quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook liever niet. Zo'n warm stukje ham in de mond boeit mij echt niet.
Klinkt wel leukquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Komt nogal wat bij kijken, het uitzoeken van zo'n plaatje. Maargoed, photoshop does the job!
Is ook heel leuk, maar ik ben er echt gigantisch klaar mee omdat ik vakantie wil. Vandaar dat ik zoveel tijd aan Fok! spendeer.
En aan Pidgeot, de meest elegante Pokémon aller tijden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ook al is die dikzak inferieur aan Dragonair.
quote:
Die dumpte ik altijd na lvl 55.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En aan Pidgeot, de meest elegante Pokémon aller tijden.
Je moet zeggen dat je het leuk vndt om haar te zien genietenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Tja, beffen. Ja, moe je daar nu van vinden
Ik zorg juist altijd dat hij het hoogste level in mijn team heeft. Gewoon vanwege het uiterlijk.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je moet zeggen dat je het leuk vndt om haar te zien genieten
Dat kan op meer manieren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Articuno is eleganter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van de vrouwelijke Pokémons wel.
Alleen zeggen is dan ook genoeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als mensen vragen wat je van beffen vindt, is dat een heel goed antwoordquote:
Kan mij dat wat schelen danquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dragonair is eleganter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, die is als het roodborstje onder de vogels. Té vrouwelijk. Een echte gay.
Nee, maar het ging toch om de mening in dit geval?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als mensen vragen wat je van beffen vindt, is dat een heel goed antwoordPolitiek correct, want het zegt geen zak over wat JIJ ervan vindt. Niets over warme lappen ham oid
Preciesquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:04 schreef Potloodvis het volgende:
Ik vergelijk Articuno altijd met Cristiano Ronaldo. Hij is goed, maar toch vies.
Niet om de ECHTE mening, maar om de politiek correcte meningquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar het ging toch om de mening in dit geval?
Eens, eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik bef wel, maar niet omdat ik het zo geweldig vind.
Dan stap ik uit die discussie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet om de ECHTE mening, maar om de politiek correcte mening
quote:
Moet je maar Flying-Pokémon zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En aan Pidgeot, de meest elegante Pokémon aller tijden.
Als je geil genoeg bent maakt dat ook geen zak meer uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik bef wel, maar niet omdat ik het zo geweldig vind.
Dat soort dingen moet je gewoon niet eerlijk over zijn als je het niks vindt, nooitquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:03 schreef WillFerrell het volgende:
w00tw00t, val ik weer in de Pokémonboter?
Nee, Pidgeot is über.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
Moet je maar Flying-Pokémon zeggen.
Daar doe ik dan ook niet aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Een one-night-stand kan dat vergeten hoor.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, jullie denken bijna allemaal zo of wie niet?
Want dan moet ik het toch ook maar eens gaan vragen ey jongejonge.
quote:
Wat ga je vragen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, jullie denken bijna allemaal zo of wie niet?
Want dan moet ik het toch ook maar eens gaan vragen ey jongejonge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |