ik zal m Zaterdag meenemen, kom je nog wel op je woorden terug als ik 115 db in je oor tetter!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef ursel het volgende:
Stelletje jankerds over die toeters benne jullie zeg..
Kom zaterdag ook, dan toeter ik even in je oor. Kijken of je het dan nog zo grappig vindtquote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef ursel het volgende:
Stelletje jankerds over die toeters benne jullie zeg..
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom zaterdag ook, dan toeter ik even in je oor. Kijken of je het dan nog zo grappig vindt
Of bel morgenmiddag JP even voor een review van dat ding
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:44 schreef jpjedi het volgende:
Damn, Duitsland speelt sterk zeg.. :/
toeters
Dat dus..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:49 schreef ursel het volgende:
Moet zeggen dat het meer te maken heeft met ut slechte Australie.
australie was drama maar dat combinatiespel van die moffen was indrukwekkend!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat dus..
Hoe simpel ze er doorheen tikken, alsof er een stel pionnetjes staan.
vertrek in Prinsenbeek rond 12:00. Dus rond 12:30 zeker in Bruxelles.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:50 schreef FJD het volgende:
Dat Duitsland kijken heb ik niet echt gehaaldAch ja, hoef ik voor morgenmiddag iig geen vrije dag op te nemen
Vanaf hoe laat ben je in de kroeg Arie?
Gewoon niet goed opgelet, slecht fietspad, obstakel en voor ik het wist lag ik op mijn schouder. Verder weinig schade mijn schouder heeft de volledige klap opgevangen denk ikquote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef FJD het volgende:
Dat wordt ARBO arts op bezoekMaarum watskebeurt?
1, 2, 3, 4 Dennis bier
quote:
Gewoon liegen dat er platinum kabels inzitten, dan ziet Frankie ook het verschilquote:Op maandag 14 juni 2010 22:05 schreef Sickert het volgende:
Plasma is me te duur. En om dan te kunnen patsen m
oet ik ook nog eens platinum hdmi kabels hebben. We zijn niet allemaal ambtenaar
Wel balen zegquote:Op maandag 14 juni 2010 15:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon niet goed opgelet, slecht fietspad, obstakel en voor ik het wist lag ik op mijn schouder. Verder weinig schade mijn schouder heeft de volledige klap opgevangen denk ik
Kleding en fiets zijn ook nog heel gelukkig
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:05 schreef Sickert het volgende:
Plasma is me te duur. En om dan te kunnen patsen m
oet ik ook nog eens platinum hdmi kabels hebben. We zijn niet allemaal ambtenaar
Zal JP gewoon weer drinken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel balen zegGing t hard?
Kom je zaterdag nog wel hierheen? Denk dat we de Irish Pub induiken
Prima, luchtbed is ook goed. Moet ik nog een slaapzak meenemen? Anders kan ik alles in een rugzakje doen, welke ik wel in een hoek van de kroeg kan dumpenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:53 schreef FJD het volgende:
Avondprogramma ja, BBQ, bier drinkenJe bent helaas wel verschoven van matras naar luchtbed
Weet niet precies wie ik eerst t luchtbed had beloofd maar die heeft pech
Geloof aan Frank maar die slaapt nu thuis.
Je mag ook vrijdag al aankomen als je t zaterdag te vroeg vindt.
quote:'De Hollanders zijn Duitsers geworden, en vice versa'
GROOT-BIJGAARDEN - In de Belgische krant De Standaard is vandaag een opmerkelijke column te lezen van ex-Nederlandcorrespondent Steven De Foer. "De Hollanders zijn Duitsers geworden, en vice versa", concludeert hij na de matige wedstrijd van Oranje.
"Die Duitsers zien spelen zondagavond? Champagnevoetbal, of noemen ze dat daar Sektfussball? Die kwikzilveren Özil, dat leek wel een Braziliaan. De Mannschaft de Brazilianen van Europa? Kan niet, dat waren toch de Nederlanders? Die Hollanders zien spelen gisternamiddag? Zeventig minuten lang was het niet om aan te zien. Veel grote namen, maar geen hoogstandjes of emoties, geen kansen - tot de Denen zelf een domme own goal maakten. Na negentig minuten wonnen de Nederlanders wel netjes. De Hollanders zijn Duitsers geworden, en vice versa", klinkt het.
De Foer was van 1997 tot 2000 correspondent in ons land voor De Standaard. Hij heeft heimwee naar het Oranje van Kluivert, Seedorf en de broertjes De Boer. "Het Nederlandse team hoort arrogantie uit te stralen, zijn aanhang hoort schreeuwerig te zijn, hun media horen de wereldtitel te eisen en de hele natie hoort in zak en as te zitten na de onverwachte uitschakeling. Wij spelen het leukste en aanvallendste voetbal, waarom weigeren de voetbalgoden dat te belonen?"
Redelijkheidsvirus
"Maar dit jaar is het anders. Je zag het al meteen in de tribunes van het Sokkerstadion. Minder schreeuwerig oranje. Vrouwen in een DutchDress. Vergeleken met de gebruikelijke dronken idioten met een pluchen koe op hun hoofd, leken ze haast... gereserveerd. Ronduit schokkend was de peiling vorige week, waaruit bleek dat twaalf procent van de Nederlanders Oranje wereldkampioen zien worden. Twaalf procent? Wat voor akelig redelijkheidsvirus is er over Nederland gewaaid?"
"Helaas zijn redelijkheid en terughoudendheid ook in het spel geslopen. Oranje hoort te staan voor Robben en Van Persie, voor genialiteit en speelsheid, niet voor Van Bommel en De Jong en goede balrecuperatie. Van zulke teams zijn er al genoeg op deze Wereldbeker. En dat commentaar op de NOS dan. Een normale Nederlandse commentator moedigt het team bij 2-0 aan om de derde goal nog veel mooier te maken. Gisteren regende het opmerkingen als 'de neutrale toeschouwer heeft hier niets aan, maar we hebben de drie punten en dat is het belangrijkste'. Deze commentator leek wel een Belg, zo bang."
Nederland wereldkampioen
De Foer wijst meteen de schuldige aan: "Het komt door die trainer, Bert van Marwijk. Komt uit Deventer. Geen Hollander. Speelde voor MVV en Fortuna Sittard, en één keer voor Oranje. Van zo'n man kun je echt niet verwachten dat hij frivool voetbal predikt. Hij heeft zich waarschijnlijk geërgerd aan de creativiteit van Elia en Affalay. Nergens voor nodig, zag je Van Marwijk denken. Als we de goede organisatie maar niet uit het oog verliezen en geen onnodige risico's meer nemen. Zó onhollands, foei."
Hóe Duits Nederland dan geworden is? "Volgens mij wordt Nederland wereldkampioen. Na een heel lelijke, doelpuntenloze finale. Met de strafschoppen." Zó Duits.
nee niks jonguuhquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rustig maar. Zoveel scheelt Plasma niet t.o.v. LCD.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:59 schreef jpjedi het volgende:
pik ommhoog![]()
![]()
*dingding*
ik heb uit de googlecache hier een foto van een indo met 2 guns van paintballen in de bossen,heel stoer.is dat die jpde gast?
Pak mquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:01 schreef Sickert het volgende:
nee niks jonguuh
Als ze al naar huis toe gaan..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:26 schreef jpjedi het volgende:
Toch leuke wedstrijd met een ander Korea als dat ik verwacht had!
Jammer dat dit elftal meteen bij terugkomst naar de werkkampen mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |