ik zal m Zaterdag meenemen, kom je nog wel op je woorden terug als ik 115 db in je oor tetter!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef ursel het volgende:
Stelletje jankerds over die toeters benne jullie zeg..
Kom zaterdag ook, dan toeter ik even in je oor. Kijken of je het dan nog zo grappig vindtquote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef ursel het volgende:
Stelletje jankerds over die toeters benne jullie zeg..
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom zaterdag ook, dan toeter ik even in je oor. Kijken of je het dan nog zo grappig vindt
Of bel morgenmiddag JP even voor een review van dat ding
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:44 schreef jpjedi het volgende:
Damn, Duitsland speelt sterk zeg.. :/
toeters
Dat dus..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:49 schreef ursel het volgende:
Moet zeggen dat het meer te maken heeft met ut slechte Australie.
australie was drama maar dat combinatiespel van die moffen was indrukwekkend!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat dus..
Hoe simpel ze er doorheen tikken, alsof er een stel pionnetjes staan.
vertrek in Prinsenbeek rond 12:00. Dus rond 12:30 zeker in Bruxelles.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:50 schreef FJD het volgende:
Dat Duitsland kijken heb ik niet echt gehaaldAch ja, hoef ik voor morgenmiddag iig geen vrije dag op te nemen
Vanaf hoe laat ben je in de kroeg Arie?
Gewoon niet goed opgelet, slecht fietspad, obstakel en voor ik het wist lag ik op mijn schouder. Verder weinig schade mijn schouder heeft de volledige klap opgevangen denk ikquote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef FJD het volgende:
Dat wordt ARBO arts op bezoekMaarum watskebeurt?
1, 2, 3, 4 Dennis bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |