Dat is dus wat hier gemeld wordt, dat dat niet het geval is bij die paal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:23 schreef boyv het volgende:
Betere mobiel kopen.
Mijn 6500 classic is na 20 min altijd helemaal opgeladen thuis, dus zal op zo'n paal ook wel zo zijn. 30 min als ie helemaal leeg is
Werkte die? Ik dacht aan misschien nog een batterijtje kopen/stelen van een vriend die dezelfde Nokia heeft. (6500 slide)quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef SpauldingPF het volgende:
Bij die zeecontainer bedoel je ? Hang hem er gewoon in met een klein groepje en blijf er wat bijzitten en laat 1 iemand bier halen :p
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef SpauldingPF het volgende:
Jaa die werkte, beter dan die crap van een oplaadpunt, had mn telefoon daar gebracht, en toen ik hem ophaalde was mn inbox leeg en had ik een andere achtergrond, niet grappig.
Het is anders wel verrekte handig op zo'n festival terreinquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:42 schreef Document1 het volgende:
Niet 3 dagen zonder je mobiel kunnen....
Zijn de batterijen voor jou mobiel een tientje? Bij mij loopt het aardig op met 40,- per batterij. Dus prijzig is het wel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:42 schreef julian6 het volgende:
Koop gewoon een extra batterij voor een tientje, sloeber
Same here. En een beetje zonde voor een batterij die ik maar 3 dagen per jaar ga gebruikenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:13 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Zijn de batterijen voor jou mobiel een tientje? Bij mij loopt het aardig op met 40,- per batterij. Dus prijzig is het wel.
Dat is minder, voor mijn Nokia was een nieuwe 15 euro, vond ik wel te doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 05:13 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Zijn de batterijen voor jou mobiel een tientje? Bij mij loopt het aardig op met 40,- per batterij. Dus prijzig is het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |