Awquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:52 schreef Opdekop het volgende:
Meeeenst niet!![]()
Ik ben bang dat ik vanmiddag niet overleef, jullie weten dat ik van jullie houd, hé?!
LOL!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:01 schreef Opdekop het volgende:
Crutch wil je met mij trouwen? Dan erf je al mijn geld
Ik ben zeventien ik hoef geen schoolgeld te betalen. Na de zomer wel maar dat betalen papa en mama, MAAR ALS IK VANMIDDAG DOOD GA HOEF JE DAT NIET TE BETALEN NATUURLIJK.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
LOL!Er vanuitgaande dat je een studieschuld hebt; hoeveel kost mij dat?
Sigwaardige post, moment.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:10 schreef Ensaf het volgende:
Net hier een man aangereden door zijn eigen scooter.
Wat ga je eigenlijk doen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:12 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik ben zeventien ik hoef geen schoolgeld te betalen. Na de zomer wel maar dat betalen papa en mama, MAAR ALS IK VANMIDDAG DOOD GA HOEF JE DAT NIET TE BETALEN NATUURLIJK.
Dikke failquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:10 schreef Ensaf het volgende:
Net hier een man aangereden door zijn eigen scooter.
Ow dus die stank roken we op schoolquote:
Sloopcontainer in de brand vanmorgen staat op LCquote:
Scooter was gisternacht van hem gestolen, hij hoorde dat er vandaag iemand op rondreed. Hij dus hier naar toe rijden, knalt die kerel zo op zijn auto!quote:
Mooiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:07 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Scooter was gisternacht van hem gestolen, hij hoorde dat er vandaag iemand op rondreed. Hij dus hier naar toe rijden, knalt die kerel zo op zijn auto!
Wel een mooie actie trouwensquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:07 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Scooter was gisternacht van hem gestolen, hij hoorde dat er vandaag iemand op rondreed. Hij dus hier naar toe rijden, knalt die kerel zo op zijn auto!
Beetje jammer dat die kerel, met een hersenschudding, er tussenuit kneep.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wel een mooie actie trouwens![]()
En mijn school stond in de fik!
Als je een hersenschudding hebt moet je toch een keer naar het ziekenhuis lijkt mequote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:17 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die kerel, met een hersenschudding, er tussenuit kneep.
Zal vast wel gebeuren, hoe weten ze dat hij een hersenschudding heeft? Dan zal hij wel gepakt zijn tochquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Als je een hersenschudding hebt moet je toch een keer naar het ziekenhuis lijkt me
Hij is weggesleurd door een paar kamaraden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zal vast wel gebeuren, hoe weten ze dat hij een hersenschudding heeft? Dan zal hij wel gepakt zijn tochMeestal worden ze dan ook wel ter controle door de politie naar het ziekenhuis gebracht voor controle
En dan de hamvraag. was het iemand met een getinte huid of nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:39 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hij is weggesleurd door een paar kamaraden.
Zullen wel niet veel hersens geweest om te schudden, maar het was een flinke klap als ik de verhalen mag geloven.
Jazeker, helemaal donker.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan de hamvraag. was het iemand met een getinte huid of niet
Oke.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jazeker, helemaal donker.
Dus geen Marokkaan.
Zien!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:31 schreef Opdekop het volgende:
Hahha jawel DW! Je mag mn personeelspas wel zien. Ik ga er de hele zomer werken
justmattie hebben ze wel mesjes voor je op school? Desnoods maak je een plastic bekertje kapot, misschien snijdt dat ook wel lekker
15 minuten wachten is niksquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zien!
Het was vandaag superrustig, het langst dat we moesten wachten was een kwartier
Vooral niet in walibiquote:
Junokade.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
wat is de beste plek om het wk te volgen in de stad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |