Ok zal ik dan wat aardigs zeggen over de souplesse waarmee ze die glijbaan nemen?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Op een opname kaan iedereen strak spelen
Dat mag hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ok zal ik dan wat aardigs zeggen over de souplesse waarmee ze die glijbaan nemen?
Nou, ze deden dat ziek ergonomisch!quote:
http://www.justinguitar.com/en/TB-000-TheBasics.phpquote:Op zondag 13 juni 2010 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ik heb eindelijk snaren in mijn akoestische gitaar gegooid. Nu ga ik een gitaarheld worden. Alleen moet ik nog even leren te spelen
.
Iemand tips om het thuis jezelf een beetje aan te leren?
Thanks, dat lijkt een goede site. Ik ga 's kiek'n. Ik moet eerst een goede tuner hebben merk ik, de iPhone-apps zijn niet ideaalquote:Op zondag 13 juni 2010 20:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
http://www.justinguitar.com/en/TB-000-TheBasics.php
Let freedom ring with a shotgun blast!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:46 schreef Cynic het volgende:
Net in de auto de eerste van Machinehead maar weer eens opgezet. Man, wat een gitaargeluid! (en wat een riffs!)
Toch maar eens wat liedjes van leren spelen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 02:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, officieel met de band gestopt nu, tijd voor wat anders ff, is allemaal mooi geweest
Maar wat....
Vooral die inderdaad!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Let freedom ring with a shotgun blast!!
Guitar rig is leuk.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:45 schreef Braddie het volgende:
Heb zojuist Guitar Rig gedownload, en FL9!.
In combinatie met de Crafter Cruiser klinkt het echt GE-NI-AAL!
Is die al fatsoenlijk te downloaden ?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Guitar rig is leuk.
Revalver ( van Peavey ) is net even een stukje beter![]()
Je kan het aanschaffen op de site van Peaveyquote:Op zondag 13 juni 2010 22:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is die al fatsoenlijk te downloaden ?
Ja de demo heb ik al gebruikt ja, zijn er veel extra opties in de volledgie versie ?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Je kan het aanschaffen op de site van Peavey![]()
* Demo is te downloaden maar die wil je dus niet omdat de volledige versie echt THE BOMB is
Shit loads versterkers en vooral het zelf samenstellen van versterkers is gewoon wereldsquote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja de demo heb ik al gebruikt ja, zijn er veel extra opties in de volledgie versie ?
Voor een paar honderd euro meerdere buizenversterkers en microfoons en speakers kopen ook nietquote:Op zondag 13 juni 2010 22:12 schreef The_Dean het volgende:
Het blijft moddeling en dus nooit realistisch
Ik zei ook niet dat het niet handig kon zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 22:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Voor een paar honderd euro meerdere buizenversterkers en microfoons en speakers kopen ook niet
Het geluid zit echt wel snorquote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het niet handig kon zijn
En je had het over het geluid, niet over de mogelijkheid die gear te kunnen kopen
Ik verspil liever tijd aan echte opnames en afstellen dan dat ik drie uur achter de computer hang om een riffje leuk op te nemenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het geluid zit echt wel snor![]()
Ik zie er ook wel een nadeel aan hoor, je kan er zoveel aan modificeren dat je te veel tijd verknoeid daaraan.
Maar dat kan je ook met echte opnames van buizenversterkers met speakers/ mic's etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |