quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:10 schreef Garisson72 het volgende:
bagger, hopelijk komt zquing snel om dit kuttopic te sluiten.
tuurlijk kan dat, ik probeer alleen 't KLB publiek in aanraking te komen met andere stromingen dan rock en technoquote:
nee vind ik niet. doe maar slotje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:13 schreef zquing het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat, ik probeer alleen 't KLB publiek in aanraking te komen met andere stromingen dan rock en techno
en zeg zelf, is dit "genre" niet klachtwaardig
Het bestaat inderdaad al 30 jaar, maar imho valt 't toch wel onder de meer experimentele genres. En veel langer dan een half uur kan ik er niet naar luisterenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:12 schreef LostFormat het volgende:
Het is gewoon noise, zo experimenteel is dat toch niet?
Ik kan het goed waarderen.
Ken uw pappenheimers, mod.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:13 schreef zquing het volgende:
ik probeer alleen 't KLB publiek in aanraking te komen met andere stromingen dan rock en techno Zanger Rinus en andere honkietonkie-muziek.
ik weiger het bestaan van zulke "muziek" te erkennenquote:
Iedereen heeft wel eens een doorlopende WC gehad en is dus bekend met de stromīng "ruis".quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:13 schreef zquing het volgende:
tuurlijk kan dat, ik probeer alleen 't KLB publiek in aanraking te komen met andere stromingen
Begrijpelijk, maar zinloos. Honkietonkie is groter dan ons allemaal bij elkaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:15 schreef zquing het volgende:
ik weiger het bestaan van zulke "muziek" te erkennen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef zquing het volgende:
Denk niet dat veel mensen bekend zijn met deze held, dus daar vond ik 't tijd voor worden.
Dit is een persoon welke ooit een album met 50CD's heeft uitgebracht(beter bekend als de merzbox), tracks maakt van een uur en het is allemaal noise, pure noise echt de meest vage shit die ik ooit heb gehoord.
Ik heb echt geen idee of ik dit nog muziek kan noemenHet is allemaal zo extreem experimenteel vaag en vreemd dat ik niet weet of ik het moet waarderen of gewoon moet overslaan
leuk voorbeeldje
en Masonna live omdat 't gewoon tof is om te zien
klacht: vage shit welke als muziek doorgaat
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:15 schreef zquing het volgende:
[..]
ik weiger het bestaan van zulke "muziek" te erkennen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |