Ik keek gefixeerd naar mijn eten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nadat je moeder die grap maakte, eerst 10 seconden elkaar heel vreemd aankijken.
Doe haar dan menG. Scheelt 3 kwart van de moeite als ik het zo lees!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke. Vanmiddag weer zo'n meisje dat volgens mij echt zo makkelijk te regelen is.
Die gaat ook echt met jan en alleman als ze dronken is en nu zat ze weer nadrukkelijk te vertellen dat ze geen vriendje had en de hele tijd naar mij te kijken en te lachen![]()
Ligt eraan, welke foto?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:41 schreef L0t.. het volgende:
Maar Jap, ben jij dat nou op die foto? Nee toch?
De HOSSELVERHALEN SC.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah oke. Vanmiddag weer zo'n meisje dat volgens mij echt zo makkelijk te regelen is.
Die gaat ook echt met jan en alleman als ze dronken is en nu zat ze weer nadrukkelijk te vertellen dat ze geen vriendje had en de hele tijd naar mij te kijken en te lachen![]()
quote:
Ik wil die goedkope helemaal nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat kussen met dat meisje, wat een hosselaar meeeen.
Thank god, no.quote:
Ik woon een beetje ver weg, vind je ook niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ik wil die goedkope helemaal niet
Alleen maar die ene die ik zo leuk vind![]()
Ha. Ha. Ha.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik woon een beetje ver weg, vind je ook niet?
Hij wilde niet die goedkope.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook wel doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Pics van die makkelijke. Als het die linker was op die ene foto sowieso doen.
Crackjen maakt een grapje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:
Hij zegt toch ook net dat hij de goedkope niet wil.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |