Jij bent nu officieel onze woordvoerdster?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:03 schreef Bragi het volgende:
Ik ga vanaf nu normaal doen en iedere poging tot troll van buitenaf aankaarten.
Getroll onderling dan weer niet, want daarvan weet ik dat het in 99 van de 100 gevallen niet echt gemeen bedoeld is.
Woordvoerdster?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent nu officieel onze woordvoerdster?
Ik zou het ook niet weten. Die lammen van ons worden zwart geboren en worden dan langzaamaan wit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Maar ze dachten dat ze nog helemaal wit zou worden, hoe dat precies zit weet ik ook niet hoor..
Grapje, mànquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Woordvoerdster?
Ten eerste is het woordvoerster en ten tweede heb ik een penis.
En ten derde: weet ik niet.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:03 schreef Japsnars het volgende:Je mist de emotie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bash. TR.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent nu officieel onze woordvoerdster?
Ja ik probeerde het maar ik was te laatquote:
Allemaal van het ras MJ, zeg wat!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Die lammen van ons worden zwart geboren en worden dan langzaamaan wit.
Hmm, dan denk ik deze ook. Ze had iig al wat witte haren zo tussen door zitten. En de hengst was ook wit!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Die lammen van ons worden zwart geboren en worden dan langzaamaan wit.
Huberts.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
Oh daar hebben we de hybrid weer. HYBIRD. waarom moesten ze het zo noemen.ik ben zo'n persoon die het altijd anders leest. Hybird.
why.
Waar heb je het over.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
Oh daar hebben we de hybrid weer. HYBIRD. waarom moesten ze het zo noemen.ik ben zo'n persoon die het altijd anders leest. Hybird.
why.
Ik luister nu dit:quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef L0t.. het volgende:
Zo, even een muzikaal hoogstandje voor jullie.
Welk een misplaats bagger musicquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef L0t.. het volgende:
Zo, even een muzikaal hoogstandje voor jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |