mwah, die kerel waar ik was had een heel goed verhaal. en als i kdoor de selectie kom, wil ik er zeker aan beginnen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee, maar mensen denken nogal vaak simpel over duaal, dus ja.
Ja, maar dacht dat je niet Suus was maar iemand andersquote:
Nee, maar ik bedoel meer dat mensen er vaak van denken: "Jaaaaaaa ik vind wel een stagebedrijf joh, piece of cake"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:56 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, die kerel waar ik was had een heel goed verhaal. en als i kdoor de selectie kom, wil ik er zeker aan beginnen.
Ohquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat je niet Suus was maar iemand anders![]()
Duaal is toch zoiets als BBL?
"Als je vrouw bent heb je een grotere kans om binnen vijf jaar een diploma te halen; vrouwen studeren sneller!"
Jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ohnu weet je toch dat ik het ben?
Maar duaal is te vergelijken met BBL ja.
Kristen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaHet is wel wennen, maar hij is wel tof.
oooh. Ik mag alweer naar huis.
duaal is gelijk aan deeltijd idd, alleen kan je bij duaal wel je stufi houdenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar dacht dat je niet Suus was maar iemand anders![]()
Duaal is toch zoiets als BBL?
"Als je vrouw bent heb je een grotere kans om binnen vijf jaar een diploma te halen; vrouwen studeren sneller!"
Bij BBL toch ook? Och, care, ik blijf lekker voltijd studerenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
duaal is gelijk aan deeltijd idd, alleen kan je bij duaal wel je stufi houden
dat scheelt hier weer bij, want als ik word geslecteerd, krijg ik direct via hun een contract.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel meer dat mensen er vaak van denken: "Jaaaaaaa ik vind wel een stagebedrijf joh, piece of cake". Maar dat valt best tegen.
Geen idee. Ligt toch of je betaald krijgt door je stagebedrijf of niet toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij BBL toch ook? Och, care, ik blijf lekker voltijd studeren
bij BBL weet ik niet, deeltijd krijg je geens tufi.. BBL dus ook niet lijkt mequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij BBL toch ook? Och, care, ik blijf lekker voltijd studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |