Ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:11 schreef Dennis101 het volgende:
Waarom zou je er bij je rijexamen netjes uit moeten zien? Dat heb ik werkelijk nog nooit gehoord.
Nee ik ook niet, ik had gewoon oude spijkerbroek aan, bloesje en 5 jaar oude Vansquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:11 schreef Dennis101 het volgende:
Waarom zou je er bij je rijexamen netjes uit moeten zien? Dat heb ik werkelijk nog nooit gehoord.
Naja, het is wel zo dat als je er als er uitziet als een petjes dragende golfrijder je ook zo beoordeeld wordtquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:11 schreef Rectum het volgende:
Sinds wanneer moet je er netjes uitzien tijdens je rijexamen?
that's lifequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef PolkaDots het volgende:
Ik vond het ook een beetje raar. Maar misschien is het bij sommige examinatoren van invloed... Zou wel erg oppervlakkig en oneerlijk zijn.
hij bedoelde dat je er niet als een halve alto moet uit zien, geen zware makeup enzo.. gewoon normaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:13 schreef PolkaDots het volgende:
Ik vond het ook een beetje raar. Maar misschien is het bij sommige examinatoren van invloed... Zou wel erg oppervlakkig en oneerlijk zijn.
ga er op hangen, en je weet het... ze gebruiken vermoedelijk de baggerlayout?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
Waarom hebben jullie dino's achter jullie naam?
Juist nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef Smaland het volgende:
[..]
ga er op hangen, en je weet het... ze gebruiken vermoedelijk de baggerlayout?
De perfecte rij-schoenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:41 schreef HolleKies het volgende:
rij al jaren met Puma Speedcats (classics) dunne zool, perfect pedaal gevoel
ts is vrouw dan kan ze effe handje helpen onder het examenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:11 schreef Dennis101 het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:41 schreef HolleKies het volgende:
rij al jaren met Puma Speedcats (classics) dunne zool, perfect pedaal gevoel
Ik snap dat niet zo goed, als je al een tijdje rijdt heb je dat gevoel toch. Er zit wel verschil in schoen, maar je kan toch wel met elk type schoen normaal rijdenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:53 schreef S2Madness het volgende:
[..]
De perfecte rij-schoen![]()
All-Stars hebben een te stugge zool waardoor ik gevoel mis.
Normaal wel, maar als je sportief rijdt en dus heel-toe gebruikt bij het schakelen dan merk je toch dat niet elke schoen even fijn isquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat niet zo goed, als je al een tijdje rijdt heb je dat gevoel toch. Er zit wel verschil in schoen, maar je kan toch wel met elk type schoen normaal rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |