quote:
Ik zal haar de groetjes doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
je gaat een bepaalde kant in Ned uit nou daar woont zij ook.
Heb het aan d'r doorgegevenquote:
kiek es up?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
WAAR IS IEDEREEN.
Waar is DML, Waar is Pisces, Waar is Greys, Waar is Benny, Waar is Bellatrix, Waar is C_A, Waar is JJH, Waar is Tombola, Waar is gomi, Waar is Symphonic, Waar is Cat
Die zat dus te knutselen op het meest kitscherige verjaardagscadeau everquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
WAAR IS IEDEREEN.
Waar is DML, Waar is Pisces, Waar is Greys, Waar is Benny, Waar is Bellatrix, Waar is C_A, Waar is JJH, Waar is Tombola, Waar is gomi, Waar is Symphonic, Waar is Cat
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
WAAR IS IEDEREEN.
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zat dus te knutselen op het meest kitscherige verjaardagscadeau ever
Ik lig dubbelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zat dus te knutselen op het meest kitscherige verjaardagscadeau ever
quote:
Me eerst belachelijk maken en nu moet ik je vermaken?quote:
Ik maak je niet belachelijk. Ergens in een ver land met hele rare cultureel onderlegde mensen is je knutselwerkje vast kunst. Ik snap dat gewoon niet, boerenlul enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Me eerst belachelijk maken en nu moet ik je vermaken?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik maak je niet belachelijk. Ergens in een ver land met hele rare cultureel onderlegde mensen is je knutselwerkje vast kunst. Ik snap dat gewoon niet, boerenlul enzo
Oh, kijk, Ml biedt zich al aanquote:
Geregeld danquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geregeld dan![]()
Ml gaat jou vermaken
* oranje jurkje terug in de kast hangt *
Je hebt Ml nu toch? Zal ik haar zo'n jurkje toesturen?quote:
quote:Had je de regen gister nog ontvangen? Ik had het ge-FWD naar jouw regio
Strikvraag. Evil woeman!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt Ml nu toch? Zal ik haar zo'n jurkje toesturen?
Ah lekker! Het is hier nu echt vies weer. Zwaar bewolkt, zo af en toe een paar druppels regen en vies warm en plakkerigquote:heel even maar gelukkig
![]()
We hebben gewoon kunnen fietsen
Ml ging wegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geregeld dan![]()
Ml gaat jou vermaken
* oranje jurkje terug in de kast hangt *
oh sorry Ll, je houdt niemand overquote:
Hoezo strikvraag?quote:
Ga jij ook weer dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh sorry Ll, je houdt niemand over
[..]
Nou als ik zeg 'Ja doe maar', dan lijkt het alsof ik liever Ml dan jou in zo'n jurkje zie. En als ik zeg 'nee laat maar zitten' dan lijkt het dus weer of ik denk dat zo'n jurkje Ml niet staatquote:Hoezo strikvraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |