o nee nagels. Lig ik helemaal open. (ken dat nog uit mijn heterotijd)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En met nagels over de rug is ook altijd een goeie!
Hou s op jullie, straks ga ik vanavond echt met iemand afspreken!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En met nagels over de rug is ook altijd een goeie!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga naar huis rijden... mijn vriend vrienden staan zo voor de deur
Allemaal een fijne avond
waarom zou je niet afspreken?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:05 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hou s op jullie, straks ga ik vanavond echt met iemand afspreken!
Je kan de hetero's die bij mij zijn geweest zo herkennen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o nee nagels. Lig ik helemaal open. (ken dat nog uit mijn heterotijd)Maar wel met de vingertoppen als het rough wordt.
Jaaaaa, t is te lang geleden!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom zou je niet afspreken?
Of bedoel je om alles uit te proberen wat net langskwam?![]()
hetzelfde!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga naar huis rijden... mijn vriend vrienden staan zo voor de deur
Allemaal een fijne avond
Ik heb echt ZO hard niets met voeten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En voeten, maar ook daar ligt er aan wie het is.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan de hetero's die bij mij zijn geweest zo herkennen.
Die hebben boter kaas en eieren strepen op hun rug. Ik kras
lijkt me sterk!quote:
ja, mooie echte mannenvoeten. Niet met eksterogen, droge hielen of zwarte nagels. Nee, dan ook niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt ZO hard niets met voeten.
Weg die dingen. Ik wil ze niet zien.
Hadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lijkt me sterk!![]()
je had toch scharrels her en der? of ben ik in de war met iemand anders?
Met spa rood? Never tried thatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:11 schreef Great.Expectations het volgende:
Pijpen met lauw water of spa rood is ook lekker
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:11 schreef Great.Expectations het volgende:
vandaar dat je die foto op al die sites wilde gaan zetten.quote:
neeh, ik wilde laten zien dat ik 4 jaar ouder was gewordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vandaar dat je die foto op al die sites wilde gaan zetten.
Lauw water is leuker. Of een ijsblokje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
vanwege koolzuur. Heb het weleens gedaan met champagne.. Was wel leuk, maar hoeft voor mij niet
maar we hadden geen 'before' foto gezien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:18 schreef Deceit het volgende:
[..]
neeh, ik wilde laten zien dat ik 4 jaar ouder was geworden
ijsblokjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Lauw water is leuker. Of een ijsblokje.
Nee, dat hoeft ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ijsblokje![]()
ik heb het ook weleens gezien dat er honing werd gebruikt. Lijkt me echt niets.
en vanavond HIPSquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:25 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben weer richting Rotterdam! Even uit eten en dan een biertje happen
Vroeg me dat nou ook al afquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:30 schreef Dragonwizard het volgende:
Waar komt dat nou opeens vandaag? Pijpen + drank?
22 die fobo hoofd foto was ik 17 of 18quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar we hadden geen 'before' foto gezien.
hoe oud ben je nu dan? 23?24?
Wat een geknoeiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:11 schreef Great.Expectations het volgende:
Je hebt dus geen idee hoe het is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een geknoei
Om nog maar te zwijgen over de geluiden
Succes, er is een invasie van Guus Meeuwis fans.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:49 schreef Deceit het volgende:
Ik ga me kantoor leegruimen en op naar eindhovuhhhh de g..
REBEL!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik had trouwens vandaag reviewmeeting met het management... en ik liep er heen in een nette paarse blouse en.... KNALgroene allstarsNo comments. It went well.
Lolquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:51 schreef wonderer het volgende:
Lauw water? Waarom lauw?
Met een pepermuntje of als je net je tanden hebt gepoetst kan ookIk heb het wel eens met een altoid (HEEL sterke pepermunt) met dropsmaak gedaan. Moest ik halverwege keihard lachen omdat ik dacht "droplul"
Met spa rood gaat het wel behoorlijk schuimen he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een geknoei
Om nog maar te zwijgen over de geluiden
Oh nee, Spa schuimt niet. Dan moet je Fanta proberen of cola (light) ofzo. Nou ja, of wat dan ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met spa rood gaat het wel behoorlijk schuimen he.
Die Spa dan.
Anders is er iets goed mis.
Of wie er dusdanig goed is in bed dat er helemaal geen behoefte is aan 'fantasie' fratsenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:59 schreef Great.Expectations het volgende:
Of wordt nu opeens pijnlijk duidelijk wie saai en fantasieloos is in bed.
Dat zou ik niet doen. Lijkt me pijnlijk, zeker Cola, want dat is stiekem heel zuur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh nee, Spa schuimt niet. Dan moet je Fanta proberen of cola (light) ofzo. Nou ja, of wat dan ook.
Dus.
Ik ging er wel enorm van kwijlen jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lol
het klinkt me allemaal als veels te veel gedoe en geklieder
au natural pa' mí
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Of wie er dusdanig goed is in bed dat er helemaal geen behoefte is aan 'fantasie' fratsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |