ojajoh?quote:
quote:
Ach, ik kan niet minder gaan werken ivm het 60% tarief (want dat komt er niet)...quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik juich pas al we weten wat het nieuwe kabinet is. Maar ben wel een beetje blij nu weer, het was echt zuur aan het begin van de avond. Ik was écht chagrijnig.Rondje fietsen heeft wonderen gedaan.
![]()
nosquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Waar halen jullie die (semi)realtime uitslagen allemaal vandaan?
Doe er wat aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:29 schreef TNA het volgende:
Schiet eens op mensen, deze reeks gaat me veel te traag
jammer inderdaad, ook een van mijn gewenste coalities.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:28 schreef JopJuh het volgende:
VVD - D66 - GL - CDA maar gaat niet gebeuren heelaas
Sowieso niet met PvdA.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:27 schreef zquing het volgende:
iedereen die VVD wil, wat is jullie coalitie voorkeur?
Ik moet toch wel een beetje binnensmonds overgeven bij de gedachte aan "Paars+". Die term, die partijenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik juich pas al we weten wat het nieuwe kabinet is. Maar ben wel een beetje blij nu weer, het was echt zuur aan het begin van de avond. Ik was écht chagrijnig.Rondje fietsen heeft wonderen gedaan.
![]()
http://www.verkiezingensite.nl/tk2010/index.phpquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Waar halen jullie die (semi)realtime uitslagen allemaal vandaan?
Koopkracht gaat dan zelfs met 3 % achteruitquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:29 schreef zquing het volgende:
iedereen die paars+ wil had beter PvdA kunnen stemmen
VVD CDA PVV wordt weer economische stilstand, geen echt grote hervormingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |