abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82680893
Het weer ziet er goed uit voor morgen!

NU.nl
Zaterdag is er flink wat zon. Er ontstaan ook stapelwolken en er kan in het binnenland een bui vallen. Het wordt 18 graden met een stevige noordwestenwind. Zondag blijft het droog. Er is minder wind, verder verandert er weinig.

WeerOnline.nl

Wordt vast een mooie dag!
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 20:03:09 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_82681113
Als het maar droog blijft
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:03:22 #53
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_82681121
Dat weer gaat wel lukken! Gewoon t-shirtje en een vest in een kluisje.
pi_82681273
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:03 schreef InGebruik het volgende:
Dat weer gaat wel lukken! Gewoon t-shirtje en een vest in een kluisje.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_82681495
Titan voor morgen..
http://www.twitvid.com/W1ROW

maar, maar,
ik wil zo graag bij Wildstylez eindigen, waarom maak je het zo moeilijk voor me?
Mixes onder de naam Khadber
pi_82681527
ik ben weg hier, tot morgen D1-gangers
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:16:20 #57
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_82681745
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:03 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Meestal helpt het niet dat het bier verdomde goor is .
Idd, meestal is het zo snel dood en gewoon niet lekker, zonder schuim etc.

Op emporium is het wel altijd lekker met Jupiler

2 flesjes malibu cola staan hier al klaar voor de heenreis iig
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_82681928
Ik ben aan het twijfelen tussen Zany en Frontliner morgen...... Wat doen jullie?
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_82682100
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:19 schreef kollie het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen Zany en Frontliner morgen...... Wat doen jullie?
Frequencerz
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:25:52 #60
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_82682258
Ik drink toch alleen maar water
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_82682363
Water > de rest
pi_82682487
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef ElDani het volgende:

[..]

Frequencerz
Dat kan ook nog
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_82683086
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik drink toch alleen maar water
Water das toch beetje goud gelig van kleur met een witte schuimkraag? Oh ja, dan drink ik ook alleen maar water!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:55:41 #64
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_82683642
http://tweetphoto.com/26664686

Plattegrond defqon, rood en paars ten minste lekker bij elkaar, dus titan afsluiten en kijken naar het vuurwerk van de main
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_82683813
Alle Defqonners veel plezier morgen, ik ga lekker in het zonnetje luisteren naar Qdance radio

pi_82683850
Tot morgen iedereen! Waarschijnlijk zie ik bij B-Front iedereen wel voorbij razen
pi_82684597
Veel plezier iedereen morgen!
Zal waarschijnlijk niemand tegenkomen want ik ken niemand van gezicht, + dat ik waarschijnlijk de hele dag ergens rond de main rondhang met af en toe een uitstapje, en niet echt linksvoor sta
pi_82686596
Linksvoor is inderdaad wel echt altijd da place to be, volgens de verschillende fora Met ons groepje staan we altijd een beetje in het midden. Sfeer goed, en niet téveel op elkaar geplakt.

Zit nu de FOK!-set te luisteren, en begin aardig moe te worden. Zodra de set afgelopen is ga ik proberen te slapen. Grote kans dat ik rond een uur of 2-3 wel weer op PF zit
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:22:45 #69
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_82691166
Van Zatox' Facebook..

Zatox Working hard in the studio!!!
Tomorrow,if u will be at defqon1 u have to listen the set of my friend Tatanka! He gonna play our new tracks!!
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:23:12 #70
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_82691177
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:10 schreef ElDani het volgende:
Titan voor morgen..
http://www.twitvid.com/W1ROW

maar, maar,
ik wil zo graag bij Wildstylez eindigen, waarom maak je het zo moeilijk voor me?
So de knetter wat knalt die track die ie laat horen.
Mja, iedereen die naar defqon gaat, viel spaB!
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:23:33 #71
258885 Solique
I Kill You !
pi_82691194
Net officieel aangekondigd en geplaatst.

quote:
Airport Weeze heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een van de betere festival locaties. Het harde geluid en avontuurlijke karakter van het terrein doen het hart van menig liefhebber sneller kloppen. Op 11/09/2010 zal Airport Weeze veranderen in een droomwereld vol gekte, absurditeit en avontuur. Tussen 17:00 en 7:00 zal Q-dance het festivalseizoen uitluidden met de zevende editie van Q-BASE. "Let's get lost... In Dreams".

Traditiegetrouw programmeert Q-dance zelf de Hangar en Open Air. In de Hangar komen de liefhebbers van rauwe hardstyle zeker aan hun trekken, terwijl de Open Air het hele spectrum van de harde stijlen belicht. Voor de echte freaks is er nog een bunker waar Dirty Workz en Scantraxx staan: waar Dirty Workz nieuwe gezichten introduceert, nodigt Scantraxx dit jaar haar sublabels Scantraxx Reloaded en A² Records uit.

Maar er is meer voor de puristen onder ons. Zo zullen dit jaar ook stromingen als Dubstep, harde electro en UK-hardcore vertegenwoordigd zijn. Q-BASE neemt je mee de muzikale diepte in. Een korte introductie.

Nicon, de man achter Subway, zal voor het eerst Dubstep op een Q-dance evenement introduceren. Dubstep is een stevige en ritmische sound die momenteel de Engelse clubs domineert. Nicon brengt een keur aan dubstep acts mee en zal gedurende 12 uur lang een uitbundig feest in de Subway bunker bouwen. In de aangrenzende bunker zal Frank Kvitta met zijn Underground Sessions het publiek trakteren op onvervalste harde techno. Neem je oordoppen mee.

Zoals elk jaar is ook hardcore goed vertegenwoordigd met 2 bunkers. Waar respectievelijk de ‘Oldschool Gangsters’ en The Third Movement het dagdeel voor hun rekening nemen, wordt ’s nachts het gas ingetrapt door Neophyte Records. Voor wie het allemaal niet hard genoeg kan, zal Deathchant er een kickdrum kamikaze tegenaan gooien met Hellfish en zijn Engelse vrienden.

De kaartverkoop voor Q-BASE start zaterdag 19 juni 2010 om 12:00 op Q-dance.nl en via alle filialen van Primera. Naast de reguliere tickets zullen er dit jaar ook VIP-tickets beschikbaar zijn. Houd voor meer nieuws met betrekking tot Q-BASE de Q-dance website in de gaten.

Ook is het mogelijk om naast je ticket direct je busvervoer te regelen via Event Travel. Event Travel organiseert vanuit heel Nederland busreizen naar Q-BASE. Kijk voor meer info op eventtravel.nl.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_82693360
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:23 schreef Solique het volgende:
Net officieel aangekondigd en geplaatst.

[ afbeelding ]
[..]

Vet vet vet vet vet vet vet vet vet
pi_82696596
Ha, geinig dat Q-base nu ook UK Hardcore heeft. Dat kan ik ook altijd wel waarderen, twee jaar geleden nog een jaar naar geluisterd toen ik hardstyle zat was. Vreest niet, ik ben weer teruggekeerd en blijf nu waarschijnlijk wel bij hardstyle.
pi_82697241
UK hardcore ik vind het wel vet, luister een paar uurtjes per week naar de Aussie hardcore show op DI.fm. Maar 't is wel veel van hetzelfde. Maar blije snelle beats doen het wel goed als tussendoortje Dus ik ga daar zeker wel ff checken.
pi_82697715
Q-base!!!
Bobby Robson forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')