Het is een leuke film, heb hem al eens gezienquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Okee het is niet de originele bezetting, maar toch.
Vanaf 03:30
Wat?quote:
Ja, ik viel middenin de mona toetjes! En ik maar zoeken naar Hugh.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een leuke film, heb hem al eens gezien
Nu ff reclame. Het is nog prima te volgen, het moet nog echt beginnen eigenlijk.
![]()
Ze heeft een vriend, maar Hugh is/wordt haar huisgenoot. Geloof ik. Zoiets
Ja ik had al bedacht dat ik daar echt tot 500 euri voor zou neerleggen. Desnoods neem ik er dan een extra baantje bijquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou echt 200 euro neertellen voor de originele bezettingHoe onzuiver Axl ook vaak is.
Maar ik ga nog ff nadenken of ik er heen ga.
Volgens mij is een ijskoude Flurry 'daar' dan best lekker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat?
Of zijn jullie nog steeds alle smilies aan het testen, McTotaalruptuur?
Nee nou ja goed, ik dacht gewoon dat bepaalde dingen als 'quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat?
Of zijn jullie nog steeds alle smilies aan het testen, McTotaalruptuur?
IEUWWW CAT. Bedankt, m'n beeld van flurry's is nu voorgoed verziektquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is een ijskoude Flurry 'daar' dan best lekker.
Misschien moet ie het eens voorstellen aan Die Van Hemquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel tot 350 gaan of hoger, en sneu is het niet, ik heb ook maar een paar bandjes waar ik dat voor zou doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik had al bedacht dat ik daar echt tot 500 euri voor zou neerleggen. Desnoods neem ik er dan een extra baantje bij![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja zie eerdere linkje. En dit was de opening. Zo geniaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel tot 350 gaan of hoger, en sneu is het niet, ik heb ook maar een paar bandjes waar ik dat voor zou doen
Ja was het wat? Hmmz.
2 uur later dan geplanned, oh my
Als het goed is welquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we nu nog in pauzes meisjes in bikini die penalties gaan schieten?
Sow, een film over mannen en vrouwen enzo. Die hadden we nog nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
En het is een heel interessante film over mannen en vrouwen enzo, echt leerzaam
*zapt*quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Cat, komtie zo weer!
En Ashley Judd, daar zou ik op vallen als ik lesbisch was
Leerzaam is goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
En het is een heel interessante film over mannen en vrouwen enzo, echt leerzaam
Ashley Judd?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Cat, komtie zo weer!
En Ashley Judd, daar zou ik op vallen als ik lesbisch was
Er zit een theorie in. Over mannen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sow, een film over mannen en vrouwen enzo. Die hadden we nog niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |