Voor mijn tijd gok ikquote:
Ben dr toentertijd niet geweest maar weet wel dat het was. Liep wel aardig dacht ik, maar deze feesten lopen nu ook super dacht ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voor mijn tijd gok ik![]()
Maar liep dat een beetje? Enig idee waarom het afgeschaft is?
Alhoewel het nu wel iedere avond druk is, dus geen verkeerde keuze van de Matrixx. Toch jammer.
Matt Restless - And it goesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:46 schreef T-Force het volgende:
Dat nummer wat jij had gekozen Bartman (Matt Restless liedje ben ff naam kwijt) is trouwens bruuuuut
Eerst was het 'Under The Bridge' dus ook letterlijk onder de Waalbrugquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voor mijn tijd gok ik![]()
Maar liep dat een beetje? Enig idee waarom het afgeschaft is?
Alhoewel het nu wel iedere avond druk is, dus geen verkeerde keuze van de Matrixx. Toch jammer.
Oke. Ik vind dat ze nu ook wel een mooie locatie hebben gevonden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Eerst was het 'Under The Bridge' dus ook letterlijk onder de Waalbrug![]()
Zwaar vette locatie maar er was 0,0 doorstroom en toen daar een keer relletjes uitbraken hebben ze het sindsdien niet meer daar beneden gehouden. Er staat me ook nog iets bij van op de Waalkade zelf helemaal links (bij het doolhof) maar dat week nie zeker.
KGGKGGKGGKGGquote:
quote:
hier hebben jullie de foto'squote:Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Heb de rest van de dag bij de black, grey en main gestaan trouwens
Volgend jaar weer
die hele set was gewoonquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:Kluisje opengebroken of wat?
Best een vette intro vind ik
Ziet heerlijk uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kluisje opengebroken of wat?
Best een vette intro vind ik
The hard way eronderquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
He dat stuk bij Intractable One stond je vlak voor mij
Mijn maat staat er op
De climax ook hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
The hard way eronder![]()
(althans de intro :$ )
Vroeger was er nog wel hardcore, maar sinds die rellen zijn geweest durven ze het niet meer aan, erg jammer inderdaad!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef eNGine10 het volgende:
Ik kwam trouwens net al wat tegen over Matrixx at the park (vierdaagse feesten Nijmegen). Eigenlijk wel jammer dat ze niet minstens een van die avonden wat met hardstyle proberen. Al is het maar één podium, zou wel vet zijn.
Het meest hypocriete eraan is dat elk jaar op die at the park feesten het ook vaak zat gigantisch uit de klauwen loopt. Het heeft dus geen flikker met de muziek te maken maar sinds die eerste rellen heeft de security wel een of andere vrijbrief gekregen om er op los te slaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:15 schreef Neooo het volgende:
Vroeger was er nog wel hardcore, maar sinds die rellen zijn geweest durven ze het niet meer aan, erg jammer inderdaad!
leuk filmpjequote:
Woot! Wat ben jij vroeg op!quote:Op woensdag 16 juni 2010 06:02 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Het meest hypocriete eraan is dat elk jaar op die at the park feesten het ook vaak zat gigantisch uit de klauwen loopt. Het heeft dus geen flikker met de muziek te maken maar sinds die eerste rellen heeft de security wel een of andere vrijbrief gekregen om er op los te slaanHeb echt ongelooflijke dingen afgelopen jaar daar gezien van die ´professionals´.
[..]
leuk filmpje![]()
Precies want hebben jullie hier iets over gehoord?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:22 schreef CrustyClown het volgende:
Ik plaats het feit dat HS/HC argressie veroorzaakt ook precies in hetzelfde vakje als nieuwsberichten over drugsgebruik en het aantal aanhouden op HC/HS feestjes. Allemaal nogal eenzijdig nieuws! Van andere soort feesten hoor je nooit zoveel slecht nieuws (in vergelijking met positieve nieuwsitems).
Idd, er hoeft maar een kleine vechtpartij op DefQon te zijn of het is al meteen nieuws bij de NOSquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Precies want hebben jullie hier iets over gehoord?
http://www.dumpert.nl/med(...)meeuwis_concert.html
Nee dat is niet interessant want het is ten slotte geen Dance feest.
Filmpje is fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |