Gisteravond wilde hij het nog niet laten vallen omdat dat kiezersbedrog zou zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
AOW dus geen breekpunt meer voor PVV. Je zal maar enkel en alleen om die reden op Geert gestemd hebben.
Kiezersbedrog !, zie je hij past zijn gedrag nu al aan, aan de rest !quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:22 schreef Copycat het volgende:
AOW dus geen breekpunt meer voor PVV. Je zal maar enkel en alleen om die reden op Geert gestemd hebben.
Eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Wilders noemde in de afgelopen debatten, zodra er een open vraag kwam (bijv: wat zou u willen veranderen de komende kabinetsperiode), áltijd als eerste: migratiestop en "einde aan de islamisering". Ja ze hebben meer programmapunten maar ze profileren zich zeer nadrukkelijk op dat ene punt.
Ik geloof er persoonlijk geen flikker van dat er veel kiezers zijn die vooral ook vanwege de ándere programmapunten op de PVV hebben gestemd. Het kan de kiezers niet ontgaan zijn dat de lijsttrekker het in de Tweede Kamer over een "kopvoddentax" heeft gehad, en ze vinden dat niet genant en kwaadaardig genoeg om alleen al daarom niet op de PVV te stemmen. Ik denk zelfs dat een groot deel van de PVV-stemmers het prachtig vond. "Klare taal".
Dan wordt het een stuk makkelijker om de boel te bedriegenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:31 schreef Jian het volgende:
En toch glimt die Maxime Verhagen, alles verloopt volgens zijn snode plannen. Nu fractievoorzitter worden en over "vier" jaar MP ! Max ligt op koers
Dat heb ik van dichtbij gezien destijds. Die lui werden waar het maar mogelijk was genegeerd of tegengewerkt. Dat zal met de PVV-mensen niet anders zijn, schat ik zo in.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:51 schreef Coos het volgende:
Pietje, Jian gefeliciteerd.
Maar het vormen van een stabiele coalitie gaat nog wat voeten in de aarde hebben.
Als de PVV mee gaat regeren krijgen we ongetwijfeld weer LPF-toestanden.
Ik ben d'r klaar voor.
Mwa, met een beetje geluk hebben we éérder dan over vier jaar weer verkiezingen, en dan zal CDA het vast weer goed doen als de aanstaande coalitie het weer niet eens kan worden of de boel verziektquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:37 schreef spuitje het volgende:
[quote]Op donderdag 10 juni 2010 12:31 schreef Jian het volgende:
En toch glimt die Maxime Verhagen, alles verloopt volgens zijn snode plannen. Nu fractievoorzitter worden en over "vier" jaar MP ! Max ligt op koers
Inderdaad "vier" jaar. Zou me verbazen als ze dat gaan halen!
Ja hoor, denk het ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:31 schreef Jian het volgende:
Die hadden ook SP kunnen stemmen onder het mom 'grote schoonmaak'.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:12 schreef Jian het volgende:
[..]
En die gedachtegang is wellicht breder gedragen is als je misschien zou denken en daarom geloof ik ook in die strategische protest stemmers die op deze wijze laten weten dat ze dat gedrag zat zijn.
Wat is er veranderd aan bovenstaand bericht?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan wordt het een stuk makkelijker om de boel te bedriegen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heb ik van dichtbij gezien destijds. Die lui werden waar het maar mogelijk was genegeerd of tegengewerkt. Dat zal met de PVV-mensen niet anders zijn, schat ik zo in.
De SP is een gevestigde, algemeen geaccepteerde politieke partij. Een stem op de SP komt lang niet zo hard aan bij de zittende politiek als een stem op de PVVquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die hadden ook SP kunnen stemmen onder het mom 'grote schoonmaak'.
Niets hoor, ik had per ongeluk in Jian's bericht gequote, en dat stond in je quote, dus die heb ik even verwijderdquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat is er veranderd aan bovenstaand bericht?
Ik zat al te kijken wat je aan het doen was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niets hoor, ik had per ongeluk in Jian's bericht gequote, en dat stond in je quote, dus die heb ik even verwijderd
Dat ja,quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken wat je aan het doen was.
Uhuh.
En zo blijft het circus aan de gang.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:52 schreef Disana het volgende:
Van mij mogen ze meteen regeren en op hun bek gaan. Dan hebben we dat maar gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |