Kom jij wel eens in Dollars?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:16 schreef remlof het volgende:
[..]
True, ze hebben alleen gore goedkope shotjes daar. Baggertent verder.
Enige plekken op de Korenmarkt waar ik nog wel eens kom zijn Dollars en The Cavern.
Der zijn nooit alto's daar man.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:30 schreef Tacobell het volgende:
Arnhem is alleen goed voor kleding kaufen idd, verder moet je er gewoon weg blijven.
Alto's.
Ja, je moet toch wat als je in Arnhem woont...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:37 schreef tliciouz het volgende:
Er wonen best veel fokkers in Arnhem als ik het zo zie.
Dat klopt ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, je moet toch wat als je in Arnhem woont...
Eh, jawelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef Koko_Banana het volgende:
Zo zo, niet meer zo enthousiast over jouw vakantie hé?
Ja maar Lloret kun je niet vergelijken met uitgaan in NL. De sfeer die er alleen al hangtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eh, jawel. Als ik Arnhem vergelijk met het uitgaan in Lloret wint de tweede met een heul grote voorsprong.
Kleren kopen kan je inderdaad wel goed in Arnhem, veel winkels en lekker dicht bij elkaar.
VET!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
...
-terugweg een lijk langs de weg(dode junk)
...
OP een half uur lopen van de Korenmarkt geparkeerd? Dat en wat je heb meegemaakt doet me denken dat je bij het Gelredome hebt geparkeerdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Nah ik was laatst sinds jaren weer gaan stappen in Arnhem.
Het begon lekker;
-kutparkeerplaats...junkies etc, alles zat vol, uur gezocht...en een half uur lopen.
-Tokkiestelletje die elkaar aan het aftuigen waren. Eerst nog wezen kijken of het meisje het wel redde.
Maar goed Pauperboy liep weg en zij zei; 'Kom hier dan gore kklijer!! Mn pa steekt je!!! totdat je kapot bent vieze kkhomo.'we liepen dus door
-Marokanen die zotegen je aan lopen te rijen
-'fifth ave.' was leuk! Dat dan weer wel...Broodje van Tiptop ook![]()
-terugweg een lijk langs de weg(dode junk)
-getinte stalkers achter ons aan, echt ongure types..wij hun afschudden, dus uur terug lopen naar auto.
-Lagen twee op de motorkap en een wijf pieste tegen de band.
Dus stappen in Arnhem, neh.... A'dam rules und utreg
Nimma hier killa.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:37 schreef tliciouz het volgende:
Er wonen best veel fokkers in Arnhem als ik het zo zie.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef remlof het volgende:
[..]
OP een half uur lopen van de Korenmarkt geparkeerd? Dat en wat je heb meegemaakt doet me denken dat je bij het Gelredome hebt geparkeerd
Arnhem is opzich wel leuk maar ik verkies toch Nimma omdat minder tuig en een leukere stad in ze geheel.quote:
Klopt. Maar NEC is ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Arnhem is opzich wel leuk maar ik verkies toch Nimma omdat minder tuig en een leukere stad in ze geheel.
Vites.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |