quote:
Trein, vroeg.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:05 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ik heb twee vragen als lowlands groentje![]()
Is het handiger om met de auto of om met de trein te gaan?
en
Hoe laat moet ik er donderdagmiddag ongeveer zijn om op camping 2 of 3 te kunnen staan?
Ja 's middags is een beter idee. Lekker biertje drinken enzo.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:43 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Er staat op de site 18.00 gaan de hekken open, als je dan om 17.00 aankomt met de trein/pendelbus, ben je dan op tijd, of moet je er 's middags al zijn?
Marktplaats staat er vol mee toch? Of is dat niet te vertrouwen ?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:45 schreef Banzaiaap het volgende:
Verdomme.Nog steeds geen kaartje weten te bemachtigen, iemand nog (serieuze) tips?
Ligt er een beetje aan of je beetje kan rijden met een kater/dip/slaapgebrek combo. Wij zijn de afgelopen jaren wel met de auto gegaan, lekker je eigen tempo en tijden bepalen en geen gezeik met OV.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:23 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga met de auto... Is dat aan of af te raden? Zie het echt niet zitten die tyfusbende in de trein te slepen
Ga altijd met de auto, gewoon relaxedquote:Op zondag 20 juni 2010 16:23 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga met de auto... Is dat aan of af te raden? Zie het echt niet zitten die tyfusbende in de trein te slepen
Dat staat er al jaren, en het gaat al jaren om 14:00~15:00 openquote:Op zondag 20 juni 2010 15:43 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Er staat op de site 18.00 gaan de hekken open, als je dan om 17.00 aankomt met de trein/pendelbus, ben je dan op tijd, of moet je er om 2 uur 's middags al zijn?
Mja, dat vertrouw ik dus echt voor geen meter. Verkopers als Carlijn, die kaartje met 100 verschillende excuses plaatsen, zorgen alleen maar voor wantrouwens hier..quote:Op zondag 20 juni 2010 16:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Marktplaats staat er vol mee toch? Of is dat niet te vertrouwen ?
Die zou ik inderdaad ook niet vertrouwen al vraagt ze nog schappelijke prijzen voor de kaarten die ze wil verkopen.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:27 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Mja, dat vertrouw ik dus echt voor geen meter. Verkopers als Carlijn, die kaartje met 100 verschillende excuses plaatsen, zorgen alleen maar voor wantrouwens hier..
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:20 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er binnenkort weer namen vrijkomen. Binnen nu en een aantal weken.
Plastikman is wel een zekerheidje voor mij.
Trein/pendelbus! Niks mis met het OVquote:Op maandag 21 juni 2010 08:23 schreef TeleluvR het volgende:
Met de auto af laten zetten (Kiss&Ride) of toch beter met de trein/pendelbus?
Op zich niet, alleen die enorme rijen op maandagochtend, dat vind ik niet echt cool.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Trein/pendelbus! Niks mis met het OV(voelt discussie aankomen)
Je laten afzetten is sws de beste keus als je die mogelijkheid hebt.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:23 schreef TeleluvR het volgende:
Met de auto af laten zetten (Kiss&Ride) of toch beter met de trein/pendelbus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |