quote:
Ik vergeef het jequote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sorry, maar moest achter Terror jaap aan, ik had vanmiddag een leuke oranje bloemenvaas gekocht ( koopje 3 eurie) mooie bos bloemen in, wat gaat die achtelijke kat doen, wil eruit drinken
![]()
dus moest ff optreden
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sorry, maar moest achter Terror jaap aan, ik had vanmiddag een leuke oranje bloemenvaas gekocht ( koopje 3 eurie) mooie bos bloemen in, wat gaat die achtelijke kat doen, wil eruit drinken
![]()
dus moest ff optreden
ik moest effe denken...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
dus moest ff optreden
dank je welquote:
Dat is echt marteling hoor Heks. Er zijn ook speciale nagelschaartjes voor katten. Heb je dat wel eens geprobeerd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je welen ik zit er hard over na te denken om zijn nagels eruit te laten trekken, ja sorry, weet is heel zielig enzo, maar echt wordt helemaal leip van dat gekrab, echt hij krabt overal aan, wat ik ook doe hij blijft krabben.
vannacht maar aan mijn slaapkamer deur, dat plintje van laminaat is helemaal weggekrabt en bij de kast in de keuken ook al, hij vernield gewoon mijn hele boel.
Alsof de echte Terror Jaap kan rennen met die vetkwabbenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest effe denken...
maar dat is je kat toch?
ik zag je heeeeeeeeel even achter Jaap aanrennen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest effe denken...
maar dat is je kat toch?
ik zag je heeeeeeeeel even achter Jaap aanrennen
Hoefijzers voor kattenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:21 schreef Disana het volgende:
Oh trouwens, er is nog een alternatief: de dierenarts kan hardplastic ronde kapjes op de nagels lijmen.
dat durf ik juist niet Disana, en ken ook niemand die dat kan doen bij hem, maar echt meen het, wordt helemaal tureluurs van dat gekrab, echt alles krabt ie stuk, de hoeken van mijn salontafel hij had er al 2 hoeken van gedaan begon van de week maar aan de 3e hoek.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is echt marteling hoor Heks. Er zijn ook speciale nagelschaartjes voor katten. Heb je dat wel eens geprobeerd.
Ik begrijp dat wel, misschien heeft die man gedacht dat Joran nu misschien eindelijk eensquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, heb geen meelij met hem maar toch draait door zoiets mijn maag om, ik las ook in het Joran topic dat de vader van stephanie al bij joran op bezoek is geweest,
weet niet wat ik daarvan moet denken, ook van die vader niet, sorry.
Poezel-nepnagels...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dus. En je hebt ze in allerlei kleuren en patroontjes.
Zie mijn andere post, dat is de perfecte oplossingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat durf ik juist niet Disana, en ken ook niemand die dat kan doen bij hem, maar echt meen het, wordt helemaal tureluurs van dat gekrab, echt alles krabt ie stuk, de hoeken van mijn salontafel hij had er al 2 hoeken van gedaan begon van de week maar aan de 3e hoek.
echt hij blijft gewoon krabben.
daar heb ik nog nooit van gehoord, en kauwen ze dat er zelf niet af of???quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:21 schreef Disana het volgende:
Oh trouwens, er is nog een alternatief: de dierenarts kan hardplastic ronde kapjes op de nagels lijmen.
Dat ook juist bij Joran het dekentje "toevallig" van zijn hoofd geschoven is....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:24 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, heftig.
[ afbeelding ]
Hebben ze daar ook vuvuzela's?
gaat wel ver heksiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je welen ik zit er hard over na te denken om zijn nagels eruit te laten trekken, ja sorry, weet is heel zielig enzo, maar echt wordt helemaal leip van dat gekrab, echt hij krabt overal aan, wat ik ook doe hij blijft krabben.
vannacht maar aan mijn slaapkamer deur, dat plintje van laminaat is helemaal weggekrabt en bij de kast in de keuken ook al, hij vernield gewoon mijn hele boel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |