Dat denk je maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:35 schreef DeLuna het volgende:
Oke. Doe ik. Ik lus ook geen wijn trouwens.
Imperfectie kan ook perfectie zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed kijkt........zie je hier letters staan.
oh sorry, maak er maar 'vroeger' van danquote:
ja lekkerquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh sorry, maak er maar 'vroeger' van dan
what up mop?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:36 schreef Smight het volgende:
Imperfectie kan ook perfectie zijn
Dat kan jij makkelijk zeggen met je goddelijke pocket-size blondineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nouja, vroeger toen ik 4 was, was alles anders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat het merendeel van jullie nog geen 'vroeger' heeft.
Hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan jij makkelijk zeggen met je goddelijke pocket-size blondine
neeeee...ECHT?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik doelde meer op het feit dat het merendeel van jullie nog geen 'vroeger' heeft.
jep en dan wordt je in alles ontmaagdquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohjee, 10 juli word ik dronken gevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |