hoezo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:54 schreef kesselman het volgende:
[..]
hopen mag zolang je maar niet echt denkt dat er ook maar 1 % kans is dat die nog komen!
Daar hoop ik wel HEEL hard op, want voor mij zit er dit jaar niet veel tussen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:54 schreef Mr.DD het volgende:
Ziet er wel aardig uit. Nu hopen dat die laatste namen geweldig zijn
Vorige keer stonden ze in de Bravo geloof ik?quote:
Gewoon flink inluisterenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel HEEL hard op, want voor mij zit er dit jaar niet veel tussen.
Daar waar ik vorig jaar moeilijke keuzes moest maken
Maar Ang3l, dit jaar kennen we elkaar toch, en gaan we meeten enzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hoop ik wel HEEL hard op, want voor mij zit er dit jaar niet veel tussen.
Daar waar ik vorig jaar moeilijke keuzes moest maken
Wat afgeladen was, dus ik denk nu in de Alpha.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vorige keer stonden ze in de Bravo geloof ik?
Ja ben al wel een beetje bezig met inluisterenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon flink inluisteren! Komt goed!
Ik ken er veel van, heb er veul zin in!
O jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar Ang3l, dit jaar kennen we elkaar toch, en gaan we meeten enzo
Als de crush er niet bij is kun je cruisenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
En ik hoef me geen zorgen te maken dat mijn crush er is want die heeft geen kaartje.
Plus dat er alsnog best wel wat van de LL-groep gaan omdat ze OF neet op tijd waren OF wederom gaan werken voor Lowlands en dus zo op het festival zijn.
Komt goed. Wordt toch wel leuk.
Ik heb in 5jr lowlands nog nooit iets opgeduikeldquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als de crush er niet bij is kun je cruisen
Hoe kan dat nou!!!!!???quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb in 5jr lowlands nog nooit iets opgeduikeld
Weet ik datquote:
quote:Ik ook niet btw. Alhoewel. Jawel. De love interest van een vriendin van me
Geen last vanquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:08 schreef julian6 het volgende:
[..]
Mensen die drugs haten maar wel dat soort shit nemen omdat het 'legaal' is
Die krijgt de x-ray echt wel vol.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:48 schreef vogelkooi het volgende:
Heb the DJ producer live gezien en dat klonk goed. Mischien wat hard voor de lowlands lui.
Soort DJ Promo 2 jaar terug in de X-ray. Alleen dan nog harderquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:48 schreef vogelkooi het volgende:
Heb the DJ producer live gezien en dat klonk goed. Mischien wat hard voor de lowlands lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |