FOK!forum / Klaagbaak / Sony support
SuperrrTuxxxvrijdag 11 juni 2010 @ 13:57
Ben nog nooit door een bedrijf zo onbeschoft te woord gestaan. Bel je voor het eerst, blijkt de registratie niet te kloppen (ik zou ergens een ziggo-adres hebben ingevuld terwijl ik heul geen ziggo heb ) en ipv uit te zoeken hoe dat komt is het meteen: geen support mevrouw, daag. Om nog maar niet te spreken over de toon van die man.

Klacht: zie boven.
Anti-klacht: volgende keer maar weer HP, die snappen tenminste de betekenis van het woord "service"
Rectumvrijdag 11 juni 2010 @ 13:58
Had je maar naar je anti-klacht moeten luisteren.
V1z0Rvrijdag 11 juni 2010 @ 13:59
Vrouwen en techniek...
Garisson72vrijdag 11 juni 2010 @ 13:59
TS: "Hoe moet ik dan wel support krijgen?"
helpdeskhoer: "Nou, So nie in ieder geval!" *klik, tuuttuuttuut
SuperrrTuxxxvrijdag 11 juni 2010 @ 14:00
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef V1z0R het volgende:
Vrouwen en tehniek...
Hahaha
minutenmanvrijdag 11 juni 2010 @ 14:01
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
TS: "Hoe moet ik dan wel support krijgen?"
helpdeskhoer: "Nou, So nie in ieder geval!" *klik, tuuttuuttuut
Salamandovrijdag 11 juni 2010 @ 14:06
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
TS: "Hoe moet ik dan wel support krijgen?"
helpdeskhoer: "Nou, So nie in ieder geval!" *klik, tuuttuuttuut
_
bijdehandvrijdag 11 juni 2010 @ 18:00
Neem volgende keer een grote gespierde bouwvakker mee
SuperrrTuxxxvrijdag 11 juni 2010 @ 18:08
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:00 schreef bijdehand het volgende:
Neem volgende keer een grote gespierde bouwvakker mee
Waarheen? Die jongen kan er toch niks aan doen.
GieJayvrijdag 11 juni 2010 @ 18:14
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
TS: "Hoe moet ik dan wel support krijgen?"
helpdeskhoer: "Nou, So nie in ieder geval!" *klik, tuuttuuttuut
O mijn god wat een mega slechte grap
PeZuvrijdag 11 juni 2010 @ 18:47
wta een vage klacht zeg, wat brabble je nou met ziggo adres _!
Salatrelvrijdag 11 juni 2010 @ 18:48
KOOP EEN APPLE!
SuperrrTuxxxvrijdag 11 juni 2010 @ 18:49
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
wta een vage klacht zeg, wat brabble je nou met ziggo adres _!
Dat wilde hij weten ter controle dat hij de juiste persoon aan de telefoon had, jij snapt ook niks.
PeZuvrijdag 11 juni 2010 @ 19:05
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat wilde hij weten ter controle dat hij de juiste persoon aan de telefoon had, jij snapt ook niks.
ja wtf is dan een ziggo adres _!
GieJayzaterdag 12 juni 2010 @ 12:32
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:05 schreef PeZu het volgende:

[..]

ja wtf is dan een ziggo adres _!
Een ziggo email adres misschien.....
Lijkt me nogal logisch
jitzzzzezaterdag 12 juni 2010 @ 12:39
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
TS: "Hoe moet ik dan wel support krijgen?"
helpdeskhoer: "Nou, So nie in ieder geval!" *klik, tuuttuuttuut
SuperrrTuxxxzaterdag 12 juni 2010 @ 12:40
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:32 schreef GieJay het volgende:

[..]

Een ziggo email adres misschien.....
Lijkt me nogal logisch
JostiFrostizaterdag 12 juni 2010 @ 13:13
Niks dan lof voor Sony van mijn kant, moederbord van mij Vaio ging kapot ver buiten de garantietijd, was wel een duur ding, hebben er gratis een nieuw bord ingezet, met een keurige brief er bij en geheel geupdated, waarschijnlijk ben je gewoon associaal tekeer gegaan tegen ze.
SuperrrTuxxxzaterdag 12 juni 2010 @ 13:14
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:13 schreef JostiFrosti het volgende:
waarschijnlijk ben je gewoon associaal tekeer gegaan tegen ze.
Ik aso. Ik kon van verbazing nieteens meer normaal praten.
JostiFrostizaterdag 12 juni 2010 @ 13:18
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik aso. Ik kon van verbazing nieteens meer normaal praten.
Ergens zal er iets niet goed gegaan zijn,Sony is best wel klantvriendelijk.
SuperrrTuxxxzaterdag 12 juni 2010 @ 13:25
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:18 schreef JostiFrosti het volgende:

[..]

Ergens zal er iets niet goed gegaan zijn,Sony is best wel klantvriendelijk.
Ik moest de bon, het serienummer, mijn adres en mijn emailadres mailen, dan konden ze het in de computer aanpassen, eerder wilde hij me niet helpen, dus dat heb ik braaf gedaan.

Het zat me zo hoog dat ik terug ben gegaan naar de winkel en daar het verhaal heb verteld. De verkoper zei dat ie misschien zijn dag niet had, maar ik moet op m'n werk ook gewoon vriendelijk blijven als ik mijn dag niet heb.

Ik heb nog geen antwoord van Sony en ik heb met de verkoper afgesproken dat als ik dat maandag nogsteeds niet heb ik 't naar de winkel kom brengen. Duurt wel iets langer dan, maar je moet toch wat.
JostiFrostizaterdag 12 juni 2010 @ 13:31
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik moest de bon, het serienummer, mijn adres en mijn emailadres mailen, dan konden ze het in de computer aanpassen, eerder wilde hij me niet helpen, dus dat heb ik braaf gedaan.

Het zat me zo hoog dat ik terug ben gegaan naar de winkel en daar het verhaal heb verteld. De verkoper zei dat ie misschien zijn dag niet had, maar ik moet op m'n werk ook gewoon vriendelijk blijven als ik mijn dag niet heb.

Ik heb nog geen antwoord van Sony en ik heb met de verkoper afgesproken dat als ik dat maandag nogsteeds niet heb ik 't naar de winkel kom brengen. Duurt wel iets langer dan, maar je moet toch wat.
Komt vast wel goed, ze kunnen je niet afwijzen op grond van een emailadres wat niet klopt, mischien gewoon een hond van een servicemedewerker getroffen.
SuperrrTuxxxzaterdag 12 juni 2010 @ 13:34
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 13:31 schreef JostiFrosti het volgende:

[..]

Komt vast wel goed, ze kunnen je niet afwijzen op grond van een emailadres wat niet klopt, mischien gewoon een hond van een servicemedewerker getroffen.
Ik hoop het. De verkoper vroeg ook nog of ie niet naar mijn adres had gevraagd of iets anders ter controle, maar dat was niet het geval. Hij bleef erop hameren dat ik persé dat emailadres moest noemen.