Denk dat we er vooral zelf last van hebben omdat we de risee van europa worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:04 schreef amaranta het volgende:
Wat ik me dus afvraag.
Stel, Wilders krijgt al die idioterie erdoor.
In hoeverre raakt het dan de rest van de buitelanders in Nederland
Fransen, Italianen, Belgen, Spanjaarden, Duitsers, Engelsen, Ieren, Amerikanen, etc....
Joh, als ik moet emigreren, dan doe ik dat gewoon hoor...quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet, zolang dat werkende, productieve, niet bontkraagdragende mensen is.
Alleen de spanjaarden, daar wil ie vanaf!
Lekker naar Spanje waar het altijd lekker weer is enzo..quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Joh, als ik moet emigreren, dan doe ik dat gewoon hoor...
Je kinderen mogen dan wel hier blijvenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Joh, als ik moet emigreren, dan doe ik dat gewoon hoor...
Ja, en ja ze spreekt spaans en ja ik ken die dora/quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Je kinderen mogen dan wel hier blijven
Spreekt Eva al Spaans? Je hebt Dora trouwens ook als Amerikaanse met Spaanse tikjes
volgens mij regent daar nu ook al een week.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lekker naar Spanje waar het altijd lekker weer is enzo..
Boeien, Barcelonaquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
volgens mij regent daar nu ook al een week.
all your kids are belong to usquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, en ja ze spreekt spaans en ja ik ken die dora/
Maar die praat raar spaans
heeft ze een dvd van:)
Mijn kinderen hebben vooralsnog de dubbele nationaliteit, daar heb ik niks voor hoeven doen, was bij geboorte direct.
Is ie dood?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:25 schreef amaranta het volgende:
Zo,de aanhouder wint.
Ze hebben ook Chineesquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, en ja ze spreekt spaans en ja ik ken die dora/
Maar die praat raar spaans
heeft ze een dvd van:)
Mijn kinderen hebben vooralsnog de dubbele nationaliteit, daar heb ik niks voor hoeven doen, was bij geboorte direct.
Hij is in ieder geval buiten,als zijn vriendjes hem nog reanimeren, dan overleeft hij het wel.quote:
Weet niet ik. Zal tegen die tijd toch wel veranderd zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze hebben ook Chinees![]()
Moeten ze dan gaan kiezen als ze 18 zijn?
Sowieso maakt het binnen Europa niet heel veel uit, behalve als je de Engelse hebt volgens mij...quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet niet ik. Zal tegen die tijd toch wel veranderd zijn.
Volgens mij hoeven ze niet te kiezen. Ze kunnen bijvoorbeeld kiezen voro de NLse en bij de Spaanse ambassande aangeven dat ze de Spaanse ook willen behouden.
Een vriendin van mij heeft e op die manier allebei gehouden. Ze had de NLse aangevraagd, en bij de Spaanse dus anagegeven ook de Spaanse te willen behouden. En nu heeft ze ze alletwee.
Denk dat het voor Eva en Fabian niks uitmaakt.
Ik heb zo'n vermoeden dat je niet wintquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:43 schreef Inu het volgende:
Zo, WK ding ingevuld. Duitsland gaat winnen bij mijEn de finale is tussen Engeland en Duitsland
Ik heb ook NL als winnaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je niet wint
Of ja. ik hoop het eigenlijk meer dan ik het vermoed
Zouden ze het kunnen halen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je niet wint
Of ja. ik hoop het eigenlijk meer dan ik het vermoed
Nee, FUFR is een aanhanger van de Manschaft. Ik heul niet mee met het oranje volk, over tokkies gesprokenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:59 schreef Levitation het volgende:
FUFR is een flauwe partypooper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |