Ik vind dat nummer vet, zegt niet dat ik zijn setjes waardeer. Vind oude dbstf tracks ook vet, maar al die nieuwe shit, en dan de hitjes parade draaien...quote:
Hitjesparade valt wel mee toch? Ze draaien hun albumtracks wat logisch is, ik geef ook meteen toe dat ik met sommige nrs ook klaar ben (vorige zomer al). Verder staan ze regelmatig garant voor vette oudere tracks (tats mashup, tanz elektric, dj revolution). En nu dit anthem, ja ik vind het wel een leuk trackje, niets meer en niets minder. Maar denk je dat de arena op 10 juli los gaat als er een early hardstyle track word gemaakt als anthem?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik vind dat nummer vet, zegt niet dat ik zijn setjes waardeer. Vind oude dbstf tracks ook vet, maar al die nieuwe shit, en dan de hitjes parade draaien...
Pfff word helemaal gek van mensen die huilen over hitjesparades. Er zijn genoeg mensen die wel gewoon van die muziek houden. ´t Zijn niet voor niets hitjes. En nee, dat zijn zeker niet alleen dagjesmensen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer vet, zegt niet dat ik zijn setjes waardeer. Vind oude dbstf tracks ook vet, maar al die nieuwe shit, en dan de hitjes parade draaien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een goedmakertje inderdaad. Maar alsnog gebruik elke set die dbstf draaien om een extra lange pispauze te houden en een patatje te halen. Toch nog ergens nutquote:
Nee, maar ik heb nooit gezegd dat ik een early hs track als anthem wildequote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef Sethje het volgende:
Maar denk je dat de arena op 10 juli los gaat als er een early hardstyle track word gemaakt als anthem?
Geen zak aan inderdaad, wat een aanfluiting weerquote:Op maandag 14 juni 2010 10:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Feestfabriek anthem wekt bij mij alleen maar irrtatie op, beter hadden ze een combi gemaakt tussen oud en nieuw, waar het feest ook voor staat.
quote:
Dus eh.. Over een paar weken naast cascada in de top 40 dan maar?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
HARDstyle heaven..
En weer een producer van zijn voetstuk gevallen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |