Ja, want toen ze uit de handel gingen zijn ze allemaal spontaan gedesintegreerd en in stof uiteengevallen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
6 pence-stukken bestaan al 30 jaar niet meer
Je kan ze nieuw kopen voor 4 pond 50 bij de Queenonline store.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
6 pence-stukken bestaan al 30 jaar niet meer
Yes! Ik kijk zó uit naar nieuwe audiosamplesquote:Op maandag 23 augustus 2010 06:22 schreef Braddie het volgende:
En de RS is DINSDAG binnen!!!.
Het duurde even maar dan heb ik hem čindelijk!.
De grote vox gaata overigens niet door, het wordt een Cube-30!
Dit is nou precies wat "wij" hem ook proberen te vertellen....quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:35 schreef blckbb het volgende:
[..]
Je pakt het te moeilijk aan imo, je speelt nog niet zo lang maar gaat je wel meteen toewerpen op songs van de 4 gitaarhelden die je net noemt. Is het niet beter om eerste de basis te leren? Simpele rock riffjes en akkoorden voordat je je op het grote werk stort
Ah jij bent dus een van het Queenforumquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:53 schreef tass het volgende:
[..]
Dit is nou precies wat "wij" hem ook proberen te vertellen....
Ga eerst eens voor alle muziekinstrumenten die je bespeelt noten leren lezen, zodat je riffjes uit je hoofd kunt spelen, en niet alle muziek met een franse slag zoals het jou uitkomt probeert na te spelen.
Je moet vooral doen wat je zelf wilt hoor Brad, maar probeer eens op zijn minst te luisteren naar mensen die je advies willen geven.....
Ach, laat hem tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:53 schreef tass het volgende:
[..]
Dit is nou precies wat "wij" hem ook proberen te vertellen....
Ga eerst eens voor alle muziekinstrumenten die je bespeelt noten leren lezen, zodat je riffjes uit je hoofd kunt spelen, en niet alle muziek met een franse slag zoals het jou uitkomt probeert na te spelen.
Je moet vooral doen wat je zelf wilt hoor Brad, maar probeer eens op zijn minst te luisteren naar mensen die je advies willen geven.....
Niet dat het een kutding is, maar voor thuis erg overdrevenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:08 schreef Braddie het volgende:
Heb hem nog niet binnen, de nieuwe versterker wel(werd al meteen door iedereen afgezeken)
Dat is gisteravond door een vriend van me gezegd...quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:14 schreef The_Dean het volgende:
Als je dat er uit haalde moet je opnieuw begrijpend leren lezen.
Och, die vrienden van jou kennen we nou welquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is gisteravond door een vriend van me gezegd...
En is je Sixpence al onderweg?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:04 schreef Loveless85 het volgende:
Heuy Braddie, heb je al gekleurde snaren besteld zodat je in de groep past?
Als dat zo is, dan eet ik mijn ESP op!quote:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 19:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan eet ik mijn ESP op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |