Ligt niet aan de boxenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:24 schreef Saaaaab het volgende:
Steek er dan een koptelefoon in en zet die op je hoofd.
Ga er op stampen, ik bedoel, je hebt hem toch gekocht?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Licht niet aan de boxen, heb de laptop aangesloten op een receiver en boxen. Nu heb ik de psp aangesloten op de receiver, klinkt toch beter
Ik krijg waarschijnlijk de PC van mijn broer, hij heeft pas geleden een laptop gekochtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Koop een macbook. Die hebben geen problemen
Dat kwam doordat ik op preview knop klikte en ik was half naaktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Komt omdat je altijd naakt aan het fokrouletten bent, daar kan je laptop niet tegen
prima dingen inderdaad, vallen alleen af en toe spontaan schroefjes uit en er gaat gemiddeld 1 USB port per half jaar stuk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Koop een macbook. Die hebben geen problemen
Ik draai de liedjes lokaalquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:35 schreef aapinator het volgende:
Dat komt omdat je internet niet goed is. Serieus, ik had soms ook krakend geluid en dat kwam omdat mijn draadloze internet niet echt optimaal is. Met een lan kabel er in werkt het perfect. Mijn broer's PC crashed zelfs als je de internet kabel er uit trekt..
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de boxen, het ligt aan de geluidskaart waarschijnlijk is deze verneukt en ik heb geen creative boxen maar philips boxen (van een radio)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |