Laat 1 ding duidelijk zijn; ik waardeer het echt dat je zo je best doet een oplossing te vinden, ik vind gewoon dat de logica ontbreekt. Maar goed, als dat de wens is; prima. Het is alleen niet realistisch en ik vrees ook niet haalbaar omdat iemand nu eenmaal het bloed onder je nagels vandaan kan halen en blijkbaar mogen we dus ook geen TR's plaatsen over hem, of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:04 schreef zquing het volgende:
[..]
Je snapt 't niet he:')
Als een bepaalde user niet uit de SC wil blijven en daar trolt, jullie reageren en hij/zij gaat huilen dan moeten wij ingrijpen. Mocht die bepaalde user niet geband worden(om de een of andere reden waar ik geen invloed op heb) en jullie blijven niet aardig doen dan moeten wij reageren
Hier hebben wij(als mods) geen zin in. Makkelijkste manier om dat voor ons op te lossen is gewoon de hele SC opdoeken, maar dat is niet zo leuk voor de users. Dus ik doe hier mn best om ervoor te zorgen dat de SC kan blijven bestaan, maar dan moeten jullie ook meewerken en bij voorkeur een bepaalde user gewoon te negeren
Juist wel, en dat moeten we dus doen met zijn allen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:08 schreef BobbyB het volgende:
blijkbaar mogen we dus ook geen TR's plaatsen over hem, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ok. duidelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:09 schreef zquing het volgende:
als hij overduidelijk aan 't uitlokken is dan kan er gewoon een TR geplaatst worden
Dat heb ik gisteren gedaan, en wat is daarmee gedaan. NIKS. WELL THANKS DUDE. REALLY.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:09 schreef zquing het volgende:
als hij overduidelijk aan 't uitlokken is dan kan er gewoon een TR geplaatst worden
ik vraag me dan af met wat voor TR en meldingen Lamon aankomtquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:09 schreef zquing het volgende:
tief eens lekker een eind op, ik heb je echt nog nooit wat constructiefs horen zeggenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gedaan, en wat is daarmee gedaan. NIKS. WELL THANKS DUDE. REALLY.
Idem dito.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:11 schreef zquing het volgende:
[..]
tief eens lekker een eind op, ik heb je echt nog nooit wat constructiefs horen zeggen
lees eens wat ik zei tegen l.noquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat is dit voor kankerbullshit dat alleen mods en sc'ers mogen reageren
Er is al een redelijk vorm van kliekjesvorming en dan mogen andere mensen niet reageren, nee zo zijn we goed bezig.
Enige hoe je deze bullshit stopt is door of die sc gewoon eventjes stil te leggen of degene die lopen te trollen en te janken de laatste tijd een ban te geven.
Mensen die zo reageren als jij niet, mensen die reageren zoals bijv. Mr. Cooper gedaan heeft wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Er is al een redelijk vorm van kliekjesvorming en dan mogen andere mensen niet reageren, nee zo zijn we goed bezig.
Enige hoe je deze bullshit stopt is door of die sc gewoon eventjes stil te leggen of degene die lopen te trollen en te janken de laatste tijd een ban te geven.
Serieus, jij hebt daar echt 0,0 last van. Bemoei je er niet mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Beetje rare opmerking.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:11 schreef zquing het volgende:
[..]
tief eens lekker een eind op, ik heb je echt nog nooit wat constructiefs horen zeggen
op deze manier heb ik er geen zin inquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:13 schreef wise het volgende:
[..]
Beetje rare opmerking.
Maar goed, is er wat met die TR gedaan?
okquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:13 schreef zquing het volgende:
[..]
op deze manier heb ik er geen zin in
Ik vind het gewoon raar dat als er door andere SC'ers een TR geplaatst wordt, er niks mee wordt gedaan en zodra Lamon. een TR post barst de bom los.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:13 schreef zquing het volgende:
[..]
op deze manier heb ik er geen zin in
Doe niet zo wijs.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Serieus, jij hebt daar echt 0,0 last van. Bemoei je er niet mee.
wat andere mods doen kan ik niet zeggen, maar ik doe meestal niets met zn TR'squote:Op donderdag 10 juni 2010 18:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat als er door andere SC'ers een TR geplaatst wordt, er niks mee wordt gedaan en zodra Lamon. een TR post barst de bom los.
Oké, bedankt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:16 schreef zquing het volgende:
[..]
wat andere mods doen kan ik niet zeggen, maar ik doe meestal niets met zn TR's
doe eens lief en blijf uit dit topicquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe niet zo wijs.
Ik kijk weleens in de sc en elke keer wanneer ik kijk lijkt er op dat moment wel gejank te zijn
Of het komt van AP of het komt van Lamon of het komt weer ergens anders vandaan.
Dat van AP snap ik ergens nog wel want dat is een troll 1e klas maar dat andere begrijp ik telkens niet.
En ik bemoei me er wel want het is een forum dus ik mag dat
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:17 schreef zquing het volgende:
[..]
doe eens lief en blijf uit dit topicHet is al lastig genoeg als alleen de SC'ers er posten
Nope, z'n laatste ban kwam van mij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef Skylark. het volgende:
Jullie zeuren echt veel. Ik begrijp de mods.
Lamon --> Protected status bij FA's, kan doen en laten wat hij wil. Wij --> niet.
Als wij op hem reageren moeten mods actie ondernemen --> niet hun schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |