Het was inderdaad erg tof. Zie lieten weer eens zien dat ze binnen hun genre in de buitencategorie vallen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:36 schreef Svyatagor het volgende:
Vet concert, oude bazen waren goed op dreef. Als ik oud kan worden met bad religion vind ik alles goed!
Verstandigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:27 schreef Braddie het volgende:
* Braddie ziet af van RS!
Kost me te veel geld, en stel dat ik na 2 maanden opeens het gitaar spelen niks meer vindt, dan zit ik met een gitaar van 800 op gescheept, terwijl ik er nu een geleend heb die ik zo terug kan brengen.
Morgen ga ik wel een nieuwe versterker kopen(Micro Cube FTW)
Volgens mij kan je o.a. bij Thomann gewoon Kahler onderdelen bestellenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:17 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Weet iemand wie er jaren 80 kahler style behind top nut locking nuts verkoopt?
M'n strat z'n nut is in de jaren krom getrokken en het wordt lastiger om de snaren goed vast te locken.
Ook al bekeken maar die is het niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgens mij kan je o.a. bij Thomann gewoon Kahler onderdelen bestellen
http://www.thomann.de/nl/kahler_string_lock_chrome.htm
Rechtstreeks bij Kahler informeren dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ook al bekeken maar die is het niet.
Ik zoek er 1 van een generatie eerder die hebben de gaten op een andere plek zitten dichter naar het midden.
Is het er zo eentje?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ook al bekeken maar die is het niet.
Ik zoek er 1 van een generatie eerder die hebben de gaten op een andere plek zitten dichter naar het midden.
max iets van 100 ¤, en dan nog zien dat ik ooit in hilversum kom...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stel je zou hem eventueel willen kopen, hoeveel wil je er voor geven?
(is een speciale dienst omdat hij van je Vriendin wordt)
toch zonde he, geen RS kopenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:27 schreef Braddie het volgende:
* Braddie ziet af van RS!
Kost me te veel geld, en stel dat ik na 2 maanden opeens het gitaar spelen niks meer vindt, dan zit ik met een gitaar van 800 op gescheept, terwijl ik er nu een geleend heb die ik zo terug kan brengen.
Morgen ga ik wel een nieuwe versterker kopen(Micro Cube FTW)
Wij spelen een paar BR covers, is lastiger dan je denkt. Vooral de zang, met al die woorden van acht lettergrepen ;')quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was inderdaad erg tof. Zie lieten weer eens zien dat ze binnen hun genre in de buitencategorie vallen.
Met onze zanger en bassist meteen besloten om een Bad Religion coverband te worden maar ja, dat zeiden we 2 jaar geleden ook en toen is er ook niets van gekomen.![]()
Grolschbusters waren ook wel grappig maar de bas stond daar helemaal verkeerd afgesteld en je hoorde de accordeon bijna niet.
Hey die ziet er vertrouwd uitquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:11 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Is het er zo eentje?![]()
[ afbeelding ]
Dit is overigens de mijne en ik ben niet van plan 'm te verkopen, maar ik ben wel benieuwd naar jouw strat, aangezien ik er nog niet veel heb gezien die overeenkomen met mijn Fender (is het überhaupt een Japanner of een Amerikaan?).
Blok ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
In ieder geval succes met zoeken!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:52 schreef Under_Score het volgende:
semi hollows branden langer.
zo weer lekker gitaar spelen, beetje oefenenweet iemand hoe de solo in metal daze van manowar gaat? ik kan hem online nergens vinden
![]()
http://www.justinguitar.com/en/ST-000-SongsTAB.phpquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:23 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
Iemand nog leuke liedjes om te leren? Net klaar met Slow dancing in a burning room, maar daar was ook niet veel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |