SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Heyhey! Waar gaat Milou naar toe met schoolreisje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:25 schreef SeaOfLove het volgende:
zokunen, heelveel succes bij de dokter, wat ontzettend verstandig dat je gaat! Om half 5 vanmiddag Milou halen op school als ze terugkomt van schoolreisjeDan naar opa om samen te eten, de beste man heeft nog nooit zo'n volle agenda gehad
Als toetje hebben we vla
Was vanochtend bij hem en hij liet weer vol trots zijn goed gevulde koelkast zien
linnaeushof of hoe je dat ook schrijftquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heyhey! Waar gaat Milou naar toe met schoolreisje?
En er is niks mis met vla
ik denk als je zo jong bent ook niet op die manier kunt denken, Isa... en dat wordt er ook niet van je verwacht. Voor mezelf ben ik blij dat ik milou in alles heb betrokken met de dood van oma. Het echte besef zal straks zijn als we bij opa zijn en oma er dus echt niet meer is. De thuishulp is echt een schat van een vrouwquote:Op vrijdag 11 juni 2010 04:47 schreef Isabeau het volgende:
Oh, daar heb ik wel eens van gehoord. Is toch een heel erg grote speeltuin? Leuk leuk leuk
Ik vind het toch wel heel fijn dat je opa een thuishulp met een hart heeftNiks om je voor te schamen als je samen gaat zitten janken als je allebei net een geliefde hebt verloren. Weet je, toen ik jong was en mijn opa's overleden vond ik dat 'wel jammer', maar als kind stond ik totaal niet stil bij de impact op oma. Gek eigenlijk he, dat je daar niet eens aan denkt als je klein bent (ik was 7 en 10 jaar oud). Maar het moet best een hel zijn geweest voor beide oma's - de man waar je je hele leven mee hebt gedeeld is er niet meer. Steun je opa maar zoveel mogelijk, dat kan die man vast heel goed gebruiken.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:00 schreef SeaOfLove het volgende:
ik denk als je zo jong bent ook niet op die manier kunt denken, Isa... en dat wordt er ook niet van je verwacht. Voor mezelf ben ik blij dat ik milou in alles heb betrokken met de dood van oma. Het echte besef zal straks zijn als we bij opa zijn en oma er dus echt niet meer is. De thuishulp is echt een schat van een vrouwEn opa raakt niet uitgepraat over hoe lief Milou was met oma toen ze in haar kistje lag, heel open, onbevangen en zo lief en troostend.
zo bekijk ik het ook. Ik heb echt een dame om trots op te zijn, wat kan zij zich goed aan situatie's aanpassen. In al haar enthousiasme was ze gewoonweg zo erg beheerst ook. De troost die ze vooral opa gafquote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]al die dingen die in je hoofd opkomen als volwassene, maar die je dan niet doet omdat het 'gek' is
Wat dat betreft wordt Milou tenminste niet tegengehouden door de zogenaamde norm, eigenlijk heel benijdenswaardig.
slaapze voor jou straksquote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Milou ook echt een supermeidHey, fijne dag verder!
afvallen gaat goed dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:19 schreef LieLie het volgende:
morgen!
ik zit weer in de trein![]()
om negen uur een gesprekje van een half uur en dan kan ik weer terug![]()
misschien nog even kleren kijken. heb toch niet zo veel meer dat nog echt leuk zit..
ja, gaat wel goed! alleen qua figuur vooral m'n bovenlichaam en nauwlijks m'n benen. dus ben bang dat een broek nog niet echt gaat lukken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
afvallen gaat goed dusIk straks ook fijn treinen, gelukkig is het nog geen kwartier naar Rotterdam
Ben meer tijd kwijt van de bushalte van het station naar het perron
blijven volhouden dus, je bent in ieder geval goed op weg toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
ja, gaat wel goed! alleen qua figuur vooral m'n bovenlichaam en nauwlijks m'n benen. dus ben bang dat een broek nog niet echt gaat lukken.
ik vinnut knap hoor zoals jullie volhouden! ik moet het tegenovergestelde, een paar kilo erbij, maar dat wil niet echt lukken dus. En het verdriet en de zorgen van de afgelopen weken helpt niet echt meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |