Metal Daze van Manowarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:23 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
Iemand nog leuke liedjes om te leren? Net klaar met Slow dancing in a burning room, maar daar was ook niet veel aan
Through the fire and flames schijnt wel een uitdaging te zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:23 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
Iemand nog leuke liedjes om te leren? Net klaar met Slow dancing in a burning room, maar daar was ook niet veel aan
Grapjas ook, heb maar ff crossroads geleerd, wel een mooie klassieker om te kennen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:13 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Through the fire and flames schijnt wel een uitdaging te zijn.
Of ga nog verder terug naar Forbidden, wat ik tegenwoordig toffer vind dan MHquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:46 schreef Cynic het volgende:
Net in de auto de eerste van Machinehead maar weer eens opgezet. Man, wat een gitaargeluid! (en wat een riffs!)
Toch maar eens wat liedjes van leren spelen.
De latere Machinehead is inderdaad minder, maar die eerste plaat vind ik toch wel moeilijk te evenaren.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of ga nog verder terug naar Forbidden, wat ik tegenwoordig toffer vind dan MH.
quote:Op zondag 13 juni 2010 02:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, officieel met de band gestopt nu, tijd voor wat anders ff, is allemaal mooi geweest
Maar wat....
Jammer man!quote:Op zondag 13 juni 2010 02:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, officieel met de band gestopt nu, tijd voor wat anders ff, is allemaal mooi geweest
Maar wat....
What a shame!quote:Op zondag 13 juni 2010 02:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar wat....
Bij mij ligt hij altijd bij de 3e lege deo-fles, rechtsafquote:Op zondag 13 juni 2010 07:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wie weet waar mijn microfoonklem ligt?![]()
Ik kan 'm niet vinden en heb 'm van de week nodig (Ik heb er wel 1 maar waar...)
*Waarschuwing ik ga zingen (Nou ja geluid uitkramen zingen is wat anders)
Thanks ik ga eens kijkenquote:Op zondag 13 juni 2010 09:13 schreef KaMo het volgende:
Bij mij ligt hij altijd bij de 3e lege deo-fles, rechtsaf
Jaaa, ik heb lang geleden Davidian (eerste nummer) uitgezocht, wat een moddervette band is dat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:46 schreef Cynic het volgende:
Net in de auto de eerste van Machinehead maar weer eens opgezet. Man, wat een gitaargeluid! (en wat een riffs!)
Toch maar eens wat liedjes van leren spelen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:39 schreef KaMo het volgende:
Spreek ik af met een koper, om 10 uur...
Is hij er nogsteeds niet.
Ja.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:39 schreef KaMo het volgende:
Fijn altijd, mensen die niet komen opdagen etc.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:39 schreef KaMo het volgende:
Ja het was ook supertof allemaal dit jaar echt veel gespeeld maar zitten beetje tegen ons plafond aan nu en dan blijf je voortkwakkelen, en het is nu wel weer tijd voor wat anders, samen spelen met andere mensen enz, zorgt ook weer gelijk voor wat nieuwe inspirtatie.quote:Op zondag 13 juni 2010 09:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jammer man!
Waarom dat dan? Ik dacht dat jullie wel lekker gingen...
Kan ook altijd nogquote:Op zondag 13 juni 2010 09:13 schreef KaMo het volgende:
[..]
What a shame!
Doe een technoact, je had toch ook dj-shit toch?
MH volgt ook wel het patroon van Forbidden. Begon geniaal, ging naar een hoogtepunt toe en klonk later maar moe. Ben wel heel benieuwd naar de nieuwe van Forbidden. Jammer dat Robb niet mee wilde doen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
De latere Machinehead is inderdaad minder, maar die eerste plaat vind ik toch wel moeilijk te evenaren.
Maar Forbidden is ook wel tof ja.
Jammer man! Ga je nu eindelijk ophouden met zeuren en gewoon Metal maken?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het was ook supertof allemaal dit jaar echt veel gespeeld maar zitten beetje tegen ons plafond aan nu en dan blijf je voortkwakkelen, en het is nu wel weer tijd voor wat anders, samen spelen met andere mensen enz, zorgt ook weer gelijk voor wat nieuwe inspirtatie.
Weinig kansquote:Op zondag 13 juni 2010 12:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jammer man! Ga je nu eindelijk ophouden met zeuren en gewoon Metal maken?.
Waxdolls, dat is vette shit, die gozer speelde ook gitaar erbijquote:Op zondag 13 juni 2010 12:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het was ook supertof allemaal dit jaar echt veel gespeeld maar zitten beetje tegen ons plafond aan nu en dan blijf je voortkwakkelen, en het is nu wel weer tijd voor wat anders, samen spelen met andere mensen enz, zorgt ook weer gelijk voor wat nieuwe inspirtatie.
Iemand interesse in 3000 TLFG stickers ?
[..]
Kan ook altijd nog
Maarja ik wil zo snel mogelijk weer met wat nieuws aan de slag, ga het sowieso wel missen
Of zoals die Lady Die bandquote:Op zondag 13 juni 2010 12:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Weinig kans
Wil nog steeds een combinatie van toch energie, maar wel blij, of gewoon hard rocken
Dus poppunk, melodische hardcore, of meer richting hardrock a la Saliva ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |