VERNEUKT MIJN TELLING, ENSAFquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef Ensaf het volgende:
Werd even afgeleid, stonden weer wat van de CNN-stumpers onder mijn raam te ouwehoeren.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef Ensaf het volgende:
Werd even afgeleid, stonden weer wat van de CNN-stumpers onder mijn raam te ouwehoeren.
"hef joe sien det reesing skoetah?"quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:30 schreef Ensaf het volgende:
C-C-C-C-C-C-COMBOBREAKERRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"hef joe sien det reesing skoetah?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |