abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82626038
De afgelopen dagen heb ik wat foto's van mijn periode in Malawi geplaatst en er werd gevraagd om een showcase. Omdat ik momenteel thuis zit met heupklachten was ik toch al mijn foto's eens goed aan het uitzoeken, dus hier wat foto's

Ik heb geen fancy camera, ik heb een panasonic lumix tz3 gebruikt hiervoor. Lekker zakformaat en niet duur.

1.Zonsopgang aan Lake Malawi

2. Spoorweg (dat vond ik zelf nu niet zo tof om overheen te moeten )

3. Zonsondergang

4. De bergen, hoewel het hier vrij plat lijkt

5. Kingfisher

6. Vrouw met cassava, al paardrijdend genomen
“With or without religion you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”Steven Weinberg
pi_82626284
Ik vind foto 3 werkelijk prachtig!
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:52:43 #3
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_82627289
2 en 3 erg mooi (Y)
haha ik zou zelf ook niet blij zijn nee als ik over die spoorweg moest lopen!
Joyce
19jaar.
pi_82628956
Foto 3 is inderdaad fraai. Wel jammer dat het bootje niet iets dichterbij is.
Goede compositie bij foto 6.
pi_82642116
mooie foto's. foto met de spoorweg is erg mooi (idd begrijpelijk dat je daar niet graag overheen liep). Zonsondergang is erg mooi. Mooi die spiegeling op het water!
pi_82649057
#3 is erg fijn ja, met die gouden kleuren en het bootje.

De kingfisher en de cassavevrouw zijn ook wel leuk. Met wat nabewerking kunnen die ook nog veel sterker zijn denk ik trouwens. Aparte spoorbrug ook... Zo op het eerste oog lijkt hij niet echt hoog, tot je die persoon helemaal links onderin met het gele shirt ziet.
pi_82680404
Foto 1 is mooi!!! Prachtige kleuren en ik voel gewoon de rust door de foto heen. Super!!!
Die spoorbrug zou ook niet mijn favoriet zijn
pi_82820397
1,2 en 3 zijn hier favoriet.
Even onafhankelijk van de camera die je hebt, je lijkt een oog voor compositie te hebben.
En , helemaal op mijn gevoel afgaand, dat lijkt het sterkst te zijn als je mensen fotografeert.
Kan fout zitten, maar ik ben erg nieuwsgierig naar meer foto's van jouw hand.
  FOK!fotograaf dinsdag 15 juni 2010 @ 08:10:15 #9
13368 NiGeLaToR
pi_82821168
Heb je de foto's nabewerkt? Ik denk dat er nog een stuk meer uit te halen is met een beetje reparatie van witbalans, contrast en belichting mooie foto's in ieder geval!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')