Nee, maar toen was de Korenmarkt ook nog tof. Nu is bijna alles in handen van een paar mafiosiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daar zat jij ook niet op te wachten toen je mijn leeftijd was.
Hier stopte ik met lezen.quote:Arnhem is een kutstad
Het is niet zozeer Arnhem - het is het type mens dat er woontquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:57 schreef NielsTriple het volgende:
Hier stopte ik met lezen.
Klacht is namelijk onmiddellijk gegrond.
Arnhem
Dat dus. Weinig jonge mensen en over het algemeen komt de bevolking een beetje als 'tokkie' op mij over. Ergens is dat best jammer, want Arnhem heeft potentie zat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is niet zozeer Arnhem - het is het type mens dat er woont
(enkele uitzonderingen daargelaten)
Ja, die zit geloof ik naast de Manhattan, of in ieder geval in dezelfde straat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:00 schreef Elvislives het volgende:
Bestaat De Barron nog? Die nam het stokje over toen Dollars verhuisde en slecht werd (kwa muziek, sfeer, mensen). Barron had echt goede bands etc toen!
Barron bestaat nog. Maar pas een paar jaar, lang nadat Dollars verhuisde van de Varkensstraat naar de Korenmarkt, toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:00 schreef Elvislives het volgende:
Bestaat De Barron nog? Die nam het stokje over toen Dollars verhuisde en slecht werd (kwa muziek, sfeer, mensen). Barron had echt goede bands etc toen!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat dus. Weinig jonge mensen en over het algemeen komt de bevolking een beetje als 'tokkie' op mij over. Ergens is dat best jammer, want Arnhem heeft potentie zat.
In de volksmond ook wel Arnhemmers genoemd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is niet zozeer Arnhem - het is het type mens dat er woont
(enkele uitzonderingen daargelaten)
* remlof geeft NielsTriple een enurme schupquote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:09 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel Arnhemmers genoemd.
Net zo verachtelijk als de stad zelf
Ze namen het stokje ook niet metéén over, volgens mij in de zomer van 2007. Zit inderdaad in de straat vd Manhattan, schuin tegenover wat ooit de Opera was. Dat was echt een mooie tijd, iedere week Mark van Dale als resident...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Barron bestaat nog. Maar pas een paar jaar, lang nadat Dollars verhuisde van de Varkensstraat naar de Korenmarkt, toch?
geef toe, er woont veel apart volk in ernhemquote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:18 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof geeft NielsTriple een enurme schup
Ik slaag anders nooit in Arnhem en juist wel in Nijmegen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:27 schreef BasEnAad het volgende:
Kleren kopen kan daar dan wel weer 100 keer beter dan in Nijmegen.
Westervoortquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Op zich is er niks mis met bijvoorbeeld the Manhattan, het is niet voor niks verkozen tot beste club van Nederland. Maar op donderdagavond is Arnhem gewoon niks.
Tevens kom ik zelf uit Westervoort, dus zou je me als boer van buiten de provinciehoofdstad kunnen beschouwen.
Zal er ook wel van af hangen wat je zoekt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik slaag anders nooit in Arnhem en juist wel in Nijmegen.
Overigens heb ik niks tegen mensen uit Arnhem.
Voor alto's hoef je niet zo bang te zijn op de Korenmarkt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |