quote:
Dat loopt zo lekker je nek inquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nah okay kwijl is bij dat wel positief op zich
G_E is sekstips aan het uitdelen, mocht dat je interesse wekken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:14 schreef creno het volgende:
moet ik echt alles terug lezen, of was het feit dat dosadi een pak heeft het hoogtepunt van de afgelopen uren ?
Mij dus ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol
het klinkt me allemaal als veels te veel gedoe en geklieder
au natural pa' mí
*gross*quote:
Dan komt de vraag welke zoal en dan ga je zogenaamd dansen! *tsk*quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij dus ook
Ze kronkelen al au naturelle en de complimenten stromen.
Pas als me dat niet meer lukt zal ik de trukendoos erbij slepen
Op andere gebieden echter kan ik best verbeteren![]()
Ik noemde één klein onschuldig ietsje, en dat wordt meteen opgeblazen, alsof het een enorme fetisj betreft.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:20 schreef Steve het volgende:
[..]
G_E is sekstips aan het uitdelen, mocht dat je interesse wekken.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:27 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik noemde één klein onschuldig ietsje, en dat wordt meteen opgeblazen, alsof het een enorme fetisj betreft.
Welkom in [homo]quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik noemde één klein onschuldig ietsje, en dat wordt meteen opgeblazen, alsof het een enorme fetisj betreft.
Kan zo in het rijtje goldenshower en sneaker sniffen!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wie zijn ze?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij dus ook
Ze kronkelen al au naturelle en de complimenten stromen.
Ja, als je als single al blij bent wanneer het er van komt, dan probeer je niet snel iets nieuws, denk ik. Maar om dan van jezelf te roepen dat je fantastisch bent in bed...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef wonderer het volgende:
Ik heb Brad ook nog nooit horen klagen, maar iets extra's is toch wel eens leuk? Of misschien geldt dat vooral voor langdurige relaties.
Nou ja, als je verschillende mannen mondeling naar een hoogtepunt kunt brengen zonder dat je ze echt kent, vind ik dat wel knap. Misschien wel knapper dan als het lukt bij een man van wie je alle lekkere plekjes kent.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, als je als single al blij bent wanneer het er van komt, dan probeer je niet snel iets nieuws, denk ik. Maar om dan van jezelf te roepen dat je fantastisch bent in bed...
De Mac vult de maag van velen, maar dat betekent niet dat je daar een gastronomisch hoogtepunt beleeft. Maar de mensen die graag naar de Mac gaan, vinden een restaurant met drie sterren vaak maar niets.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, als je verschillende mannen mondeling naar een hoogtepunt kunt brengen zonder dat je ze echt kent, vind ik dat wel knap. Misschien wel knapper dan als het lukt bij een man van wie je alle lekkere plekjes kent.
Oh. Ja. Ik heb daar geen ervaring meequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
De Mac vult de maag van velen, maar dat betekent niet dat je daar een gastronomisch hoogtepunt beleeft. Maar de mensen die graag naar de Mac gaan, vinden een restaurant met drie sterren vaak maar niets.
ja wat een gedoe. Bussen omgeleid en een oranje wolk in de stad, terwijl de wedstrijd pas maandag isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Succes, er is een invasie van Guus Meeuwis fans.
Waar werk jij nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:55 schreef creno het volgende:
Joran-van-der-Sloot aansteker:
[ afbeelding ]
Zó die isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ha, ik ook, nou ja, ik heb hem gestolen van een fokkerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb precies zo'n zelfde boxer
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ha, ik ook, nou ja, ik heb hem gestolen van een fokker
Pas maar op! hahaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
*naar onderbroekenlaatje ren*
Jaquote:
Wat was er mis met de andere TTquote:
Dankjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
مساء الخير
Serieus?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb precies zo'n zelfde boxer
Wees gerust MrA...ik heb er geen .:Y)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?
Met zo intens groot die letters van het merk op de band?
How très Bjorn Borgig.
Neequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wees gerust MrA...ik heb er geen.:Y)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |