Kut, ik ben jou helemaal vergeten te noemen in mijn OPquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef Esmerallda17 het volgende:
Gelukkig heb ik niet zulke gedachtes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef Silv het volgende:
Maar wel eens met TS. De laatste tijd ben ik ook weer dik geil. Ik zou zelfs Esmerallda doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar serieus, zou jij dat dan niet doen op een brakke regenachtige zondagmiddag?
Nee. Zelfs als ik dronken en geil ben heb ik nog een grens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee maar serieus, zou jij dat dan niet doen op een brakke regenachtige zondagmiddag?
Pitjes of putten, of halfjes ?!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef Fortitude het volgende:
Pitjes zijn trouwens wel iets teveel van het goede.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kut, ik ben jou helemaal vergeten te noemen in mijn OP
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef Silv het volgende:
Maar wel eens met TS. De laatste tijd ben ik ook weer dik geil. Ik zou zelfs Esmerallda doen.Gelukkig maar niet inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Pics van je tieten?quote:
Dan kunnen je tieten nog wel. Post pics, maar zonder hoofd dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Miasan het volgende:
Sorry, ik ben 40 en heb een pittig kort kapsel.
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Miasan het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
rijpe vrouwen van in de 40 met een vlot pittig kapsel waarvan ik gewoon weet dat ze zo'n kalkoenennekkenkutje hebben
quote:Zelfs denk ik opeens aan negerinnen waarvan ik zelf ook gewoon weet dat roze kussens niet staan op een zwarte bank
nou voorlopig even geen kapper dus. Laat maar ff groeien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Miasan het volgende:
Ik ken het. Ik word hitsig van het fotoboek van Penisbaard.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja, ik schaam me voor mijn gedachtes wanneer ik geil ben, maar het zal wel komen door het broeierige en benauwde weer.
Als de druk van de ketel is schaam ik me achteraf ook altijd voor de gedachtes die ik eerst had
Zo heb ik opeens interesse voor dikke wijven.
Op dat moment zou ik ze gewoon keihard doen, gewoon onder het mom: "if I go into the ocean I wanna see waves ! "
Of van die rijpe vrouwen van in de 40 met een vlot pittig kapsel waarvan ik gewoon weet dat ze zo'n kalkoenennekkenkutje hebben
Zelfs denk ik opeens aan negerinnen waarvan ik zelf ook gewoon weet dat roze kussens niet staan op een zwarte bank
Klacht: mijn gedachtes als ik ramgeil ben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |