Meestal zijn er wel zo'n 150 muzieknamen toch? Daar zitten we dan echt nog niet aan. Of vergis ik me?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah+30!
Dat zijn wel de laatste denk ik dan.
Theater was al bekend, dans ook, literatuur.
Dus blijven muziek en film over toch?
Beats, bleebs & breaksquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:58 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Eerste teaser tweet van rapid_razor_bob:
Feel like dancing today...
Het gaat niet om de scissor sisters, dat is ook al gezegd.
Voor de rest dus nog even afwachten.
Jammer zegquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:58 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Het gaat niet om de scissor sisters,
quote:
Muse is ook dansbaar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:58 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Eerste teaser tweet van rapid_razor_bob:
Feel like dancing today...
Het gaat niet om de scissor sisters, dat is ook al gezegd.
Voor de rest dus nog even afwachten.
Ooooh.... Mag ik even met je mee dromen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:33 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[dreammode] Ik denk nog steeds dat hij bekend gaat maken dat Freddy Mercury stiekem nog leeft en samen met Michael Jackson en 2pac een show geeft op Lowlands. [/dreammode]
Als dat zo is, ga ik huilen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:41 schreef N-E-R-D het volgende:
Beats, beeps en breaks. Daft Punk, Justice, Fatboy Slim en Chemical Brothers dus?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:41 schreef N-E-R-D het volgende:
Beats, beeps en breaks. Daft Punk, Justice, Fatboy Slim en Chemical Brothers dus?
Denk niet dat het vanmiddag op 3FM komt. Paul Rabbering/Gerard Ekdom/Coen&Sander zijn niet echt de DJ's die het over Lowlands hebben. Gewoon op Rapid_Razor_Bob @Twitter lettenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:27 schreef friekin_ het volgende:
3fm gaat hier maar aan. Wil het toch weten om daarna een feest te bouwen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Denk niet dat het vanmiddag op 3FM komt. Paul Rabbering/Gerard Ekdom/Coen&Sander zijn niet echt de DJ's die het over Lowlands hebben. Gewoon op Rapid_Razor_Bob @Twitter letten
SebastiAn is wel oke.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:33 schreef vaasinbloem het volgende:
Dan maar ook een wishlistje:
Chemical Brothers, Justice, Digitalism, Erol Alkan, Fake Blood, The Proxy, SebastiAn, Surkin, Laurent Garnier, Josh Wink, Marco Carola, Ricardo Villalobos, Sven Väth
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
SebastiAn is wel oke.
Ikzelf hoop meer op Four Tet, The Field, Michael Mayer, Gui Boratto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |