Als de NOS een geluidsfilter kan toepassen zijn zij blij, en zijn wij ook blijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:58 schreef ruud.nl het volgende:
Laat die Afrikaantjes lekker toeteren joh, het is een keer wat anders.
Reactie van een paar dagen terug:quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik heb een vraag aangaande het aankomende wereldkampioenschap voetbal dat onder andere
door de NOS uitgezonden zal worden.
Mijn vraag luidt als volgt: is de NOS van plan om, bij haar uitzendingen van de voetbalwedstrijden, een
geluidsfilter toe te passen, om op die manier het geluid van de zogenoemde 'vuvuzela's' te verwijderen of in ieder
geval op een aanvaardbaar niveau te brengen.
Ik kijk altijd graag de wedstrijden bij de NOS, maar het constante monotone geluid van deze toeters zorgt eerder
voor een migraine dan een goede kijkervaring.
Hopelijk kunt u mij informatie verschaffen over hoe de NOS met dit probleem om wil gaan.
Vriendelijke groet,
(Dayshine)
Mail ook de NOS om ze om te pratenquote:Geachte heer (Dayshine),
Dank voor uw e-mail. De NOS laat het zien en horen zoals het in het stadion is. We gaan de situatie niet anders voordoen dan ie is.
Met vriendelijke groet,
José van Gelder
NOS Publieksvoorlichting
Steun de vuvuzela!!quote:Beste NOS,
Vandaag heeft de eerste wedstrijd op het WK plaatsgevonden en het deed mij genoegen dat de geluid van de vuvuzela's gewoon te horen was.
Na rondvragen in mijn omgeving geeft bijna iedereen aan dat ze daarvan gecharmeerd waren.
Daarom zal ik vast niet de enige zijn die u wil aansporen om vooral niet afbreuk te doen aan voetbal in Afrika. Blijf verslag doen van het toernooi zoals het echt is en zoals de mensen in Afrika het beleven: met passie en enthousiasme.
Ik gok dat de NOS daar heel voetbalminnend Nederland een zeer groot plezier mee zou doen.
Met vriendelijke groet,
Ja en als de NOS echt wat gaat doen mede dankzij ons, ga jij ook huilie huilie doen, alleen dan van blijdschap dat je de wedstrijden normaal kunt kijkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:59 schreef Bananenman het volgende:
Huillie.
ik ben 12 en wat is ditquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:00 schreef Beavis het volgende:
Mijn mailtje:
[..]
Steun de vuvuzela!!
[ afbeelding ]
En dat hoor je ook altijd bij een WK....uhuh...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:59 schreef Juicyhil het volgende:
Overigens vind ik het erger als je constant hoort "Joooodddeeen".
Ik ga hetzelfde mailenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:00 schreef Beavis het volgende:
Mijn mailtje:
[..]
Steun de vuvuzela!!
[ afbeelding ]
zingen =/= vuvuzelaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Mensen die hier over klagen gaan zeker ook nooit naar een stadion omdat ze dan pijn aan hun oren krijgen als mensen zingen
Ja, want als mensen zingen, is dat precies hetzelfde: 90 minuten lang 120 dB monotoon geluidquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Mensen die hier over klagen gaan zeker ook nooit naar een stadion omdat ze dan pijn aan hun oren krijgen als mensen zingen
Dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Max-Westerman het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En dat hoor je ook altijd bij een WK....uhuh...
Maar toch, op een gegeven moment gaat het mij toch irriteren!
Ze mogen van mij blazen op die dingen wat ze willen.
Maar laat de NOS iets met het geluid doen, zodat die dingen niet overheersen
Nog 1 keer dan: IK HOEF GEEN RUST, HOE MEER LAWAAI HOE BETER. MAAR NIET EEN MONOTOON KK GELUID.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:02 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Als je graag rust wil in een stadion ga je toch lekker naar tennis kijken ofzo?
Ga weg manquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, want als mensen zingen, is dat precies hetzelfde: 90 minuten lang 120 dB monotoon geluid
Monotoom? Wat is dat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nog 1 keer dan: IK HOEF GEEN RUST, HOE MEER LAWAAI HOE BETER. MAAR NIET EEN MONOTOOM KK GELUID.
Zo beter, halve zool?
Eh, ik zou er niet eens tussen willen zitten, dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ga weg man
Wat doe je als je een wedstrijd zou bezoeken van dit WK in een stadion?
Ook huilen?
Prima. Leuk voor die Afrikaantjes, maar ik hoef er geen last van te hebbenquote:Dit hoort er gewoon allemaal bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |