Dat denk je maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:35 schreef DeLuna het volgende:
Oke. Doe ik. Ik lus ook geen wijn trouwens.
Imperfectie kan ook perfectie zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed kijkt........zie je hier letters staan.
oh sorry, maak er maar 'vroeger' van danquote:
ja lekkerquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh sorry, maak er maar 'vroeger' van dan
what up mop?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:36 schreef Smight het volgende:
Imperfectie kan ook perfectie zijn
Dat kan jij makkelijk zeggen met je goddelijke pocket-size blondineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nouja, vroeger toen ik 4 was, was alles anders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat het merendeel van jullie nog geen 'vroeger' heeft.
Hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan jij makkelijk zeggen met je goddelijke pocket-size blondine
neeeee...ECHT?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik doelde meer op het feit dat het merendeel van jullie nog geen 'vroeger' heeft.
jep en dan wordt je in alles ontmaagdquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohjee, 10 juli word ik dronken gevoerd.
Zoals?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep en dan wordt je in alles ontmaagd
om over straie maar te zwijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooh zoquote:
Wat een fotoquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Vroegah, toen ik nog een goffik was met spikearmbanden en zwarte nagellak
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
om over straie maar te zwijgenMAN! Ik ben net duo pennotti, maar dan paars-witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeee...ECHT?![]()
Ik heb volgens mij meer vroeger dan jij..of misschien net iets minder
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
om over straie maar te zwijgenStraie heb ik al gehad sinds ik tieten begon te kweken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
wat is er met je lipquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
heul nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh zo![]()
dan moet ik wel veel drinken hoor
Wat een gebrek aan buik!quote:
Kom op, dat kan schaarserquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
ietsjepietsje maar dan hoor..quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij hebt echt wel minder vroeger
wat scheelt het, 2/3 jaar max, denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij hebt echt wel minder vroeger
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
MAN! Ik ben net duo pennotti, maar dan paars-wit
Geen idee, altijd al gehad, zal altijd zo blijven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is er met je lip![]()
sorry ik ben nieuwsgierig
wtf ben ik ouderquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ietsjepietsje maar dan hoor..
ik ben bijna 30 man
Dat klopt, maar dat mag niet van ome Worm.quote:
een half jaarquote:
quote:
nou schat, dat scheelt echt maar een paar weken..stuk of 26quote:
bij mijn ogen, lachrimpelsquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat mag niet van ome Worm.
Aaah, how cutequote:Op donderdag 10 juni 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger () toen ik nog bij de BrEeZaH sletjes wilde horen en GSUS en GStar droeg om het merk
wij allemaal?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou vooruit, voor deze keer. Stuur me je meest gewaagde pic maar even in m'n pm, dan zal ik 'm wel even beoordelen of ie geschikt is om hier te posten.
Nouja, we konden het eigenlijk niet betalen, maar we profiteerden altijd van de uitverkoopquote:
Vroegah, toen ik nog emo wasquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger () toen ik nog bij de BrEeZaH sletjes wilde horen en GSUS en GStar droeg om het merk
quote:
kinderen zijn echt zoooooooo gemeenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef DeLuna het volgende:
Nouja, we konden het eigenlijk niet betalen, maar we profiteerden altijd van de uitverkoopIk werd altijd gepest om het feit dat ik geen dure kleren kon betalen.
kinderen zijn hard jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, we konden het eigenlijk niet betalen, maar we profiteerden altijd van de uitverkoopIk werd altijd gepest om het feit dat ik geen dure kleren kon betalen.
Ja ja, beoordelen noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou vooruit, voor deze keer. Stuur me je meest gewaagde pic maar even in m'n pm, dan zal ik 'm wel even beoordelen of ie geschikt is om hier te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dan moet ik eerst een gewaagde pic maken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Vroegâh, toen klappistooltjes nog eng waren![]()
[ afbeelding ]
Als ik een foto van vroeger ga posten dan ga je schrikken tijdens de meetquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
ja lieverd anders zeg ik zoiets toch ook nietquote:
Ahhhwww!!! Ben jij dat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Laat nou maar danquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zucht. Doe maar. Het werk van een mod gaat niet over rozen.
Awwwquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Jij welquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
mag ik nu wel of geen foto plaatsen van vroeger?
Weet je hoe coolquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een gewaagde pic maken.Of je moet in KEL kijken.
Ben jij dat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo? Ik ken je foto's uit je fobo dus schrikken doe ik niet meer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik een foto van vroeger ga posten dan ga je schrikken tijdens de meet
woonde je op de bodem van de rode zee ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Dat weet ik, lieve Worm. Maar je hebt vast wel toegang in KPD, waar ik ook te vinden ben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toegang. Maar beschouw mijn pm-inbox maar als een vertrouwelijke map voor je pics.
Volgens mij was Trev echt schattig vroegerquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ken je foto's uit je fobo dus schrikken doe ik niet meer.
Ik soms 's ochtends nog welquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ken je foto's uit je fobo dus schrikken doe ik niet meer.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij was Trev echt schattig vroegerDus post maar Trev!
Oke, nu word ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet zo niet of er wel digitale foto's van mij zijn van vroeger(of ze zijn in gescand bedoel ik dan)quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doet ;t nietquote:
dat geloof ik, maar die had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die heb ik nog steeds hoor
dankzij mijn beugeltje
Ja ja, nu is ie ook nog schattigquote:
Een erg mooie lach inderdaadquote:
Niet? Kweetniet eigenlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ja, nu is ie ook nog schattigMaar als volwassen man wil je dat toch niet horen!
![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
ik heb helemaal geen vroege r foto's online
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ja, nu is ie ook nog schattigMaar als volwassen man wil je dat toch niet horen!
![]()
Beginnen ze weerquote:
Ben je niet de enige, moet ik ze eerst allemaal gaan inscannenquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef PeZu het volgende:
ik heb helemaal geen vroege r foto's online
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
woonde je op de bodem van de rode zee ofzo
DUPLOquote:
Nou, IK vind je schattig, schatjequote:
Ja, maar foto's van ons van 10 jaar terug zijn voor jou gewoon nuquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Smight het volgende:
[..]
Ben je niet de enige, moet ik ze eerst allemaal gaan inscannen
Dat doet SWJ. Hij probeert je computer te hacken voor bepaalde type foto's.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom krijg ik een HTTP error, terwijl jullie ;m wel zien?
toen ik klein was waren foto's heel duurquote:
Ik ook, alleen hier zitten ze allemaal in foto albumsquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Smight het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, IK vind je schattig, schatje
ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaat op de foto gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Smight het volgende:
[..]
Die is leuk! Wat een vrolijke foto!quote:
Je bent ook schattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent ook schattig
Maar als jullie dat zeggen zal het wel zo zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was ook een heel vrolijk kind..quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die is leuk! Wat een vrolijke foto!
Dan wens ik ;m veel succes, die staan niet op deze computer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef Smight het volgende:
[..]
Dat doet SWJ. Hij probeert je computer te hacken voor bepaalde type foto's.
He Ritse, leuk dat je komt buurten!quote:
mooi kapselquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef SuperwormJim het volgende:
vooruit dan, nog ééntje:
[ afbeelding ]
Zo'n 29 jaar geleden
Nu niet meer?quote:
Schattig!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef SuperwormJim het volgende:
vooruit dan, nog ééntje:
[ afbeelding ]
Zo'n 29 jaar geleden
Hihi, jas aan, maar wel een korte broekquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef SuperwormJim het volgende:
vooruit dan, nog ééntje:
[ afbeelding ]
Zo'n 29 jaar geleden
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu niet meer?
[..]
Schattig!
Ik heb echt alleen maar analoge jeugdfoto's. Heb wel wat filmpjes op dvd, maar dat was het ook wel...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, jas aan, maar wel een korte broek
cutequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef SuperwormJim het volgende:
vooruit dan, nog ééntje:
[ afbeelding ]
Zo'n 29 jaar geleden
Nu ook wel hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vroeger, toen het nog normaal weer was, kon dat.
Attitude!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:02 schreef SuperwormJim het volgende:
vooruit dan, nog ééntje:
[ afbeelding ]
Zo'n 29 jaar geleden
Wat tof, hebben jullie er dan allebei een jeugdfoto opstaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deze was ook analoog, maar ik 'm ingescand voor de uitnodiging voor onze bruiloft.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Ritse, leuk dat je komt buurten!
Jij kwam toch ook de 10e?quote:
iolaha katquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:09 schreef Stoeprand het volgende:
Halloi.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat tof, hebben jullie er dan allebei een jeugdfoto opstaan?
* suikertaartje zwengelt hyves aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk even op m'n hyves, daar staat ie namelijk tussen.
Goed plan! Ik probeer het al een tijdje, maar 1 klein dingetje en alles is verpestquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij kwam toch ook de 10e?dan vrolijken we je wel op
Doe je niet goedquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goed plan! Ik probeer het al een tijdje, maar 1 klein dingetje en alles is verpest
Krul je haar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil dat haar terug. Die krulletjes![]()
Scheer je hoofd kaal, en misschien groeit het dan anders terug.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar nee... Ik wil dat het spontaan terug komt.
Weet je zeker dat SWJ dat niet is?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
OMG SwJ, je vriendin in dat balletpakje![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar nee... Ik wil dat het spontaan terug komt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je zeker dat SWJ dat niet is?
als dat waar zou zijn dan zou ik al 3693 verschillende soorten haar moeten hebben gehadquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Scheer je hoofd kaal, en misschien groeit het dan anders terug.
Anus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
als dat waar zou zijn dan zou ik al 3693 verschillende soorten haar moeten hebben gehad_!
Heb je dan ook elke keer het weer heul lang laten groeien om te kijken wat het deed?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:16 schreef PeZu het volgende:
als dat waar zou zijn dan zou ik al 3693 verschillende soorten haar moeten hebben gehad_!
lief hequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
OMG SwJ, je vriendin in dat balletpakje![]()
![]()
the fuck dude the fuckquote:
wel een goed aantal keer jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je dan ook elke keer het weer heul lang laten groeien om te kijken wat het deed?
Heel! Ik snap dat jullie gaan trouwen hoorquote:
Wat een leuke foto's hebben jullie gebruikt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk even op m'n hyves, daar staat ie namelijk tussen.
ik heb stijler dan stijl haarquote:
Mogen wij ook komen?quote:
Jij bent alleen wel mooierquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb stijler dan stijl haar
zoiets dus
[ afbeelding ]
dan axl? nee johquote:
Sla hemquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:21 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, de hele dag doet deze verbinding het, maar nu wordt hij weer vervelend.
hoe heb je het nu opgelost?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:21 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, de hele dag doet deze verbinding het, maar nu wordt hij weer vervelend.
Pas op, daar houdt ie vanquote:
Niet? Ik zit nog steeds op dat trage netwerk van weet ik veel waar.quote:
Wat is er niet lief dan?quote:
Ritse?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ja, ontken het maar Trev, maar ik weet heus wel hoe het werkelijk zitquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ritse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, sorry
Do androids dream of electric sheep?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ritse?Waarom weet ik niet, maar ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ontken het maar Trev, maar ik weet heus wel hoe het werkelijk zitWou jij stoeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet, maar ik moest lachen![]()
![]()
quote:
Pas op he, ik doe aan krachttraining nuquote:
Jeuj, het ligt niet aan mij!quote:
neequote:
Pas op hoor, als je haar zeer doet dan kom ik je halenquote:
Dan had er iets heel anders achter die spoiler gestaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:28 schreef RitseB het volgende:
[..]
Oh niks laat maar, dacht dat je mij vervelend vond.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat heb jij een mooie verloofde
Lief, jijquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pas op hoor, als je haar zeer doet dan kom ik je halen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pas op he, ik doe aan krachttraining nu![]()
He wat jammer voor je dat ik allebij ook doe en weet hoe ik mijn gewicht ook moet gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was je precies 3?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Knap van mij![]()
Ik heb ook geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.
Niet voor mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
anders had ik me zweep meegeneemd
En jij denkt nu dat ik stop?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pas op hoor, als je haar zeer doet dan kom ik je halen
Ik tel anders 4 kaarsjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was je precies 3?
wat een lang haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
He wat jammer voor je dat ik allebij ook doe en weet hoe ik mijn gewicht ook moet gebruiken
quote:
Dat was niet zo, maar als dat wel zo was dan maakte het feit dat je goddelijk mooi bent het wel goed hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:28 schreef RitseB het volgende:
Oh niks laat maar, dacht dat je mij vervelend vond.
Goddelijk mooi? What did I miss?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was niet zo, maar als dat wel zo was dan maakte het feit dat je goddelijk mooi bent het wel goed hoor
Hihi, nieuw slaafje voor me?quote:
mijn handboeien dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet voor mij![]()
[..]
En jij denkt nu dat ik stop?
ik had ook lang haar maar kan geen foto laten zien, tenzij je met me kom webcammen op msnquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was je precies 3?
Maar je hebt toch een backlight in je laptop?quote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar mijn geheime wapen, Suikertaartje, die overleef je echt niet
Iets met een zwarte band en dodelijke karate klappen
![]()
![]()
Nee, jij maakt Trev stuk en je hebt er al genoegquote:
With Karate I'll kick your ass...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia!
Ritse dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goddelijk mooi? What did I miss?
Iedereen is verliefd op jouquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goddelijk mooi? What did I miss?
Dat ze zo goed is geloof ik nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar mijn geheime wapen, Suikertaartje, die overleef je echt niet
Iets met een zwarte band en dodelijke karate klappen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
With Karate I'll kick your ass...Oh yeah motherfucker, I'm gonna kick your fucking derriere, yeaheah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Go fetch?quote:
ooh ja weet je hoe vet relaxed nacht vissenquote:
Ik heb er al genoeg? What did I miss?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij maakt Trev stuk en je hebt er al genoeg
Nee, joh!quote:
wat dan, dan hou je de foto ervoor?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn handboeien dan?
[..]
ik had ook lang haar maar kan geen foto laten zien, tenzij je met me kom webcammen op msn
Ja krat bier mee en hophopquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja weet je hoe vet relaxed nacht vissen
Die vond ik ook niet goddelijk mooiquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Go fetch?Lol_O- Eerst zien dan geloven, die laatste match van ons was ook geen succes he?
![]()
Ook nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn handboeien dan?
[..]
ik had ook lang haar maar kan geen foto laten zien, tenzij je met me kom webcammen op msn
Zo er wordt gevecht om mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij maakt Trev stuk en je hebt er al genoeg
Eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
With Karate I'll kick your ass...Naar ST of mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat dan, dan hou je de foto ervoor?
With karate I'll kick your assquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh yeah motherfucker, I'm gonna kick your fucking derriere, yeaheah!
SPOILERCome on now, you knew you were lost
ja goed idee wel, is echt wel een eeuw geleden voor mijquote:
True truequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die vond ik ook niet goddelijk mooi
Wat is er gebeurd met dat je bang voor me was?quote:
Nou je bent wel een drolliewolliequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, joh!Het ging om Ritse
ik ben echt niet goddelijk mooi
Was een grapje lieffiequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er al genoeg? What did I miss?
beter dan op de kopquote:
Die zijn hier aanwezig, en daar?quote:
Drolliewollie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou je bent wel een drolliewollie
Ik dacht dat jij misschien niet getraind had maar helaasquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met dat je bang voor me was?![]()
naar mij, check mijn antwoord
Kom we gaan morgen nachtvissen danquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja goed idee wel, is echt wel een eeuw geleden voor mij
Het gaat, 7 hechtingen erin.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was een grapje lieffie
Hoe is het met je hand?
Ik hef elke dag gewicht man, jeweetzquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij misschien niet getraind had maar helaas
morgen is 1 van mijn beste vrienden jarig dus ik ga zeker wel nacht vissen, naar dames in de kroeg welteverstaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kom we gaan morgen nachtvissen dan
Je maakt het me wel zo moeilijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hef elke dag gewicht man, jeweetz
Blij zijn natuurlijk, dropje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Drolliewollie?![]()
Ik weet niet of ik moet huilen of blij moet zijn
![]()
Ik was heul liefquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik word er eng van
het lijkt wel uit een horror zo'n kind dat j eje in slaap komt vermoorden![]()
4 schatquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was je precies 3?
Thijs?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hef elke dag gewicht man, jeweetz
Fijn dat het een beetje gaat in elk geval... Moeten die hechtingen er nog uit gehaald worden, of lossen die vanzelf op?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het gaat, 7 hechtingen erin.Maar vandaag maar 2 pijnstillers hoeven te nemen, het valt echt heel erg mee qua pijn gelukkig
En dat snapte ik, maar Ez doet mij als slaafje gebruiken
quote:
zie eensquote:
Hihihi, okee snoepjequote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
ik heb met met domme kop perzik ijsthee meegenomen ipv citroen
Je mag wel een pak van mij hebben?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
ik heb met met domme kop perzik ijsthee meegenomen ipv citroen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
morgen is 1 van mijn beste vrienden jarig dus ik ga zeker wel nacht vissen, naar dames in de kroeg welteverstaan![]()
en er is een gratis pop festival hier in de stad met oa caro emerald
Die moeten er nog uitgehaald worden, volgende week vrijdag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat het een beetje gaat in elk geval... Moeten die hechtingen er nog uit gehaald worden, of lossen die vanzelf op?
ik kom OOK!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
morgen is 1 van mijn beste vrienden jarig dus ik ga zeker wel nacht vissen, naar dames in de kroeg welteverstaan![]()
en er is een gratis pop festival hier in de stad met oa caro emerald
Ik koos ervoor om die post niet te zienquote:
ik drink het alleen met prikquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag wel een pak van mij hebben?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die moeten er nog uitgehaald worden, volgende week vrijdag.
Maar ik overleef ;t wel! Ik heb er vertrouwen in!
Zullen we morgenavond die kant op?quote:
ja ik weetsquote:
ik drink het alleen met prikquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag wel een pak van mij hebben?
Succes meisje! Ik zal voor je duimen! En lekker slapenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik koos ervoor om die post niet te zien![]()
Ik ga naar bed morgen sollicitatie
ik zei toch dat ik ging vissen naar dames, ik heb nu al beetquote:
Ik vind het een planquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Fijn, hopen dat je snel je hand weer helemaal normaal kunt gebruiken
[..]
Zullen we morgenavond die kant op?
Keequote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik koos ervoor om die post niet te zien![]()
Ik ga naar bed morgen sollicitatie
Vast welquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Fijn, hopen dat je snel je hand weer helemaal normaal kunt gebruiken
[..]
Zullen we morgenavond die kant op?
doe eens een link van dat gedoetje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik ging vissen naar dames, ik heb nu al beet
http://www.torenpop.nl/quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe eens een link van dat gedoetje?
afhankelijk van hoe laat het begint?quote:
http://www.torenpop.nl/quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe eens een link van dat gedoetje?
had ik geen zin inquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.torenpop.nl/
Google is your friend
tuuk, mijn stad hehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |